Dodávateľ

HRIVŇÁK s.r.o.

Spišská Nová Ves
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: HRIVŇÁK s.r.o.

IČO: 36685879

Adresa: Duklianska 0/36 Spišská Nová Ves

Registračné číslo: 2024/1-PO-G5745

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 10. Január 2024

Záznam platný do: 10. Január 2027


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 14 191,00 EUR 11 11
2017 7 332,00 EUR 5 5
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 14 191,00 EUR 11 11
2017 7 332,00 EUR 5 5

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 12 15 690,00 15690.00 EUR
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 4 5 833,00 5833.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Pravidelná servisná prehliadka Mercedes Benz po 20 000km/1rok. Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 6 000,00 6000.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Pravidelná servisná prehliadka Mitsubishi Fuso po 20000km/2rok. Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 1 500,00 1500.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Pravidelná servisná prehliadka Iveco Trakker po 20 000km/2 rok. Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 850,00 850.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Pravidelný servis nákladného vozidla MB ACTROS VIN WDB9321821L491666 Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 570,00 570.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Pravidelný servis nákladného vozidla MB ACTROS VIN WDB9321821L492213 Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 570,00 570.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Pravidelný servis nákladného vozidla MB ACTROS VIN WDB9320731L487556 Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 570,00 570.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Pravidelný servis nákladného vozidla MB ACTROS VIN WDB9321821L725118 Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 970,00 970.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Pravidelný servis nákladného vozidla MB ATEGO VIN WDB9700351L633102 Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 400,00 400.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Pravidelný servis nákladného vozidla MB UNIMOG VIN WDB4051021V210344 Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 370,00 370.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Pravidelný servis nákladného vozidla MB UNIMOG VIN WDB4051031V232210 Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 330,00 330.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Výmena servo riadenia originál Mercedes Benz (nie repas) Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 6 000,00 6000.0 EUR 2016 Služby Nie 1
Náhradné diely na autobusy Iveco First Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 750,00 750.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Náhradné diely na autobusy Solaris U15 Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 1 400,00 1400.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Náhradné diely na autobusy Solaris U15 Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 4 700,00 4700.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Náhradné diely na autobusy Sor NB 12, NB 18 Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť 1 600,00 1600.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nájazdy pre bagre, kolesové a šmykové nakladače, stroje do 10.000 kg Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 1 500,00 1500.0 EUR 2017 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 29 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Slavomír Hrivňák
Adresa:
Nad medzou 12 Spišská Nová Ves 05201
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
14. November 2018
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Advokátska kancelária Taragel a Počubayová, s.r.o.
Adresa:
Starosaská 11 Spišská Nová Ves 052 01
Meno:
Advokátska kancelária Taragel a Akram, s.r.o.
Adresa:
Starosaská 11 Spišská Nová Ves 052 01

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 14.11.2018 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.