Dodávateľ

ŠTUDIO - 21 plus, s.r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: ŠTUDIO - 21 plus, s.r.o.

IČO: 35765607

Adresa: Zahradnícka 13, Bratislava

Registračné číslo: 2020/3-PO-F2494

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 9. Marec 2020

Záznam platný do: 9. Marec 2023

Posledná zmena: 11. Marec 2020


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 92 800,00 EUR 1 1
2015 70 749,00 EUR 1 1
2017 1 401 902,50 EUR 15 15
2018 855 123,34 EUR 7 7
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 163 549,00 EUR 2 2
2017 1 401 902,50 EUR 15 15
2018 855 123,34 EUR 7 7

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Mestská časť Bratislava - Rača 1 70 749,00 70749.00 EUR
Obec Šenkvice 1 0,00 0.00 EUR
Obec Liptovská Lúžna 2 182 041,67 182041.67 EUR
Združenie miest a obcí Horná Orava 1 164 916,67 164916.67 EUR
Obec Teplička nad Váhom 1 0,00 0.00 EUR
Obec Oravská Polhora 1 78 750,00 78750.00 EUR
Obec Oravská Lesná 1 106 625,00 106625.00 EUR
Obec Štrba 1 88 533,33 88533.33 EUR
Mesto Púchov 1 129 166,67 129166.67 EUR
Zoologická záhrada 1 92 800,00 92800.00 EUR
Mesto Tvrdošín 2 305 755,00 305755.00 EUR
Obec Trenčianske Stankovce 1 72 500,00 72500.00 EUR
Obec Oravské Veselé 1 72 500,00 72500.00 EUR
Obec Gajary 1 120 416,67 120416.67 EUR
Mesto Bojnice 1 153 916,67 153916.67 EUR
Združenie obcí Enviropark Pomoravie 2 161 666,67 161666.67 EUR
Združenie obcí Hrachovište, Vaďovce, Višňové 1 83 250,00 83250.00 EUR
Ekocentrum Dolná Orava - združenie obcí 1 144 083,33 144083.33 EUR
Združenie obcí Havran - Dolný Liptov 1 137 908,33 137908.33 EUR
Združenie obci "Uhrovská dolina" 2 254 995,83 254995.83 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Rekonštrukcia detských ihrísk Mestská časť Bratislava - Rača 70 830,00 70830.0 EUR 2015 Práce Nie 1
Voliéry pre vtáky a cicavce. Zoologická záhrada 129 050,00 129050.0 EUR 2014 Práce Áno 1
Predchádzanie vzniku odpadu kompostovaním Obec Oravské Veselé 93 148,00 93148.0 EUR 2017 Tovary Áno 1
Kompostéry na BRKO Obec Liptovská Lúžna 110 000,00 110000.0 EUR 2017 Tovary Áno 1
Kompostéry na BRKO Mesto Bojnice 210 756,00 210756.0 EUR 2017 Tovary Áno 1
Záhradné kompostery Obec Trenčianske Stankovce 87 924,00 87924.0 EUR 2017 Tovary Áno 1
Záhradné kompostery Združenie obcí Hrachovište, Vaďovce, Višňové 101 774,40 101774.4 EUR 2017 Tovary Áno 1
Nákup záhradných kompostérov Obec Oravská Lesná 164 149,13 164149.13 EUR 2017 Tovary Áno 1
Kompostéry s objemom min. 600 l a min. 1000 l Obec Teplička nad Váhom 119 144,50 119144.5 EUR 2017 Tovary Áno 1
Obstaranie záhradných kompostérov Združenie miest a obcí Horná Orava 217 563,84 217563.84 EUR 2017 Tovary Áno 1
Obstaranie záhradných kompostérov Ekocentrum Dolná Orava - združenie obcí 216 169,20 216169.2 EUR 2017 Tovary Áno 1
Záhradné kompostery Obec Oravská Polhora EUR 2017 Tovary Áno 1
Záhradné kompostéry Obec Šenkvice 210 000,00 210000.0 EUR 2017 Tovary Áno 1
Kompostéry na BRKO Mesto Tvrdošín 186 078,00 186078.0 EUR 2017 Tovary Áno 1
Obstaranie záhradných kompostérov Združenie obcí Enviropark Pomoravie 198 938,67 198938.67 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kompostéry na BRKO Združenie obcí Havran - Dolný Liptov 168 714,00 168714.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Kompostéry na BRKO Združenie obci "Uhrovská dolina" 175 752,00 175752.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Dodávka záhradných kompostérov Združenie obci "Uhrovská dolina" 168 140,04 168140.04 EUR 2018 Tovary Áno 1
Dodávka záhradných kompostérov Mesto Púchov 185 299,20 185299.2 EUR 2018 Tovary Áno 1
Podpora predchádzania vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. Obec Liptovská Lúžna 129 611,20 129611.2 EUR 2018 Tovary Áno 1
Záhradné kompostéry Obec Štrba 106 548,30 106548.3 EUR 2018 Tovary Áno 1
Obstaranie záhradných kompostérov Združenie obcí Enviropark Pomoravie 195 900,00 195900.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Obstaranie záhradných kompostérov Obec Gajary 146 520,00 146520.0 EUR 2018 Tovary Áno 1
Podpora predchádzania vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov v Tvrdošíne Mesto Tvrdošín 151 590,00 151590.0 EUR 2018 Tovary Áno 1




+421905612776

+421905612776


info@studio21.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 27 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Mgr. Jana Juríková
Adresa:
Palisády 1/691 Bratislava 81101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
19. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Vladimír Jurík
Adresa:
Palisády 1/691 Bratislava 81101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
19. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Vladimír Jurík
Adresa:
Palisády 1/691 Bratislava 81101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
19. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Mgr. Jana Juríková
Adresa:
Palisády 1/691 Bratislava 81101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
19. Jún 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
SP & R s. r. o.
Adresa:
Maróthyho 6 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81106

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 19.06.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×