Dodávateľ

TRADIMEX spol. s r.o.

Banská Bystrica
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti
Dodávateľ nemá záznam v registri hospodárskych subjektov.

Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 436 572,00 EUR 3 3
2015 915 882,00 EUR 5 5
2016 555 514,00 EUR 3 3
2017 5 348 148,00 EUR 2 2
2018 553 064,00 EUR 3 3
2019 789 071,00 EUR 4 4
2020 723 807,00 EUR 4 4
2021 13 032 363,46 EUR 7 7
2022 897 198,00 EUR 3 3
2023 305 080,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 281 514,00 EUR 2 2
2015 889 212,00 EUR 5 5
2016 564 269,00 EUR 3 3
2017 5 335 374,00 EUR 2 2
2018 531 015,00 EUR 3 3
2019 779 563,00 EUR 4 4
2020 738 622,00 EUR 4 4
2021 728 735,00 EUR 4 4
2022 6 786 277,00 EUR 4 4
2023 6 624 818,80 EUR 3 3
2024 297 299,66 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 32 22 983 291,46 22983291.46 EUR
Žilinský samosprávny kraj 1 189 325,00 189325.00 EUR
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky, Úrad logistiky a služieb (VÚ 1045 Bratislava) 2 384 083,00 384083.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Príprava celodennej stravy vrátane jej dopravy, pre DSS a ZpS Martin Žilinský samosprávny kraj 150 000,00 150000.0 EUR 2015 Služby Nie 1
Stravovanie VÚ 1037 Martin, VÚ 4405 Nitra Ministerstvo obrany Slovenskej republiky, Úrad logistiky a služieb (VÚ 1045 Bratislava) 212 683,00 212683.0 EUR 2015 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania pre profesionálnych vojakov a zamestnancov Ministerstva obrany Slovenskej republiky vo VÚ 1037 Martin formou dovozu pripravenej stravy, vo VÚ 4405 Nitra formou ekonomického prenájmu vojenského stravovacieho zariadenia. Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 202 918,00 202918.0 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Stravovanie VÚ 1037 Martin, VÚ 4405 Nitra Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 164 917,00 164917.0 EUR 2014 Služby Áno 1
Stravovanie VÚ 1037 Martin, VÚ 4405 Nitra Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 195 756,00 195756.0 EUR 2014 Služby Áno 1
Stravovanie VÚ 1037 Martin, VÚ 4405 Nitra Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 200 065,00 200065.0 EUR 2015 Služby Áno 1
Stravovanie VÚ 1037 Martin, VÚ 4405 Nitra Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 239 222,00 239222.0 EUR 2015 Služby Nie 1
Stravovanie VÚ 1037 Martin, VÚ 4405 Nitra Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 226 711,00 226711.0 EUR 2015 Služby Áno 1
Stravovanie VÚ 1037 Martin, VÚ 4405 Nitra Ministerstvo obrany Slovenskej republiky, Úrad logistiky a služieb (VÚ 1045 Bratislava) 259 232,00 259232.0 EUR 2016 Služby Áno 1
Stravovanie VÚ 1037 Martin, VÚ 4405 Nitra Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 189 016,00 189016.0 EUR 2014 Služby Áno 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania pre profesionálnych vojakov a zamestnancov Ministerstva obrany Slovenskej republiky vo VÚ 1037 Martin formou dovozu pripravenej stravy, vo VÚ 4405 Nitra formou ekonomického prenájmu vojenského stravovacieho zariaden Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 202 229,00 202229.0 EUR 2016 Služby Neuvedené 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 6 986 433,00 6986433.0 EUR 2017 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 202 493,00 202493.0 EUR 2017 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 169 798,00 169798.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 226 199,00 226199.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 239 206,00 239206.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 207 043,00 207043.0 EUR 2019 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 191 186,00 191186.0 EUR 2019 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 252 354,00 252354.0 EUR 2019 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 244 166,00 244166.0 EUR 2019 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 210 453,00 210453.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 149 425,00 149425.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 246 508,00 246508.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 235 004,00 235004.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 194 073,00 194073.0 EUR 2021 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 178 700,00 178700.0 EUR 2021 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 233 497,00 233497.0 EUR 2021 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 7 444 791,00 7444791.0 EUR 2021 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 145 573,00 145573.0 EUR 2021 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 419 229,00 419229.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 329 941,00 329941.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 465 096,00 465096.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 356 910,00 356910.0 EUR 2023 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2021 Služby Nie 1
Zabezpečenie zmluvného stravovania formou dovozu pripravenej stravy Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2021 Služby Nie 1




+421484161175


info@tradimex.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 90 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Elena Kálusová
Adresa:
Na Kútinách 28 Banská Bystrica 97405
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
16. Máj 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Karol Boháč
Adresa:
Poľná 19 Banská Bystrica 97405
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
16. Máj 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Anna Ševčíková
Adresa:
Bernolákova 37 Banská Bystrica 97405
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
16. Máj 2017
Záznam do:
20. November 2018
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Karol Boháč
Adresa:
Poľná 19 Banská Bystrica 97405
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
16. Máj 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Elena Kálusová
Adresa:
Na Kútinách 28 Banská Bystrica 97405
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
16. Máj 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Blanka Gondová, advokát
Adresa:
Skuteckého 30 Banská Bystrica 97401

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 20.11.2018 do:

Stiahni



Záznam platný od: 16.05.2017 do: 20.11.2018

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.