Dodávateľ

A-Z STAV, s.r.o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti
1.1

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: A-Z STAV, s.r.o.

IČO: 35813393

Adresa: Biskupická 36 A Bratislava - mestská časť Podunajské Biskupice

Registračné číslo: 2023/4-PO-G2308

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 17. Apríl 2023

Záznam platný do: 17. Apríl 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 111 270,00 EUR 2 2
2021 109 195,00 EUR 1 1
2022 468 875,00 EUR 3 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 111 270,00 EUR 2 2
2021 109 195,00 EUR 1 1
2022 468 875,00 EUR 3 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s. 6 689 340,00 689340.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Zhodnotenie stavebného odpadu Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s. 110 700,00 110700.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Zneškodnenie stavebného odpadu Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s. 40 300,00 40300.0 EUR 2020 Služby Nie 1
Zhodnotenie drobného stavebného odpadu Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s. 109 200,00 109200.0 EUR 2021 Služby Nie 1
Zhodnotenie drobného stavebného odpadu Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s. 109 200,00 109200.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Zhodnotenie objemného odpadu Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s. 179 850,00 179850.0 EUR 2022 Služby Nie 1
Zhodnotenie objemného odpadu Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s. 179 850,00 179850.0 EUR 2022 Služby Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 7 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Imrich Mikuš
Adresa:
Krasinská 72 Bratislava 82106
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
15. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
JUDr. Miroslav Baláž
Adresa:
17.novembra 722 Trenčianske Teplice 91451
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
15. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Marta Csontosová
Adresa:
Učiteľská 51 Bratislava 82106
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
15. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Marta Csontosová
Adresa:
Učiteľská 51 Bratislava 82106
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
15. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Imrich Mikuš
Adresa:
Krasinská 72 Bratislava 82106
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
15. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
JUDr. Miroslav Baláž
Adresa:
17.novembra 722 Trenčianske Teplice 91451
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
15. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
VALKOVÁ & Partners s. r. o.
Adresa:
Račianska Bratislava - mestská časť Rača 83101

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 15.08.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.