Dodávateľ

GASTROBAL s.r.o.

Gerlachov
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: GASTROBAL s.r.o.

IČO: 46841075

Adresa: Nová 0/519/1 Gerlachov

Registračné číslo: 2024/01-PO-F5366

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 9. Január 2024

Záznam platný do: 9. Január 2027


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2018 30 777,54 EUR 7 7
2019 13 584,73 EUR 3 3
2020 20 405,83 EUR 5 5
2021 10 655,84 EUR 2 2
2022 45 037,67 EUR 4 4
2023 7 523,33 EUR 3 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2018 30 777,54 EUR 7 7
2019 13 584,73 EUR 3 3
2020 20 405,83 EUR 5 5
2021 10 655,84 EUR 2 2
2022 45 037,67 EUR 4 4
2023 7 523,33 EUR 3 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2 674,16 674.16 EUR
ŠTÁTNE LESY TATRANSKÉHO NÁRODNÉHO PARKU TATRANSKÁ LOMNICA 2 4 088,00 4088.00 EUR
Trenčiansky samosprávny kraj 8 47 956,91 47956.91 EUR
Správa ciest Košického samosprávneho kraja 1 4 300,00 4300.00 EUR
Šrobárov ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n.o. 1 16 949,00 16949.00 EUR
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica 1 166,20 166.20 EUR
Štátny veterinárny a potravinový ústav 1 277,50 277.50 EUR
Národný ústav reumatických chorôb 3 49 431,00 49431.00 EUR
Ústav na výkon trestu odňatia slobody 3 1 004,17 1004.17 EUR
Správa Tatranského národného parku so sídlom v Tatranskej Lomnici 2 3 138,00 3138.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Tekuté mydlo do zásobníkov typu TORK (421501 S1) Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica 208,80 208.8 EUR 2018 Tovary Nie 1
Hygienické potreby a dávkovače mydla Trenčiansky samosprávny kraj 9 177,60 9177.6 EUR 2018 Tovary Nie 1
Toaletný papier, papierové uteráky Ústav na výkon trestu odňatia slobody 400,00 400.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Papierové utierky skladané ZZ Štátny veterinárny a potravinový ústav 550,00 550.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Potreby na upratovanie Správa ciest Košického samosprávneho kraja 8 459,00 8459.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Čistiace, dezinfekčné, umývacie, pracie a hygienické prostriedky ŠTÁTNE LESY TATRANSKÉHO NÁRODNÉHO PARKU TATRANSKÁ LOMNICA 6 000,00 6000.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Toaletný papier, papierové utierky do zásobníkov, zásobníky na toaletný papier a utierky Šrobárov ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n.o. 20 600,00 20600.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Hygienické potreby Trenčiansky samosprávny kraj 6 506,64 6506.64 EUR 2019 Tovary Nie 1
Hygienické potreby do dávkovačov TORK Národný ústav reumatických chorôb 7 800,00 7800.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 000,00 1000.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Hygienické potreby Trenčiansky samosprávny kraj 9 967,20 9967.2 EUR 2020 Tovary Nie 1
Jednorázový plastový riad Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 310,00 310.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kuchynský spotrebný materiál Ústav na výkon trestu odňatia slobody 565,00 565.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Hygienické potreby do dávkovačov TORK Národný ústav reumatických chorôb 11 533,79 11533.79 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kuchynský spotrebný materiál Ústav na výkon trestu odňatia slobody 527,00 527.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Hygienické potreby Trenčiansky samosprávny kraj 12 191,40 12191.4 EUR 2021 Tovary Nie 1
Hygienické potreby Trenčiansky samosprávny kraj 5 404,18 5404.18 EUR 2021 Tovary Nie 1
Hygienické potreby do dávkovačov TORK ŠTÁTNE LESY TATRANSKÉHO NÁRODNÉHO PARKU TATRANSKÁ LOMNICA 1 730,00 1730.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Hygienické potreby do dávkovačov TORK Správa Tatranského národného parku so sídlom v Tatranskej Lomnici 1 700,00 1700.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Hygienické potreby do dávkovačov TORK Národný ústav reumatických chorôb 32 686,06 32686.06 EUR 2022 Tovary Nie 1
Hygienické potreby Trenčiansky samosprávny kraj 19 528,80 19528.8 EUR 2022 Tovary Nie 1
Hygienické potreby Trenčiansky samosprávny kraj 5 035,20 5035.2 EUR 2023 Tovary Nie 1
Hygienické potreby Trenčiansky samosprávny kraj 6 336,00 6336.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Hygienické potreby do dávkovačov TORK Správa Tatranského národného parku so sídlom v Tatranskej Lomnici 1 850,00 1850.0 EUR 2023 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 34 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Konečný užívateľ výhod nenájdený

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Oprávnená osoba nenájdená na RPVS

Verifikačné dokumenty

Verifikačný dokument nenájdený na RPVS

Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.