Dodávateľ

IBV s.r.o.

Žilina
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: IBV s. r. o.

IČO: 36813508

Adresa: Pri Rajčianke 2932 Žilina

Registračné číslo: 2021/8-PO-D8814

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 25. August 2021

Záznam platný do: 25. August 2024


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 1 374 166,00 EUR 3 3
2017 638 323,00 EUR 1 1
2018 728 447,00 EUR 2 2
2019 1 000 530,00 EUR 3 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 1 374 166,00 EUR 3 3
2017 638 323,00 EUR 1 1
2018 728 447,00 EUR 2 2
2019 288 900,00 EUR 1 1
2020 711 630,00 EUR 2 2

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Žilinský samosprávny kraj 3 1 202 873,00 1202873.00 EUR
Obec Kalameny 1 1 130 846,00 1130846.00 EUR
Mesto Čadca 1 78 904,00 78904.00 EUR
Úrad vlády Slovenskej republiky 1 338 911,00 338911.00 EUR
Obec Oravská Lesná 1 638 323,00 638323.00 EUR
Obec Dolná Tižina 1 164 416,00 164416.00 EUR
Obec Dolná Súča 1 187 193,00 187193.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Stavebné úpravy v materskej škole v obci Dolná Tižina Obec Dolná Tižina 164 416,00 164416.0 EUR 2016 Práce Nie 1
Rekonštrukcia cestny´ch komunikácií Obec Kalameny 943 114,00 943114.0 EUR 2016 Práce Áno 1
Základná škola s materskou školou, Podzávoz 2739, Čadca - rekonštrukcia strechy telocvične Mesto Čadca 80 000,00 80000.0 EUR 2016 Práce Nie 1
Telocvičňa ZŠ a MŠ s prístavbou Obec Oravská Lesná 638 323,00 638323.0 EUR 2017 Práce Nie 1
Účelové zariadenie Ždiar – rekonštrukcia objektu a ústredného kúrenia Úrad vlády Slovenskej republiky 338 911,00 338911.0 EUR 2018 Práce Nie 1
HNsP Trstená- Gynekologicko- pôrodnícke oddelenie- rekonštrukcia a modernizácia Žilinský samosprávny kraj 389 536,00 389536.0 EUR 2018 Práce Nie 1
KNsP Čadca - stavebné úpravy OAMIS Žilinský samosprávny kraj 288 900,00 288900.0 EUR 2019 Práce Nie 1
Zvýšenie kapacít materskej školy v obci Dolná Súča Obec Dolná Súča 187 193,00 187193.0 EUR 2019 Práce Áno 1
Modernizácia odborného vzdelávania v Spojenej škole Kysucké Nové Mesto Žilinský samosprávny kraj 764 162,00 764162.0 EUR 2019 Práce Áno 1





info@ibvsk.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 28 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Miroslav Šutarík
Adresa:
Mikovíniho 32 Žilina 010 15
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
20. Január 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Rastislav Šutarík
Adresa:
Korzo 18 Žilina 010 15
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
9. Júl 2018
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Miroslav Šutarík
Adresa:
Mikovíniho 32 Žilina 010 15
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
28. Jún 2017
Záznam do:
20. Január 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Miroslav Šutarík
Adresa:
Mikovíniho 32 Žilina 010 15
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
28. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
P M LEGAL s. r. o.
Adresa:
Dolná 6 Banská Bystrica 974 01

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 20.01.2023 do:

Stiahni



Záznam platný od: 9.07.2018 do: 20.01.2023

Stiahni



Záznam platný od: 28.06.2017 do: 9.07.2018

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.