Obstarávanie

Služby Microsoft Office 365 Enterprise E1


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
3 564,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 474,81
Zaplatené:
69.43%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
64216110-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
10.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávateľa predĺženia prístupu k existujúcim online službám Microsoft Office 365 Enterprise E1 pre 10 existujúcich prístupov verejného obstarávateľa pre verejnú správu (cenová hladina D) od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu produktov spoločnosti Microsoft po dobu 36 mesiacov. Variantné riešenie sa nepripúšťa. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať požadované predĺženie prístupu k existujúcim online službám Microsoft Office 365 Enterprise E1 pre 10 existujúcich prístupov verejného obstarávateľa po dobu 36 mesiacov.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Technický názov produktu/služby, Hodnota / charakteristika: O365E1Open ShrdSvr SubsVL OLP NL Annual Gov Qlfd; Technické vlastnosti: Produktové číslo, Hodnota / charakteristika: Q4Y -00006; Technické vlastnosti: Kategória, Hodnota / charakteristika: Licencia určená pre verejnú správu (cenová hladina D); Technické vlastnosti: Variantné riešenie, Hodnota / charakteristika: Sa nepripúšťa; Technické vlastnosti: Záruka, Hodnota / charakteristika: Na zabezpečenie prístupu počas doby 36 mesiacov ; Technické vlastnosti: Termín poskytovania prístupu k online službám Microsoft Office 365 Enterprise E1 , Hodnota / charakteristika: Od 18.03.2017 do 17.03.2020

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: predĺženie prístupu k online službám Microsoft Office 365 Enterprise E1 verejného obstarávateľa, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 10

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ITSK, s.r.o. 2 2 969,78 20% EUR 20. Február 2017 131540

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.