Dodávateľ

SIT consulting a. s.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: SIT consulting a. s.

IČO: 44219342

Adresa: Mlynské Nivy 0/54 Bratislava

Registračné číslo: 2022/6-PO-F9583

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 28. Jún 2022

Záznam platný do: 28. Jún 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2019 295 297,00 EUR 2 2
2020 102 620,00 EUR 2 2
2022 624 725,66 EUR 5 5
2023 58 000,00 EUR 1 2
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2019 295 297,00 EUR 2 2
2020 102 620,00 EUR 2 2
2022 624 725,66 EUR 5 5
2023 58 000,00 EUR 1 2

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
DataCentrum 9 978 022,66 978022.66 EUR
Ministerstvo financií Slovenskej republiky 2 102 620,00 102620.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
IBM Storage system #1 DataCentrum 256 543,00 256543.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
IBM Storage system #2 DataCentrum 97 896,00 97896.0 EUR 2019 Tovary Nie 1
Zabezpečenie služieb SW podpory zariadení dátovej sály Ministerstvo financií Slovenskej republiky 61 560,00 61560.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Zabezpečenie služieb HW podpory zariadení dátovej sály Ministerstvo financií Slovenskej republiky 61 584,00 61584.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Data Controller DataCentrum 202 898,40 202898.4 EUR 2022 Tovary Nie 1
NVMe Flash Drive DataCentrum 117 072,00 117072.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
VMware servery DataCentrum 215 208,00 215208.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Rozšírenie Data Controlleru DataCentrum 161 398,80 161398.8 EUR 2022 Tovary Nie 1
Lenovo licencie DataCentrum 56 880,00 56880.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Nákup hardvéru a/alebo podpory hardvérových produktov DataCentrum 58 000,00 58000.0 EUR 2023 Tovary Nie 2





gyurcsovics@sitconsulting.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 3 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Mgr. Ing. Zoltán Gyurcsovics
Adresa:
Robotnícka 2/A Hurbanovo 94703
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
9. Apríl 2018
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Mgr. Jaromír Živna
Adresa:
Ivana Bukovčana 15 Bratislava 84108
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
13. November 2017
Záznam do:
9. Apríl 2018
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
SP & R s. r. o.
Adresa:
Maróthyho 6 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81106

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 9.04.2018 do:

Stiahni



Záznam platný od: 13.11.2017 do: 9.04.2018

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.