Obstarávanie

Kompatibilné a renovované tonery


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 575,00
Konečná suma(Bez DPH):
2 145,83
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30125110-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
600.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Dodávateľ dodá originálne, renovované a alternatívne/kompatibilné tonery a náplne do tlačiarní a kopírovacích strojov v štandardnej kvalite vrátane ich dopravy a vykládky na mieste určenia na adrese objednávateľa podľa prílohy č. 1.; Dodanie tovaru podľa prílohy č. 1 požaduje objednávateľ dodať v niekoľkých samostatných dodávkach (max. 6 dodávok) počas platnosti zmluvy. ; Termíny jednotlivých dodávok budú upresnené formou objednávok zaslaných elektronicky objednávateľom a potvrdených dodávateľom do 24 hodín od doručenia objednávky.; Jednotlivé dodávky musia byť uskutočnené najneskôr do 2 dní od doručenia a prevzatia objednávky dohodnutým spôsobom.; Tonery a náplne musia spĺňať podmienky použitia, predpísané výrobcom zariadenia do ktorého sú určené.; Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením predloží objednávateľovi platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001 a ISO 14001 pre oblasť Renovácie tonerových kaziet.; Dodávateľ preukázateľne doloží najvyššie prípustné koncentrácie obsiahnutých látok v každej dodávanej kazete (toner a náplň): ; Styrenakrylát kopolymer - číslo CAS 25767-47-9 - obsah 30% - 60% Magnetit - číslo CAS 1317-61-9 - obsah 30% - 60% Polypropylénový vosk - číslo CAS 9003-07-0 - obsah 1% - 8% Metalické farbivo - číslo CAS 31714-55-3 - obsah 0,5% - 3% Silice - číslo CAS 67762-90-7 - obsah 0,5% - 2% ; Všetky tonery a náplne budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.; Dodávateľ na vlastné náklady odoberie od objednávateľa použité (prázdne) tonery a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. ; Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť objednávateľovi jednotkovú cenu za jednotlivé tonery a náplne bez DPH za 1 ks. Cena musí byť zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta. ; Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.; Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:30 hod. ; Dodávateľ na základe objednávky doručí objednávateľovi tovar spolu s faktúrou. ; Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 60 dní.; Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok súvisiacich s jeho nakladaním a uskladnením. ; Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím kompatibilného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak. ; Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru). ; V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. V prípade, ak príčinou poruchy nebola vada toneru, môže si dodávateľ od objednávateľa účtovať primerané náklady na zistenie príčin poškodenia tlačiarne. ; Tonery nemôžu byť po záruke ani tesne pred skončením záručnej doby. ; Požadovaná záručná doba je min. 24 mesiacov.; V prípade že odberateľ obdržal faktúru ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu je oprávnený obratom vrátiť predávajúcemu za účelom doplnenia alebo vstavenia novej faktúry. ; Doplnená pôvodná alebo nanovo vystavená faktúra je splatná v lehote do 60 dní od jej nového doručenia odberateľovi. ; Odberateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. ; Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.; Zmluva bude ukončená dňom vyčerpania požadovaného množstva; V prípade,ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Renovovaný toner HP CB435A, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 60; Technické vlastnosti: Renovovaný toner HP CE278A, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 95; Technické vlastnosti: Renovovaný toner HP CE285A, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 150; Technické vlastnosti: Renovovaný toner HP CF283A, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 100; Technické vlastnosti: Renovovaný toner HP Q2612A, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80; Technické vlastnosti: Kompatibilný toner Samsung MLT-D116L, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 45; Technické vlastnosti: Renovovaný toner HP CB436A, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 70

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LASER servis, spol. s.r.o. 1 2 575,00 20% EUR 10. Máj 2017 137590

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.