Verejný obstarávateľ (kupujúci) požaduje dodanie tovaru na základe uzatvorenia zmluvného vzťahu s úspešným uchádzačom (predávajúci) vo forme jednorazovej kúpnej zmluvy na dodanie tovaru: skladovo-prepravné kontajnery ISO 1C a dielenské stany s výbavou a príslušenstvom.
Skladovo-prepravné kontajnery sú určené na prepravu nafukovacích dielenských stanov, ich výbavy a príslušenstva. Opravárenský stan bude slúžiť na ochranu dielenských špecialistov a techniky pred vplyvom nepriaznivého počasia počas vykonávania opráv, montáží a demontážnych prác na poškodenej technike.
Tovarom sa rozumie sada/komplet tvorený "skladovo-prepravným kontajnerom ISO 1C, dielenským stanom s výbavou a príslušenstvom a sprievodné služby k tovaru" viď bod II.2.4) tohto oznámenia.
Bližšia špecifikácia, vymedzenie predmetu zákazky a požiadavky i podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené v tomto Oznámení a v súťažných podkladoch zverejnených v profile tejto zákazky.. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru v podobe 3 ks sád/kompletov pozostávajúcich zo skladovo-prepravného kontajneru ISO 1C, určeného na úschovu a prepravu nafukovacích dielenského stanu, jeho výbavy a príslušenstva. Opravárenský stan bude slúžiť na ochranu dielenských špecialistov a techniky pred vplyvom nepriaznivého počasia počas vykonávania opráv, montáží a demontážnych prác na poškodenej technike.
Tovarom sa rozumie sada/komplet, ktoré tvorí:
1x skladovo-prepravný Kontajner ISO 1C,
1 x opravárenský stan (typ Hangár RIBS-105-227-2.8.)
1x trojfázová elektrocentrála,
2 x vykurovacia a vetracia jednotka FH20 (2ks pre každý stan),
1 x pevná podlaha plastová dlážka/podlaha do stanu,
a príslušenstvo a výbava nafukovacieho stanu:
- nafukovacia a vyfukovacia sada
- sada osvetlenia,
- prenosný odsávač výfukových plynov s príslušenstvom (hadicou),
- termoizolačná podlaha,
- termoizolačná vložka,
- prepravný/prenosný box
(ďalej spolu aj ako Skladovo-prepravný kontajner ISO 1C a dielenský stan s výbavou a príslušenstvom alebo sada/komplet alebo tovar).
Spolu s tovarom sa požaduje poskytnúť aj súvisiace služby (ukážka funkčnosti rozklad/sklad tovaru pri prevzatí tovaru, vyškolenie personálu obsluhy tovaru v rozsahu obsluhy stanu, vykonávania predpísaného ošetrovania a bežných opráv).
Požaduje sa:
- záruka minimálne 24 mesiacov.
- bezplatný záručný servis autorizovaným servisnými strediskami/servismi na území Slovenskej republiky, s možnosťou účasti poverených osôb kupujúceho, pri výkone servisu.
- dodanie tovaru aj počas krízovej situácie.
Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom zmluvný vzťah formou jednorazovej Kúpnej zmluvy.
Kúpna zmluva sa uzavrie na dobu určitú, a to od 01.02.2023 do 15.12.2023 (poznámka: v prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže alebo iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy, kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť dňa 01.02.2023 z akýchkoľvek iných dôvodov, kúpna zmluva bude uzavretá na dobu určitú a to do 15.12.2023 odo dňa nadobudnutia jej účinnosti).
Dodanie tovaru (podľa požiadaviek a podmienok uvedených v tomto oznámení a v súťažných podkladoch) sa požaduje najneskôr do 15. decembra 2023. Aby mohol verejný obstarávateľ (kupujúci) korektne plniť svoje finančné záväzky za riadne dodaný tovar (uhradiť včas vystavenú a doručenú faktúru), vyhradzuje si verejný obstarávateľ (kupujúci) právo, že faktúra za riadne dodaný tovar bude doručená najneskôr do 15. decembra príslušného roku, v ktorom bude tovar dodaný.
Bližšia špecifikácia tovaru, vymedzenie predmetu zákazky, množstva a tiež požiadavky i podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené v tomto Oznámení a v súťažných podkladoch, ktorých súčasťou je aj návrh kúpnej zmluvy.
Výsledkom tohto verejného obstarávania je uzavretie zmluvného vzťahu medzi Kupujúcim (verejný obstarávateľ) a Predávajúcim (úspešný uchádzač). Zmluvný vzťah bude v súlade s § 56 zákona o verejnom obstarávaní formou jednorazovej Kúpnej zmluvy na dodanie tovaru.
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvný vzťah s úspešným uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len register partnerov verejného sektora) a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia, alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora,
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvný vzťah s úspešným uchádzačom, ktorý má ako konečného užívateľa výhod zapísanú osobu podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora majú v registri partnerov verejného sektora zapísaného ako konečného užívateľa výhod osobu podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
Toto obstarávanie sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy informačného systému EVO (ďalej len IS EVO) a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez IS EVO.
Rovnako aj komunikácia medzi zúčastnenými stranami bude prebiehať až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača prostredníctvom IS EVO.
Na účasť v súťaži je potrebné sa zaregistrovať na web stránke https://www.uvo.gov.sk/ a pokračovať ďalej v zmysle príručiek a video-návodov dostupných na adrese: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html a podľa pokynov uvedených v príslušných súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné v profile tejto zákazky.
Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii zverejnené odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile zákazky na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/439739. Verejný obstarávateľ bude zverejňovať v profile zákazky aj ďalšie dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky ak nastane potreba ich aktualizovať a/alebo doplniť.
Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka je stanovená vo výške 10 000,00 EUR (slovom: desaťtisíc EUR). Bližšie informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu ak nastanú skutočnosti na vylúčenie uchádzača podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní a budú v čase tejto súťaže verejnému obstarávateľovi známe.
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti z dôvodu, že sa jedná o tovary, ktoré spolu súvisia, sú vzájomne funkčne i výrobne previazané a dopĺňajú sa. Dodaním tovaru len od jedného uchádzača bude zaručená absolútna kompatibilita a jednotnosť tovarov.
Toto verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
V pripade...