Vyhlásené obstarávanie

Zmluvný výskum pre výskumný projekt UAVLIFE


Detaily obstarávania

Zdroj:
UVO Vestník
Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
699 266,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
73200000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
28. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
21. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
31. Október 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 2

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia Zmluvného výskumu pre výskumný projekt UAV

Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti, v ktorých je možné predložiť ponuku aj samostatne podľa možností každého dodávateľa, a to:



1.Časť1.: Zmluvný výskum: výdržové vlastnosti komponentov a vyžarovacie charakteristiky komunikačných modulov, spoľahlivosť komunikácie

2.Časť 2: Zmluvný výskum: bezpečnostné prvky a systém pristávania



Špecifikácia požadovaných služieb je uvedená v Prílohe č. 1.1 č. 1.2 týchto súťažných podkladov.. Zmluvný výskum: výdržové vlastnosti komponentov a vyžarovacie charakteristiky komunikačných modulov, spoľahlivosť komunikácie - obstaranie zmluvného výskumu - služby nevyhnutnej pre realizáciu výskumno-vývojových aktivít žiadateľa v súlade s opisom činností v rámci hlavnej aktivity.

Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch a prislúchajúcich prílohách.Zmluvný výskum: bezpečnostné prvky a systém pristávania - obstaranie zmluvného výskumu - služby nevyhnutnej pre realizáciu výskumno-vývojových aktivít žiadateľa v súlade s opisom činností v rámci hlavnej aktivity.

Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch a prislúchajúcich prílohách.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky.

2. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady

a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk.

3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na

predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného

rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú

záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát

objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.

4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená

do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je

umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť týmito spôsobmi

a)v systéme Josephine registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom

a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou

eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému Josephine, a to v

pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.

b)nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na

kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému Josephine. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému

Josephine, a to v pracovných dňoch v čase 8.00 16.00 hod.

c)vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára

aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému

Josephine, a to v pracovné dni v čase 8.00 16.00 hod.

d)počkaním na autentifikačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy do rúk štatutára uchádzača v

listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon sú obvykle 3 pracovné dni a je potrebné s

touto lehotou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému Josephine v

Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk,

ktorý nájde v záložke Ponuky.

5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej

zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný

obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom.

6. Verejný obstarávateľ uzná v relevantných prípadoch ako rovnocenné doklady a certifikáty vydané orgánmi z

iných štátov ako aj iné dôkazy predložené uchádzačom, rovnocenné požiadavkami na vystavenie príslušného

dokladu.