Dodávateľ

MYRHA, s. r. o.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: AR FACILITY s.r.o.

IČO: 44910207

Adresa: Lamačská cesta 3/B Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Registračné číslo: 2023/11-PO-G5250

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 23. November 2023

Záznam platný do: 23. November 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 73 416,67 EUR 2 2
2021 2 417 101,00 EUR 5 11
2022 312 922,00 EUR 3 9
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 73 416,67 EUR 2 2
2021 2 276 879,00 EUR 4 8
2022 453 144,00 EUR 4 12

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 2 73 416,67 73416.67 EUR
Slovenská pošta, a.s. 20 2 730 023,00 2730023.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 67 978,86 67978.86 EUR 2020 Tovary Nie 1
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodávka hygienického spotrebného materiálu Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 87 680,90 87680.9 EUR 2020 Tovary Nie 1
Zabezpečenie služby upratovania v objektoch Slovenskej pošty, a. s. vrátane prania a prezliekania bielizne na vybraných objektoch Slovenská pošta, a.s. 2 584 202,00 2584202.0 EUR 2021 Služby Nie 2
Zabezpečenie služby upratovania v objektoch Slovenskej pošty, a. s. vrátane prania a prezliekania bielizne na vybraných objektoch Slovenská pošta, a.s. 65 374,00 65374.0 EUR 2021 Služby Nie 2
Zabezpečenie služby upratovania v objektoch Slovenskej pošty, a. s. vrátane prania a prezliekania bielizne na vybraných objektoch Slovenská pošta, a.s. 695 050,00 695050.0 EUR 2021 Služby Nie 1
Zabezpečenie služby upratovania v objektoch Slovenskej pošty, a. s. vrátane prania a prezliekania bielizne na vybraných objektoch Slovenská pošta, a.s. 145 521,00 145521.0 EUR 2021 Služby Nie 3
Zabezpečenie služby upratovania v objektoch Slovenskej pošty, a. s. vrátane prania a prezliekania bielizne na vybraných objektoch Slovenská pošta, a.s. 217 845,00 217845.0 EUR 2021 Služby Nie 3
Zabezpečenie služby upratovania v objektoch Slovenskej pošty, a. s. vrátane prania a prezliekania bielizne na vybraných objektoch Slovenská pošta, a.s. 169 665,00 169665.0 EUR 2022 Služby Nie 3
Zabezpečenie služby upratovania v objektoch Slovenskej pošty, a. s. vrátane prania a prezliekania bielizne na vybraných objektoch Slovenská pošta, a.s. 215 493,00 215493.0 EUR 2022 Služby Nie 3
Zabezpečenie služby upratovania v objektoch Slovenskej pošty, a. s. vrátane prania a prezliekania bielizne na vybraných objektoch Slovenská pošta, a.s. 84 425,00 84425.0 EUR 2022 Služby Nie 3





myrha@myrha.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 10 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Mgr. Romana Albrechtová
Adresa:
Partizánska 33 Svidník 08901
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
22. Február 2022
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Alžbeta Baľovčíková
Adresa:
Alžbetinská 255 Tomášov 900 44
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
16. August 2021
Záznam do:
22. Február 2022
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Alžbeta Baľovčíková
Adresa:
Alžbetinská 255 Tomášov 900 44
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
21. Máj 2019
Záznam do:
16. August 2021
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
REKEN & PARTNERS Law Firm s.r.o.
Adresa:
Tichá Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81102

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 10.02.2023 do:

Stiahni



Záznam platný od: 22.02.2022 do: 10.02.2023

Stiahni



Záznam platný od: 16.08.2021 do: 22.02.2022

Stiahni



Záznam platný od: 21.05.2019 do: 16.08.2021

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.