Zabezpečenie fyzickej bezpečnosti objektu DÚ Košice a osôb, ktoré tu pracujú, resp. sa zdržiavajú.
Bezpečnostné služby budú poskytovať zamestnanci strážnej služby v denných a nočných zmenách.. Zabezpečenie fyzickej bezpečnosti objektu DÚ Košice a osôb, ktoré tu pracujú, resp. sa zdržiavajú.
Bezpečnostné služby budú poskytovať zamestnanci strážnej služby v denných a nočných zmenách, ktoré budú zložené z
dvoch bezpečnostných pracovníkov vykonávajúcich ochranu celého objektu 24 hodín denne sedem dní v týždni,
jedného bezpečnostného pracovníka počas troch pracovných dní (pondelok, streda, piatok) v rozsahu 10 hodín denne, ktorý bude vykonávať služby informátora pre klientske centrum.
Zamestnanci poskytovateľa budú vykonávať najmä
Pravidelné obchôdzky priestorov strážených priestorov podľa časového harmonogramu zamerané na ochranu objektu a preventívnu požiarnu ochranu.
Nepretržité monitorovanie objektu administratívnej budovy prostredníctvom uzavretého televízneho okruhu a poplachového systému na hlásenie narušenia.
Monitorovanie okolia stráženého objektu.
Obsluha elektrickej požiarnej signalizácie a hlasovej signalizácie požiaru.
Výkon činností ohlasovne požiarov a miesta poskytnutia prvej pomoci.
Vedenie predpísanej dokumentácie.
Kontrolu a evidenciu vjazdov a výjazdov vozidiel, vstupu a výstupu osôb, zamedzenie vstupu nepovolaných osôb do priestorov stráženého objektu.
Usmerňovanie pohybu osôb, vozidiel a materiálu podľa potrieb a požiadaviek organizačných útvarov v objekte.
Zaznamenávanie informácií, práca s informáciami, prijímanie a prepájanie telefónnych hovorov.
Sprevádzanie návštev v stráženom objekte, ak a to určení zamestnanci objednávateľa požiadajú.
Kontrolu predmetov, materiálov vnášaných do stráženého objektu a oprávnenosti vynášania majetku a materiálov z priestorov stráženého objektu.
Ochranu služobných motorových vozidiel na vyhradených parkovacích miestach a manipulácia s parkovacími zábranami (ak sa uplatňujú).
Zabezpečenie kľúčového režimu.
Riešenie mimoriadnych udalostí ako je porucha (napr. únik vody, plynu, porucha na elektrickom zariadení, výpadok prúdu, a pod.).
Riešenie situácií v prípade páchania priestupkov, trestnej činnosti na majetku objednávateľa a pri ohrození resp. napadnutí zamestnancov objednávateľa.
Výkon krátkodobých služieb v stráženom objekte (napr. dohľad nad výkonom činností externých dodávateľských firiem, a pod.).
Hlásenie porúch, nedostatkov a mimoriadnych udalostí zodpovedným osobám obstarávateľa.
Obsluhu automatickej brány, dverí a plošiny pre imobilných občanov.
Obsluhu klimatizácie a vetrania.
V mimoriadnych prípadoch vykonajú sprievod vybraných zamestnancov objednávateľa mimo strážený objekt.
Zúčastňovanie sa potrebných školení na výkon strážnej služby v objekte (napr. na obsluhu bezpečnostných systémov, vyhradených technických zariadení, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, požiarnej ochrany, hospodárskej mobilizácie, civilnej ochrany, a pod.).
Predmetné verejné obstarávanie je:
d) žiadne z uvedených
Komunikácia a výmena informácií v tomto postupe sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému eZAKAZKY,
ktorý je dostupný na https://www.ezakazky.sk/index.cfm? (ďalej len elektronická platforma).
Ponuku doručte v lehote na predkladanie ponúk do elektronického systému www.ezakazky.sk do zákazky Bezpečnostné služby v objekte Daňového úradu (ďalej len "DÚ") Košice, Železničná 1, 040 01 Košice (kód 786). Dokumenty k ponuke vložte do systému v záložke Ponuka. V elektronickom systéme vyplňte Návrh na plnenie kritérií. Pre odoslanie kliknite na Odoslať ponuku.