Vyhlásené obstarávanie

Oblečenie pracovné pre špecialistov LaPVO


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
116 667,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
18110000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. September 2015
Lehota na predkladanie ponúk:
3. December 2015
Dátum otvárania ponúk:
3. December 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Oblečenie pracovné pre zimné a letné obdobie určené pre potreby výkonu služby príslušníkov Ozbrojených síl SR, špecialistov LaPVO v sortimente podľa technickej špecifikácie a podrobného vymedzenia predmetu zákazky uvedeného v oddiele B.2 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov: pracovný odev osobitne vyhotovený pre letné a zimné obdobie skladajúci sa z bundy a nohavíc doplnený lodičkou a čiapkou pletenou zimnou ako pokrývkami hlavy na sezónne používanie.

Doplňujúce informácie

1. Ďalšie informácie týkajúce sa podmienok na získanie súťažných podkladov: Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom na základe žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady musí byť vyhotovená v písomnej podobe v slovenskom alebo českom jazyku a doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady na adresu uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia. Ak bude žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov poslaná faxom alebo elektronickými prostriedkami (e-mail), záujemca musí žiadosť doručiť prostredníctvom pošty alebo osobne najneskôr do 3 pracovných dní od poslania žiadosti faxom alebo elektronickými prostriedkami. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu sídla alebo miesta podnikania, resp. doručovaciu adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a e-mail. Súťažné podklady pošle verejný obstarávateľ záujemcom poštou. Súťažné podklady si možno vyzdvihnúť aj osobne na kontaktnom mieste podľa bodu I.1) na oddelení obstarávania komerčných tovarov a informačných technológií v pracovných dňoch od 8.00 do 14.30 hod. po predchádzajúcom dohovore s kontaktnou osobu uvedenou v bode I.1) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane prípadného vysvetlenia požiadaviek uvedených v tejto výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, v súťažných podkladoch, doplnenia informácií uvedených v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie poskytnutej verejným obstarávateľom budú súčasne zverejnené v elektronickej podobe v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na stránke Úradu pre verejné obstarávanie www.uvo.gov.sk. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku. 3. Celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody uvedená v bode II.1.4.) tohto oznámenia je iba predpokladanou hodnotou a množstvá tovarov predmetu zákazky uvedené v bode II.2.1 ) tohto oznámenia sú iba predpokladanými množstvami na celé obdobie trvania rámcovej dohody a verejný obstarávateľ nebude mať zmluvnú povinnosť zadať zákazky na základe rámcovej dohody v tejto výške, resp.v takomto rozsahu. Skutočné množstvo tovarov a výška skutočnej hodnoty všetkých zákaziek zadaných na základe rámcovej dohody bude závislá od skutočných potrieb a možností verejného obstarávateľa a výšky vyčleneného finančného limitu na dodanie tovaru v jednotlivých rokoch platnosti rámcovej dohody. 4.Ďalšie informácie k bodu III.1.1. tohto oznámenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a splnenia podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania majetkovej účasti uchádzačov: V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázanie majetkovej účasti podľa § 26a ods. 1 a ods.2 zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne, pričom splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm.f) zákona o verejnom obstarávaní ( doklad o oprávnení dodávať tovar) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť, 5. Ďalšie informácie k bodom III.1.2. a III.1.3. tohto oznámenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov: V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti, za všetkých členov skupiny spoločne.