Dodávateľ

VELCON spol.s r.o.

Vlkanová
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: VELCON spol.s r.o.

IČO: 36056677

Adresa: Továrenská 368/40 Vlkanová

Registračné číslo: 2023/11-PO-F5045

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 24. November 2023

Záznam platný do: 24. November 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 52 580,00 EUR 5 5
2017 27 190,83 EUR 2 2
2018 58 890,91 EUR 3 3
2019 7 400,00 EUR 1 1
2021 79 300,00 EUR 1 3
2022 42 575,00 EUR 2 2
2023 15 933,33 EUR 2 2
0 29 083,33 EUR 3 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 52 580,00 EUR 5 5
2017 27 190,83 EUR 2 2
2018 58 890,91 EUR 3 3
2019 7 400,00 EUR 1 1
2021 79 300,00 EUR 1 3
2022 42 575,00 EUR 2 2
2023 45 016,66 EUR 5 5

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 1 47 909,09 47909.09 EUR
Žilinský samosprávny kraj 3 79 300,00 79300.00 EUR
Univerzitná nemocnica Bratislava 1 34 000,00 34000.00 EUR
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 2 21 670,00 21670.00 EUR
Mesto Stupava 1 6 320,83 6320.83 EUR
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne 1 6 600,00 6600.00 EUR
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 1 10 181,82 10181.82 EUR
Hlavné mesto SR Bratislava 1 23 350,00 23350.00 EUR
Mesto Stropkov 1 5 916,67 5916.67 EUR
Centrum sociálnych služieb Zátišie 1 7 400,00 7400.00 EUR
VITALITA n.o. 1 17 916,67 17916.67 EUR
Teresa Benedicta 1 6 580,00 6580.00 EUR
Centrum sociálnych služieb - DEMY 1 10 250,00 10250.00 EUR
Verejná knižnica Mikuláša Kováča 1 6 483,33 6483.33 EUR
REGINA - Domov sociálnych služieb 1 6 583,33 6583.33 EUR
CSS-DOMOV JAVORINA 1 9 333,33 9333.33 EUR
Domov sociálnych služieb - Adamovské Kochanovce 1 4 583,33 4583.33 EUR
EFFETA - stredisko Sv. Františka Saleského 1 8 575,00 8575.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Stropný zdvíhací koľajnicový systém Centrum sociálnych služieb - DEMY 19 688,00 19688.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Schodisková sedačka Teresa Benedicta 7 960,00 7960.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Šikmá schodisková plošina Mesto Stropkov 8 460,00 8460.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Schodisková sedačka Verejná knižnica Mikuláša Kováča 8 000,00 8000.0 EUR 2016 Tovary Nie 1
Dodávka a montáž schodiskových plošín pre imobilných občanov v podchode Hlavné mesto SR Bratislava 30 487,80 30487.8 EUR 2016 Tovary Nie 1
Stoličkový výťah Mesto Stupava 8 240,00 8240.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Šikmá schodisková plošina Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 21 370,00 21370.0 EUR 2017 Tovary Nie 1
Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby, záručných opráv, mimozáručných opráv a odborných prehliadok schodiskových plošín . Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 800,00 800.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Pásový schodolez Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky 60 150,01 60150.01 EUR 2018 Tovary Nie 1
Schodolez Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre 15 000,00 15000.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Stoličkový výťah Centrum sociálnych služieb Zátišie 9 000,00 9000.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
ZARIADENIA NA PREKONÁVANIE BARIÉR - SCHODOLEZY, SCHODISKOVÉ PLOŠINY, STOLIČKOVÉ VÝŤAHY - DODÁVKA A MONTÁŽ Žilinský samosprávny kraj 79 300,00 79300.0 EUR 2021 Tovary Áno 3
Invalidné vozíky Univerzitná nemocnica Bratislava 67 114,62 67114.62 EUR 2022 Tovary Nie 1
Šikmá schodisková plošina do interiéru Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne 8 294,00 8294.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Stoličkový výťah EFFETA - stredisko Sv. Františka Saleského 13 200,00 13200.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Stropný zdvíhací systém Domov sociálnych služieb - Adamovské Kochanovce 9 850,00 9850.0 EUR 0 Tovary Nie 1
Elektricky polohovateľná posteľ s antidekubitným matracom, hrazdou a hrazdičkou, šatníková skriňa s nadstavcom CSS-DOMOV JAVORINA 13 698,00 13698.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Opatrovateľské postele s hrazdou a hrazdičkou a antidekubitné matrace VITALITA n.o. 28 500,00 28500.0 EUR 0 Tovary Nie 1
Elektrická polohovateľná posteľ s hrazdo, hrazdičkou, antidekubitným matracom REGINA - Domov sociálnych služieb 10 404,00 10404.0 EUR 0 Tovary Nie 1




+4214141247


velcon@velcon.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 131 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Mgr. Michal Mikula
Adresa:
Kollárova 14004/4 Banská Bystrica 97401
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
4. Február 2021
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Martin Vaník
Adresa:
Smrekova 14241/22 Banská Bystrica 97405
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
4. Február 2021
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Jiří Vybíral
Adresa:
Býkovice 82 Býkovice 67971
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
4. Február 2021
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Petr Tatar
Adresa:
K Lukám 1476 Šestajovice 25092
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
4. Február 2021
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
JUDr. Evarist Zuzan
Adresa:
Laurínska 43 Badín 97632

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 4.02.2021 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.