Dodávateľ

ATC-JR, s.r.o.

Púchov
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: ATC-JR, s.r.o.

IČO: 35760532

Adresa: Vsetínska cesta 766 Púchov

Registračné číslo: 2021/4-PO-E7828

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 18. Apríl 2021

Záznam platný do: 18. Apríl 2024


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2018 4 822,03 EUR 2 2
2019 1 770,82 EUR 2 2
2020 17 489,06 EUR 3 3
2021 1 996,00 EUR 1 1
2022 2 459,00 EUR 3 3
2023 9 918,25 EUR 2 2
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2018 4 822,03 EUR 2 2
2019 1 770,82 EUR 2 2
2020 17 489,06 EUR 3 3
2021 1 996,00 EUR 1 1
2022 2 459,00 EUR 3 3
2023 8 833,33 EUR 1 1
2024 1 084,92 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 8 833,33 8833.33 EUR
Mesto Žilina 1 1 084,92 1084.92 EUR
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 1 1 801,20 1801.20 EUR
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody 2 1 770,82 1770.82 EUR
Ústav na výkon trestu odňatia slobody 1 3 020,83 3020.83 EUR
Materská škola 1 0,00 0.00 EUR
Základná škola Jozefa Urbana 1 0,00 0.00 EUR
Základná škola s materskou školou, Masarykova 19/A, Košice 1 13 491,67 13491.67 EUR
Ústav na výkon väzby 4 8 452,39 8452.39 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Bulgur celé zrná pšenice a výrobky z bulguru Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát 5 210,00 5210.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Ryža Ústav na výkon trestu odňatia slobody 4 800,00 4800.0 EUR 2018 Tovary Nie 1
Instantná zemiaková kaša sušená, zemiakový škrob Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody 1 925,00 1925.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Cukor, cukrovinky, med (interný kód 12-16) Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody 1 948,41 1948.41 EUR 2019 Tovary Nie 1
Základné potraviny a vajcia Základná škola s materskou školou, Masarykova 19/A, Košice 21 543,00 21543.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Plnené cestoviny - ravioli Ústav na výkon väzby 2 400,00 2400.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Plnené cestoviny - ravioli Ústav na výkon väzby 2 400,00 2400.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Plnené cestoviny - ravioli Ústav na výkon väzby 2 400,00 2400.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Konzervované ovocie a zelenina, džemy a marmeláda Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 14 232,45 14232.45 EUR 2023 Tovary Nie 1
Plnené cestoviny - ravioli Ústav na výkon väzby 2 952,00 2952.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Hrubý tovar a vajcia Materská škola 20 236,62 20236.62 EUR 2022 Tovary Nie 1
Základné potraviny Základná škola Jozefa Urbana 39 140,96 39140.96 EUR 2022 Tovary Nie 1
Potraviny pre zariadenia sociálnych služieb v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Žilina - Jasle Mesto Žilina 2023 Tovary Nie 1




+421903711164


pastorkova@atc.eu

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 377 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Rastislav Útly
Adresa:
Šoltésovej 196 Považská Bystrica 01701
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
11. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Jaroslav Útly
Adresa:
Riazanská 15 Bratislava - mestská časť Nové Mesto 83103
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. Február 2021
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Jaroslav Útly
Adresa:
Riazanská 15 Bratislava - mestská časť Nové Mesto 83103
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
11. Júl 2017
Záznam do:
10. Február 2021
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Jaroslav Útly
Adresa:
Riazanská 15 Bratislava 83101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
11. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Rastislav Útly
Adresa:
Šoltésovej 196 Považská Bystrica 01701
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
11. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Advokátska kancelária KONCOVÁ & PARTNERS, s.r.o.
Adresa:
Kpt. Jaroša 29 Trenčín 911 01
Meno:
Advokátska kancelária KONCOVÁ & PARTNERS, s.r.o.
Adresa:
Legionárska 7158 Trenčín 91101
Meno:
JUDr. Andrej Opet
Adresa:
Hroznová Trenčín 91105

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 10.02.2021 do:

Stiahni



Záznam platný od: 12.06.2019 do: 10.02.2021

Stiahni



Záznam platný od: 11.07.2017 do: 12.06.2019

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.