Predmetom zákazky je dodanie ihiel, intravenóznych kanýl a striekačiek pre potreby oddelení Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov.
Predmet zákazky je rozdelený do 8 samostatných častí:
Časť č. 1 Ihly do inzulínových pier
Časť č. 2 Injekčné ihly
Časť č. 3 Intravenózne kanyly
Časť č. 4 Striekačky LUER LOCK do injektomatu
Časť č. 5 Striekačky LUER LOCK- svetlocitlivé
Časť č. 6 Striekačky výplachové
Časť č. 7 Striekačky
Časť č. 8 Striekačky LUER LOCK
Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania a vyloženie predmetu
zákazky v mieste dodania.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné
podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.. Predmetom zákazky je dodanie ihiel do inzulínových pier pre potreby oddelení Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné
podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie injekčných ihiel pre potreby oddelení Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné
podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie intravenóznych kanýl pre potreby oddelení Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné
podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie striekačiek LUER LOCK do injektomatu pre potreby oddelení Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné
podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie striekačiek LUER LOCK - svetlocitlivých pre potreby oddelení Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné
podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie striekačiek výplachových pre potreby oddelení Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné
podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie striekačiek pre potreby oddelení Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné
podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.Predmetom zákazky je dodanie striekačiek LUER LOCK pre potreby oddelení Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného
obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné
podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.
V súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé
zachytenie ich obsahu, prostredníctvom systému ERANET dostupného na adrese: https://fnsppresov.eranet.sk (ďalej len ERANET), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ustanoveniach § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v systéme ERANET na URL adrese: https://fnsppresov.eranet.sk.
Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a
priamym prístupom na URL adrese: https://fnsppresov.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/751. O záujemcoch, ktorí si
prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií
a vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po
zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom systému ERANET. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t. j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (JED). Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Postup vyplnenia JED prostredníctvom bezplatnej služby Európskej komisie poskytujúcej elektronickú verziu JED je popísaný v Príručke k elektronickej službe na vyplnenie a opätovné použitie Jednotného európskeho dokumentu, ktorá je dostupná na webovom sídle úradu na adrese: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Verejný obstarávateľ stanovuje, že uchádzač môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. globálny údaj pre preukázanie splnenia podmienok účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď uchádzač uvedie nasledovné: - "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno".
Nadlimitná zákazka je zadávaná postupom verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní,
t. j. vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk.
Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://fnsppresov.eranet.sk v časti PODMIENKY a
MANUÁL. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: OS: MS Win 7 a vyššie,
Android, iOS7, Linux; Aktuálne verzie prehliadačov: IE 10 a vyššie, MS Edge, Firefox 32.0 a vyššie, Chrome 40 a vyššie.
Ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies.
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a ani obstarávanie zamerané
na sociálne aspekty.