Dodávateľ

CHRANENEPRACOVISKO.eu, s.r.o.

Ivanka pri Dunaji
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti
1.9

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: CHRANENEPRACOVISKO.eu, s. r. o.

IČO: 44667931

Adresa: Sadová 29/A Ivanka pri Dunaji

Registračné číslo: 2023/3-PO-D2904

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 14. Marec 2023

Záznam platný do: 14. Marec 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 5 520 702,00 EUR 4 4
2015 655 316,00 EUR 2 2
2017 1 762 673,00 EUR 2 2
2018 420 000,00 EUR 1 1
2021 573 199,00 EUR 2 2
2022 1 599 130,00 EUR 1 1
2023 633 343,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 5 520 702,00 EUR 4 4
2015 131 998,00 EUR 1 1
2017 2 285 991,00 EUR 3 3
2018 420 000,00 EUR 1 1
2021 573 199,00 EUR 2 2
2022 1 599 130,00 EUR 1 1
2023 633 343,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Mestská časť Bratislava - Rača 1 282 633,00 282633.00 EUR
Obec Rohožník 1 1 599 130,00 1599130.00 EUR
Bratislavský samosprávny kraj 1 633 343,00 633343.00 EUR
Stredná odborná škola automobilová, J. Jonáša 5, Bratislava 1 48 541,00 48541.00 EUR
Obec Kružlová 1 420 000,00 420000.00 EUR
Obec Gabčíkovo 1 4 459 916,00 4459916.00 EUR
Matra, n.o. 2 1 757 483,00 1757483.00 EUR
Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadienia Študentské domovy a jedálne 1 523 318,00 523318.00 EUR
Mestská čast Bratislava - Podunajské Biskupice 1 290 566,00 290566.00 EUR
Obec Tekovské Lužany 1 249 445,00 249445.00 EUR
Obec Gajary 1 131 998,00 131998.00 EUR
Obec Rovné 1 767 990,00 767990.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Nadstavba bytového domu Šoltésovej 13, Martin Matra, n.o. 762 845,00 762845.0 EUR 2014 Práce Nie 1
Rekonštrukcia telocvične Stredná odborná škola automobilová, J. Jonáša 5, Bratislava 49 982,00 49982.0 EUR 2014 Práce Nie 1
Gabčíkovo - dobudovanie kanalizačnej siete Obec Gabčíkovo 4 460 000,00 4460000.0 EUR 2014 Práce Áno 1
Zateplenie MŠ v obci Gajary Obec Gajary 131 998,00 131998.0 EUR 2015 Práce Nie 1
Zberný dvor pre separovaný odpad - Obec Tekovské Lužany Obec Tekovské Lužany 249 445,00 249445.0 EUR 2014 Stavebné práce Nie 1
Prestavba a obnova bytového domu Šoltésovej 13, 036 01 Martin Matra, n.o. 1 013 792,00 1013792.0 EUR 2017 Práce Nie 1
Rekonštrukcia striech a fasád na ŠD Mladá garda, Račianska 103, 831 02 Bratislava Slovenská technická univerzita v Bratislave, Účelové zariadienia Študentské domovy a jedálne 523 318,00 523318.0 EUR 2015 Práce Nie 1
Znižovanie energetickej náročnosti OcÚ Rovné Obec Rovné 767 990,00 767990.0 EUR 2017 Práce Áno 1
Znižovanie energetickej náročnosti OcÚ Kružlová Obec Kružlová 420 000,00 420000.0 EUR 2018 Práce Áno 1
REKONŠTRUKCIA A PRÍSTAVBA STREDISKA ČISTOTY BRATISLAVA, M.Č. RAČA 3 Mestská časť Bratislava - Rača 282 633,00 282633.0 EUR 2021 Práce Nie 1
Zelené srdce Podunajských Biskupíc - úsek H Mestská čast Bratislava - Podunajské Biskupice 290 566,00 290566.0 EUR 2021 Práce Nie 1
Nadstavba a prístavba 12 triednej ZŠ Rohožník Obec Rohožník 3 285 252,00 3285252.0 EUR 2022 Práce Áno 1
Rekonštrukcia záhrady Malokarpatského osvetového strediska v Modre Bratislavský samosprávny kraj 633 343,00 633343.0 EUR 2023 Práce Áno 1





polymichal@gmail.com

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 124 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Michal Polaček
Adresa:
Farského 10 Bratislava - mestská časť Petržalka 85101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
16. Január 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Michal Polaček
Adresa:
Farského 10 Bratislava - mestská časť Petržalka 85101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
25. Júl 2017
Záznam do:
16. Január 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Michal Polaček
Adresa:
Farského 10 Bratislava - mestská časť Petržalka 85101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
25. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
REVICKÝ a partneri s. r. o.
Adresa:
Krčméryho 16 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81104

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 21.08.2023 do:

Stiahni



Záznam platný od: 7.07.2022 do: 21.08.2023

Stiahni



Záznam platný od: 16.01.2019 do: 7.07.2022

Stiahni



Záznam platný od: 25.07.2017 do: 16.01.2019

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.