Vyhlásené obstarávanie

Bezpečnostné služby v objekte Daňového úradu (ďalej len „DÚ“) Košice, Železničná 1, 040 01 Košice


Detaily obstarávania

Zdroj:
UVO Vestník
Obstarávateľ:
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
102 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79713000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
9. Jún 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Jún 2022
Dátum otvárania ponúk:
17. Jún 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie fyzickej bezpečnosti objektu DÚ Košice a osôb, ktoré tu pracujú, resp. sa zdržiavajú.

Bezpečnostné služby budú poskytovať zamestnanci strážnej služby v denných a nočných zmenách.. Zabezpečenie fyzickej bezpečnosti objektu DÚ Košice a osôb, ktoré tu pracujú, resp. sa zdržiavajú.

Bezpečnostné služby budú poskytovať zamestnanci strážnej služby v denných a nočných zmenách, ktoré budú zložené z

dvoch bezpečnostných pracovníkov vykonávajúcich ochranu celého objektu 24 hodín denne sedem dní v týždni,

jedného bezpečnostného pracovníka počas troch pracovných dní (pondelok, streda, piatok) v rozsahu 10 hodín denne, ktorý bude vykonávať služby informátora pre klientske centrum.

Zamestnanci poskytovateľa budú vykonávať najmä

Pravidelné obchôdzky priestorov strážených priestorov podľa časového harmonogramu zamerané na ochranu objektu a preventívnu požiarnu ochranu.

Nepretržité monitorovanie objektu administratívnej budovy prostredníctvom uzavretého televízneho okruhu a poplachového systému na hlásenie narušenia.

Monitorovanie okolia stráženého objektu.

Obsluha elektrickej požiarnej signalizácie a hlasovej signalizácie požiaru.

Výkon činností ohlasovne požiarov a miesta poskytnutia prvej pomoci.

Vedenie predpísanej dokumentácie.

Kontrolu a evidenciu vjazdov a výjazdov vozidiel, vstupu a výstupu osôb, zamedzenie vstupu nepovolaných osôb do priestorov stráženého objektu.

Usmerňovanie pohybu osôb, vozidiel a materiálu podľa potrieb a požiadaviek organizačných útvarov v objekte.

Zaznamenávanie informácií, práca s informáciami, prijímanie a prepájanie telefónnych hovorov.

Sprevádzanie návštev v stráženom objekte, ak a to určení zamestnanci objednávateľa požiadajú.

Kontrolu predmetov, materiálov vnášaných do stráženého objektu a oprávnenosti vynášania majetku a materiálov z priestorov stráženého objektu.

Ochranu služobných motorových vozidiel na vyhradených parkovacích miestach a manipulácia s parkovacími zábranami (ak sa uplatňujú).

Zabezpečenie kľúčového režimu.

Riešenie mimoriadnych udalostí ako je porucha (napr. únik vody, plynu, porucha na elektrickom zariadení, výpadok prúdu, a pod.).

Riešenie situácií v prípade páchania priestupkov, trestnej činnosti na majetku objednávateľa a pri ohrození resp. napadnutí zamestnancov objednávateľa.

Výkon krátkodobých služieb v stráženom objekte (napr. dohľad nad výkonom činností externých dodávateľských firiem, a pod.).

Hlásenie porúch, nedostatkov a mimoriadnych udalostí zodpovedným osobám obstarávateľa.

Obsluhu automatickej brány, dverí a plošiny pre imobilných občanov.

Obsluhu klimatizácie a vetrania.

V mimoriadnych prípadoch vykonajú sprievod vybraných zamestnancov objednávateľa mimo strážený objekt.

Zúčastňovanie sa potrebných školení na výkon strážnej služby v objekte (napr. na obsluhu bezpečnostných systémov, vyhradených technických zariadení, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, požiarnej ochrany, hospodárskej mobilizácie, civilnej ochrany, a pod.).

Doplňujúce informácie

Predmetné verejné obstarávanie je:

d) žiadne z uvedených

Komunikácia a výmena informácií v tomto postupe sa uskutočňuje prostredníctvom informačného systému eZAKAZKY,

ktorý je dostupný na https://www.ezakazky.sk/index.cfm? (ďalej len elektronická platforma).

Ponuku doručte v lehote na predkladanie ponúk do elektronického systému www.ezakazky.sk do zákazky Bezpečnostné služby v objekte Daňového úradu (ďalej len "DÚ") Košice, Železničná 1, 040 01 Košice (kód 786). Dokumenty k ponuke vložte do systému v záložke Ponuka. V elektronickom systéme vyplňte Návrh na plnenie kritérií. Pre odoslanie kliknite na Odoslať ponuku.