Dodávateľ

LABAŠ s.r.o.

Košice
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti
2.0
Dodávateľ nemá záznam v registri hospodárskych subjektov.

Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 9 908,33 EUR 1 1
2017 39 060,33 EUR 4 4
2018 31 823,11 EUR 3 3
2019 56 221,00 EUR 3 3
2020 103 311,00 EUR 10 13
2021 20 889,00 EUR 6 9
2022 5 240,00 EUR 4 7
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 9 908,33 EUR 1 1
2017 39 060,33 EUR 4 4
2018 31 823,11 EUR 3 3
2019 47 201,00 EUR 2 2
2020 101 913,00 EUR 9 11
2021 31 307,00 EUR 8 12
2022 3 759,00 EUR 3 5
2023 1 481,00 EUR 1 2

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Technická univerzita v Košiciach 40 266 452,77 266452.77 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Nealkoholické nápoje Technická univerzita v Košiciach 11 890,00 11890.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Káva, čaj a rôzne výrobky Technická univerzita v Košiciach 35 421,00 35421.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Veľkonočné cukrovinky Technická univerzita v Košiciach 1 053,35 1053.35 EUR 2017 Tovary Nie 1
Vianočné cukrovinky a pečivo Technická univerzita v Košiciach 5 820,00 5820.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Káva, čaj a rôzne výrobky Technická univerzita v Košiciach 9 000,00 9000.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Káva, čaj a rôzne výrobky Technická univerzita v Košiciach 31 254,00 31254.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Veľkonočné curkovinky Technická univerzita v Košiciach 950,00 950.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Vianočné cukrovinky Technická univerzita v Košiciach 4 986,45 4986.45 EUR 2018 Tovary Nie 1
Káva, čaj a rôzne výrobky Technická univerzita v Košiciach 12 534,00 12534.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Potraviny pre ŠDaJ Technická univerzita v Košiciach 220 257,00 220257.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Potraviny pre ŠDaJ Technická univerzita v Košiciach 24 962,00 24962.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 370 030,00 370030.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Potraviny pre ŠDaJ Technická univerzita v Košiciach 25 422,00 25422.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 23 881,00 23881.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Potraviny Technická univerzita v Košiciach 229 471,00 229471.0 EUR 2020 Tovary Nie 2
Potraviny pre ŠDaJ Technická univerzita v Košiciach 6 179,00 6179.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 15 555,00 15555.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 30 096,00 30096.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Potraviny Technická univerzita v Košiciach 18 134,00 18134.0 EUR 2020 Tovary Nie 2
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 32 849,00 32849.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Potraviny Technická univerzita v Košiciach 7 007,00 7007.0 EUR 2020 Tovary Nie 2
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 21 582,00 21582.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Potraviny Technická univerzita v Košiciach 6 230,00 6230.0 EUR 2021 Tovary Nie 2
Potraviny Technická univerzita v Košiciach 7 284,00 7284.0 EUR 2021 Tovary Nie 2
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 33 021,00 33021.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 33 258,00 33258.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Potraviny Technická univerzita v Košiciach 8 037,00 8037.0 EUR 2021 Tovary Nie 2
Všeobecné potraviny Technická univerzita v Košiciach 26 258,00 26258.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Potraviny Technická univerzita v Košiciach 11 297,00 11297.0 EUR 2022 Tovary Nie 2
Potraviny Technická univerzita v Košiciach 6 825,00 6825.0 EUR 2022 Tovary Nie 2
Potraviny Technická univerzita v Košiciach 2 244,00 2244.0 EUR 2022 Tovary Nie 2




+4217832777


odbyt@labas.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 240 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Mgr. Miroslav Labaš
Adresa:
Vojvodská 3663/12 Košice 04001
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
12. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Dana Labašová
Adresa:
Pod Hrabinou 545/68 Košice - mestská časť Myslava 04016
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
12. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Miroslav Labaš
Adresa:
Textilná 1 Košice 04012
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
12. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Richard Labaš
Adresa:
Jelšová 2773/24 Košice 04022
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
15. Február 2024
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Richard Labaš
Adresa:
Jelšová 2773/24 Košice 04022
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
12. Júl 2017
Záznam do:
15. Február 2024
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Richard Labaš
Adresa:
Jelšová 2773/24 Košice 04022
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
12. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Mgr. Miroslav Labaš
Adresa:
Vojvodská 3663/12 Košice 04001
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
12. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Dana Labašová
Adresa:
Pod Hrabinou 545/68 Košice - mestská časť Myslava 04016
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
12. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Miroslav Labaš
Adresa:
Textilná 1 Košice 04012
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
12. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Advokátska kancelária VASIĽ & partners, s.r.o.
Adresa:
Žižkova 4D Košice - mestská časť Juh 04001
Meno:
Advokátska kancelária VASIĽ, ŠIMONOVIČ & partners, s.r.o.
Adresa:
Kuzmányho 29 Košice - mestská časť Staré Mesto 040 01

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 15.02.2024 do:

Stiahni



Záznam platný od: 12.07.2017 do: 15.02.2024

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.