Kancelárske potreby definované "Špecifikáciou sortimentu kancelárskych potrieb" (viď. Príloha č. 7 a Čl. 3,4 SP) pre účely administratívnej činnosti hl. m. SR Bratislavy využívané na každodennej báze a ich dodávka na definované pracoviská podľa rámcovej dohody. Účelom je nákup kancelárskych potrieb v hodnote podlimitnej zákazky na obdobie 12 mesiacov.. Popis jednotlivých položiek je uvedený v Excel tabuľke /v Návrhu plnenia kritéria na vyhodnotenie ponúk) prílohe č. 7 SP MAGS OVO 49388/2019.
Tabuľka Špecifikácia sortimentu kancelárskych potrieb obsahuje 355 položiek, ktoré sú začlenené do pätnástich kapitol/častí:
- Kopírovanie a tlačenie
- Archivácia
- Diáre, bloky a zošity
- Obálky
- Dierovače, zošívačky, odsponkovače
- Sponky, spony, gumičky, pripináčiky
- Popisovače a zvýrazňovače
- Ceruzky, perá náplne do pier a tuhy
- Gumy, pravítka a strúhadlá
- Korekcia
- Lepiace pásky, tyčinky a lepidlá
- Viazací materiál
- Doplnky pracovného stola a kancelárie
- Baliaci materiál, plastové poháre, plastový riad
- Tlačivá
Dodacia lehota: odo dňa doručenia objednávky 7 pracovných dní,
Minimálny odber: v hodnote 200,- EUR (bez DPH).
1. Súťažné podklady Kancelárske potreby /SP MAGS OVO 49388/2019/ vrátane všetkých príloh (vo Worde a Excel podobe), ako aj Jednotného európskeho formulára "JED" s vyplnenou časťou za verejného obstarávateľa, sú elektronicky bezodplatne, neobmedzene, úplne a priamo k dispozícii z linku: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/4356/summary (viď. ODDIEL I: časť I.3 KOMUNIKÁCIA tejto Výzvy);
2. Zábezpeka sa v prípade tejto zákazky nepožaduje.
3.Vo vzťahu k a) zelenému obstarávaniu, b) obstarávaniu inovácií, c) obstarávaniu so zameraním na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených - je možné toto obstarávanie priradiť pod písmeno d).