Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné konanie a realizáciu stavby v rozsahu:
- Zameranie a overenie skutkového stavu budovy a riešených skladových priestorov.
- Zameranie a vytýčenie inžinierskych sietí.
- Statický posudok.
- Energetické hodnotenie.
- Projektová dokumentácia pre stavebné konanie a realizáciu stavby.
- Plán bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP).
- Plán požiarnej ochrany (PPO).
- Plán užívania verejnej práce (PUVP).
- Rozpočet a výkaz výmer.
- Inžinierska činnosť (IČ).
- Odborný autorský dohľad (OAD).. Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné konanie a realizáciu stavby.
Rozsah a charakteristika požadovaných prác na budove č. 9
- búracie práce podlahy v skladových priestoroch (značná degradácia pôvodných
podláh, rozdielne nivelety/výšky podláh v jednotlivých miestnostiach),
- búracie práce odstránenie a sanácia fragmentov pôvodných omietok (príp.
dezinfekcia),
- zameranie a overenie skutkového stavu budovy a riešených skladových priestorov,
- zameranie a vytýčenie inžinierskych sietí,
- navrhnúť a zrekonštruovať betónové plochy/vjazdy pred 2 bránami (plocha 2x cca
3,6x3,0 m),
- navrhnúť fasádny zatepľovací systém budovy vrátane zateplenia striech s výmenou
krytiny,
- riešiť výmenu bleskozvodu, dažďových zvodov a žľabov (podľa stavu zvážiť rozsah
výmeny),
- zrekonštruovať odkvapový chodník pozdĺž nízkej časti budovy (od budovy č. 1),
- navrhnúť prístupový chodník (so schodom) pre existujúce vchodové 2-krídlové
dvere,
- navrhnúť nové priemyselné podlahy v skladových priestoroch (s protišmykovou /
protiprašnou úpravou pre zaťaženie cca 250 kg/m2),
- rozmery komunikácií, koridory, skladové grafické značenie, veľkosti otvoru, rozmery
dverí a vrát riešiť v zmysle platnej legislatívy pre objekty skladovania,
- navrhnúť nové NN rozvody, osvetlenie skladových priestorov a plochy vjazdov pred
bránami,
- navrhnúť slaboprúdové rozvody (intranet, telefón),
- navrhnúť variantné riešenie energeticky úsporného zdroja vykurovania (temperovanie
všetkých skladových priestorov a vykurovanie kancelárie skladníka s hygienickým
zariadením),
- po zateplení budovy vyregulovať vykurovaciu sústavu aj v existujúcej
administratívnej časti,
- riešiť výmenu 2 existujúcich oceľových 2-krídlových brán za sekcionálne (1 brána
opatrená zabudovanými vstupnými dverami),
- navrhnúť kanceláriu skladníka s hygienickým zariadením,
- riešiť zásobovanie vodou a odkanalizovanie priestorov (podľa stavu zvážiť nové
prípojky),
- riešiť PPO (v nadväznosti aj na existujúce prepojenie s administratívnou časťou).
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO.
Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme EVO a to v súlade s funkcionalitou systému.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom zúčastniť sa obhliadky staveniska. Bližšie informácie o konkrétnom termíne a mieste konania sú uvedené vo Výzve č. SEMaI-345-5/2023 zo dňa 22.03.2023.
Predložením ponuky uchádzač súhlasí s návrhom Zmluvy o dielo.
Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo s úspešným uchádzačom.
Toto verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním a nie je sociálnym verejným obstarávaním.
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že spracuje projektovú dokumentáciu tak, aby realizácia stavby, ku ktorej sa projektová dokumentácia vzťahuje, viedla k naplneniu požiadavky na elimináciu vplyvov na životné prostredie.