Vyhlásené obstarávanie

Dodanie mobilných pracovísk prokurátorov a obnova hardvérového a softvérového vybavenia


Detaily obstarávania

Zdroj:
UVO Vestník
Obstarávateľ:
Generálna prokuratúra SR
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
333 271,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30213100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
14. September 2022
Lehota na predkladanie ponúk:
14. Október 2022
Dátum otvárania ponúk:
14. Október 2022
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v dňoch (od zadania zákazky) : 40

Opis obstarávania

Predmetom zákazky/zmluvy je dodávka mobilných pracovísk prokurátorov v rámci ktorej bude dodaná a inštalovaná infraštruktúra IT, prostredníctvom ktorej budú poskytované služby eGovernmentu.. Predmetom zákazky je obstaranie nasledujúcich tovarov služieb:

1.Obnova mobilných pracovísk prokurátorov a obnova hardvérového a softvérového vybavenia

2.Dokončenie technologických a infraštruktúrnych nastavení z pohľadu HW a SW vybavenia.



Podrobný opis predmetu zákazky a miesto dodania predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch časť B1.

Doplňujúce informácie

Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto

oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ.

Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky

verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich podmienky účasti podľa § 34 zákona musí byť zrejmé

splnenie minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.

Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným

európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona.

Vzhľadom na predkladanie ponúk elektronickou formou sú predmetné doklady predkladané vo formáte pdf bez

úradného overenia podpisov.

Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447781.

Predmetom zákazky je zákazka na dodanie tovaru, poskytnutie služby a uskutočnenie stavebných prác. Jedná sa o

zmiešanú zákazku podľa § 30 ods. 1 ZVO, pričom s ohľadom na účel plnenia zmluvy je hlavným predmetom zákazky

dodanie tovaru.

Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku

prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.

Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným

funkcionalitou elektronického nástroja www.uvo.gov.sk na portáli.

Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli

https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/447781.

Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:

a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/447781 .

b) klikne na názov zákazky,

c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady,

d) prihlási sa do systému podľa pokynov uvedených na linku https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html

Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli www.uvo.gov.sk platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom.

Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 15 000 EUR, podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.

Predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených možností (zelené, inovácia, sociálne aspekty).