Dodávateľ

Okienkovo s. r. o.

Žilina
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Okienkovo s. r. o.

IČO: 52230937

Adresa: Platanová 1A Žilina

Registračné číslo: 2023/11-PO-G5228

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 21. November 2023

Záznam platný do: 21. November 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 164,00 EUR 1 1
2021 416,66 EUR 1 1
2022 50 728,50 EUR 4 4
2023 125 402,82 EUR 8 8
2024 52 716,48 EUR 1 1
0 5 141,63 EUR 3 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2020 164,00 EUR 1 1
2021 416,66 EUR 1 1
2022 50 728,50 EUR 4 4
2023 130 544,45 EUR 11 11
2024 52 716,48 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 10 12 810,28 12810.28 EUR
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina 1 29 495,00 29495.00 EUR
Mestská časť Bratislava - Petržalka 1 1 320,00 1320.00 EUR
Centrum účelových zariadení 2 119 800,00 119800.00 EUR
Stredisko sociálnych služieb Petržalka 1 4 158,33 4158.33 EUR
Tom-Ers s.r.o. 1 6 299,00 6299.00 EUR
T-servis Teplička, s.r.o. 1 7 971,00 7971.00 EUR
Cirkevná stredná odborná škola elektrotechnická P. G. Frassatiho, Vazovova 12, Bratislava 1 52 716,48 52716.48 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Interiérové horizontálne žalúzie na plastové okná - ich dodávka, zameranie a montáž Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 197,00 197.0 EUR 2020 Tovary Nie 1
Sieť na okná proti hmyzu Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 500,00 500.0 EUR 2021 Tovary Nie 1
Plastové okná, exteriérové plastové dvere a príslušenstvo T-servis Teplička, s.r.o. 8 222,12 8222.12 EUR 2022 Tovary Áno 1
Plastové okná a dvere Tom-Ers s.r.o. 7 200,00 7200.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Interiérové retiazkové horizontálne žalúzie Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 4 812,00 4812.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet Stredisko sociálnych služieb Petržalka 5 000,00 5000.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Okná, dvere a príslušenstvo Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2 530,12 2530.12 EUR 2023 Tovary Nie 1
Okná, dvere a príslušenstvo Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 4 657,75 4657.75 EUR 2022 Tovary Nie 1
Horizontálne žalúzie Mestská časť Bratislava - Petržalka 1 584,00 1584.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Okenné siete proti hmyzu, interiérové AL žalúzie Centrum účelových zariadení 38 100,00 38100.0 EUR 2022 Tovary Nie 1
Stavebné kovanie a príslušenstvo pre výrobu PVC okien Centrum účelových zariadení 81 700,00 81700.0 EUR 2023 Tovary Nie 1
Okná, dvere a príslušenstvo Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 071,37 1071.37 EUR 2023 Tovary Nie 1
Okná, dvere a príslušenstvo Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 2 280,96 2280.96 EUR 0 Tovary Nie 1
Okná, dvere a príslušenstvo Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 3 206,00 3206.0 EUR 0 Tovary Nie 1
Okná, dvere a príslušenstvo Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 1 775,87 1775.87 EUR 0 Tovary Nie 1
Opravy a údržba žalúzií, markíz a roliet Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra 18,00 18.0 EUR 2023 Služby Nie 1
Dodávka a montáž plastových okien na objekte NTS Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina 44 812,09 44812.09 EUR 2023 Stavebné práce Nie 1
OBNOVA CIRKEVNEJ STREDNEJ ODBORNEJ ŠKOLY ELEKTROTECHNICKEJ P.G. FRASSATIHO, Vazovova 12 811 02 BRATISLAVA Cirkevná stredná odborná škola elektrotechnická P. G. Frassatiho, Vazovova 12, Bratislava 54 740,70 54740.7 EUR 2024 Stavebné práce Nie 1




0948260411


Info@vymenaokien.sk
info@vymenaokien.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 42 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Róbert Sojka
Adresa:
Limbová 16 Žilina 01007
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
21. November 2019
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Hronček & Partners, s. r. o.
Adresa:
Kálov 1 Žilina 01001
Meno:
Advokátska kancelária JUDr. Peter Kvak, s.r.o.
Adresa:
Kuzmányho 18 Žilina 01001
Meno:
Hronček & Partners, s. r. o.
Adresa:
Kálov 1 Žilina 01001

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 30.06.2023 do:

Stiahni



Záznam platný od: 14.01.2021 do: 30.06.2023

Stiahni



Záznam platný od: 21.11.2019 do: 14.01.2021

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.