Obstarávanie

Servis , údržba a opravy zdravotníckych prístrojov značky Siemens.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
326 455,00
Konečná suma(Bez DPH):
326 455,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50421000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. v Banskej Bystrici prevádzkuje pri poskytovaní zdravotníckej starostlivosti zariadenia značky Siemens v zložení - 3 ks echokardiografov (ECHO) a 8 ks röntgenov (RTG), u ktorých je potrebné zabezpečovať servisnú starostlivosť. V rámci servisnej starostlivosti sa požaduje zabezpečiť servis, údržbu a opravy vrátane dodávok náhradných dielov na obdobie 24 mesiacov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Siemens Healthcare s.r.o. 1 326 455,00 Neuvedené EUR 15. Február 2019 240286

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Zmluva o servisnej činnosti 20. Február 2019 20. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3026015/content/917710/download","filename":"Zmluva o servisnej činnosti - text (1).pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3026015/content/917711/download","filename":"Príloha č. 1 - text (11).pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odôvodnenie použitia postupu verejného obstarávania - priameho rokovacieho konania 20. Február 2019 20. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3026011/content/917706/download","filename":"odôvodnenie 2-servis Siemens.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke podľa §24 ZVO 21. Február 2019 21. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3026125/content/920702/download","filename":"Správa o zákazke podľa §24.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica z rokovania o podmienkach zákazky s vybratým uchádzačom 20. Február 2019 20. Február 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3026012/content/917707/download","filename":"zápisnica - servis Siemens.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Zmluva o servisnej činnosti 20. Február 2019 20. Február 2019 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.