Dodávateľ

MIPA MI, s.r.o.

Michalovce
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: MIPA MI, s.r.o.

IČO: 52696871

Adresa: Stavbárov 3 Michalovce

Registračné číslo: 2023/1-PO-G1183

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 9. Január 2023

Záznam platný do: 9. Január 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 19 406,81 EUR 12 12
2021 14 116,48 EUR 10 10
2022 41 960,80 EUR 14 14
2023 21 844,64 EUR 6 6
2024 10 715,82 EUR 2 2
0 10 990,32 EUR 4 4
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 19 406,81 EUR 12 12
2021 14 116,48 EUR 10 10
2022 41 960,80 EUR 14 14
2023 32 834,96 EUR 10 10
2024 10 715,82 EUR 2 2

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Obec Streda nad Bodrogom 4 1 065,83 1065.83 EUR
NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov 1 13 543,00 13543.00 EUR
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove 6 17 414,12 17414.12 EUR
Mesto Michalovce 22 29 033,45 29033.45 EUR
Obec Družstevná pri Hornáde 1 95,25 95.25 EUR
Obec Varhaňovce 1 194,17 194.17 EUR
Štátny veterinárny a potravinový ústav 2 994,09 994.09 EUR
Detská fakultná nemocnica Košice 2 17 070,83 17070.83 EUR
Mestská časť Košice-Nad Jazerom 1 1 405,83 1405.83 EUR
Krajská prokuratúra v Prešove 5 35 031,64 35031.64 EUR
Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec 1 2 078,33 2078.33 EUR
Základná škola 1 208,33 208.33 EUR
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody 1 900,00 900.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 1 550,00 1550.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove 1 728,00 1728.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kancelársky papier a baliaci papier Krajská prokuratúra v Prešove 14 680,00 14680.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Krajská prokuratúra v Prešove 3 920,00 3920.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kancelársky papier A4, obálky, euroobal Obec Streda nad Bodrogom 380,00 380.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Obec Varhaňovce 290,00 290.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
kancelársky papier alebo ekvivalent Obec Družstevná pri Hornáde 140,00 140.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Nákup kancelárskeho papiera Nemocnica s poliklinikou n.o. Kráľovský Chlmec 3 040,00 3040.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, alebo ekvivalent Mesto Michalovce 110,00 110.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 550,00 550.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 1 500,00 1500.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Štátny veterinárny a potravinový ústav 369,00 369.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Kancelársky papier A4, obálky, euroobal Obec Streda nad Bodrogom 380,00 380.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Mestská časť Košice-Nad Jazerom 1 800,00 1800.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 510,00 510.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, alebo ekvivalent Mesto Michalovce 55,00 55.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, alebo ekvivalent Mesto Michalovce 160,00 160.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 2 500,00 2500.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Kancelársky papier a baliaci papier Krajská prokuratúra v Prešove 10 728,00 10728.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Kancelársky papier A4, obálky, euroobal Obec Streda nad Bodrogom 350,00 350.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
kancelársky papier alebo ekvivalent Základná škola 300,00 300.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove 1 500,00 1500.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, alebo ekvivalent Mesto Michalovce 230,00 230.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Kancelársky papier a baliaci papier Krajská prokuratúra v Prešove 13 104,00 13104.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Obálky Krajská prokuratúra v Prešove 4 440,00 4440.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 2 500,00 2500.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 4 100,00 4100.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Detská fakultná nemocnica Košice 19 980,52 19980.52 EUR 2022 Tovary Nie 1
Xerografický papier Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove 3 800,00 3800.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Štátny veterinárny a potravinový ústav 1 034,90 1034.9 EUR 2023 Tovary Nie 1
Kancelársky papier A4, Kancelársky papier A3 Obec Streda nad Bodrogom 600,00 600.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 3 000,00 3000.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove 11 820,00 11820.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 650,00 650.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
xerografický papier Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove 7 164,00 7164.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Kancelárske potreby, alebo ekvivalent Mesto Michalovce 200,00 200.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
xerografický papier Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove 5 940,00 5940.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Kancelársky papier a kancelárske potreby Mesto Michalovce 3 000,00 3000.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Kancelársky papier a kancelárske potreby Mesto Michalovce 1 500,00 1500.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 1 600,00 1600.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Kancelársky papier a kancelárske potreby Mesto Michalovce 6 500,00 6500.0 EUR 0 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 2 500,00 2500.0 EUR 0 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby Mesto Michalovce 3 600,00 3600.0 EUR 0 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody 5 400,00 5400.0 EUR 0 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby, taška papierová Mesto Michalovce 500,00 500.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Kancelársky papier A4 NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov 18 100,00 18100.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Kancelársky papier Detská fakultná nemocnica Košice 12 581,57 12581.57 EUR 2024 Tovary Nie 1
Xerox papier, kancelárske potreby, Mesto Michalovce 6 500,00 6500.0 EUR 2024 Tovary Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 76 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Konečný užívateľ výhod nenájdený

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Oprávnená osoba nenájdená na RPVS

Verifikačné dokumenty

Verifikačný dokument nenájdený na RPVS

Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.