Dodávateľ

DIAFAN, s.r.o.

Topoľčany
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: DIAFAN, s.r.o.

IČO: 36548073

Adresa: J.Matušku 2250/12 Topoľčany

Registračné číslo: 2023/4-PO-E4471

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 3. Apríl 2023

Záznam platný do: 3. Apríl 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 1 959,00 EUR 2 2
2017 6 705,00 EUR 3 3
2019 9 831,33 EUR 2 2
2022 291 153,00 EUR 1 4
2023 11 999,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 4 924,00 EUR 3 3
2017 3 740,00 EUR 2 2
2019 9 831,33 EUR 2 2
2022 291 153,00 EUR 1 4
2023 11 999,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 4 291 153,00 291153.00 EUR
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum 1 2 550,00 2550.00 EUR
Štatistický úrad Slovenskej republiky 2 6 798,33 6798.33 EUR
Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 3 3 149,00 3149.00 EUR
Úrad vlády Slovenskej republiky 1 5 998,00 5998.00 EUR
Ústav na výkon väzby 1 11 999,00 11999.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Výkon mesačnej a štvrťročnej kontroly systému EPS Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 1 000,00 1000.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Pravidelné odborné prehliadky a odborné skúšky elektrickej požiarnej signalizácie Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 3 000,00 3000.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Vykonávanie mesačnej, štvrťročnej a ročnej kontroly a údržby systému elektrickej požiarnej signalizácie Štatistický úrad Slovenskej republiky 3 576,60 3576.6 EUR 2017 Služby Nie 1
Pravidelné odborné prehliadky a odborné skúšky elektrickej požiarnej signalizácie Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 2 000,00 2000.0 EUR 2017 Služby Nie 1
Odborná prehliadka a odborná skúška elektrickej požiarnej signalizácie Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum 3 129,83 3129.83 EUR 2017 Služby Nie 1
Pravidelné kontroly elektrickej požiarnej signalizácie, objekt B, Bratislava Úrad vlády Slovenskej republiky 7 677,60 7677.6 EUR 2019 Služby Nie 1
Vykonávanie mesačnej, štvrťročnej a ročnej kontroly a údržby systému elektrickej požiarnej signalizácie Štatistický úrad Slovenskej republiky 5 396,40 5396.4 EUR 2019 Služby Nie 1
Mesačná, štvrťročná a ročná kontrola elektrickej požiarnej signalizácie, hlasovej signalizácie požiaru a stabilného hasiaceho zariadenia v objektoch MV SR Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 825 419,00 825419.0 EUR 2022 Služby Nie 4
Odborné prehliadky a odborné skúšky systému EPS a HSP Ústav na výkon väzby 22 192,00 22192.0 EUR 2023 Služby Nie 1




+421385321698


diafan@diafan.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 49 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Jozef Dian
Adresa:
J.Matušku 2250/12 Topoľčany 95501
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
7. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Jozef Dian
Adresa:
J.Matušku 2250/12 Topoľčany 95501
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
7. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Stanislav PAVOL PhD.
Adresa:
Šancová 58 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81105
Meno:
JUDr. Stanislav PAVOL
Adresa:
Šancová 58 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 811 05

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 7.08.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.