Zabezpečenie hardvérovej (ďalej len "HW") a softvérovej (ďalej len "SW") podpory pre zariadenia používané objednávateľom v rozsahu 7 dní v týždni, 24 hodín denne, s nástupom na opravu do 4 hodín od nahlásenia poruchy. ; Trvanie autorizovanej podpory 24 mesiacov od uzatvorenia zmluvy.
Technické vlastnosti: A. Definícia servisných parametrov IKT zariadenia používaného objednávateľom: , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: IBM zariadenie: STORWIZE V7000 EXPANSION 24 - 1 kus, Hodnota / charakteristika: typ 2076, model 224; Technické vlastnosti: B. Rozsah hardvérovej a softvérovej servisnej podpory IKT zariadenia:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. Podpora riešenia akútnych a kritických stavov nepretržite, odstraňovanie porúch on-site alebo prostredníctvom vzdialeného prístupu., Hodnota / charakteristika: 24 hodín x 7 dní v týždni.; Technické vlastnosti: 2. Rýchla eskalácie kritických problémov na takú úroveň technických, vývojárskych a riadiacich štruktúr výrobcu technológie aká zodpovedá potrebám riešenia najzávažnejších problémov, možnosť eskalácie priamo u výrobcu HW vybavenia., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. Pravidelná kontrola vybavenia odborníkom zaškoleným pre túto činnosť výrobcom HW vybavenia alebo jeho partnerom alebo inou oprávnenou osobou., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. Update firmware a microcodes na úrovni HW komponentov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5. Profylaktické práce - pravidelná kontrola systémových logov a nastavenie systémov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6. Proaktívna on-line kontrola HW a SW vybavenia., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 7. Eskalácia problémov na vyššie úrovne servisnej podpory - výrobca HW a SW, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 8. Poskytovanie služieb Service Desku, Hodnota / charakteristika: v režime 24 x 7.; Technické vlastnosti: C. Definícia časových parametrov (typy odozvy na nahlásenie prevádzkovej poruchy):, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. Doba odozvy (maximálne 1 hodina), Hodnota / charakteristika: časový interval meraný od doby, kedy objednávateľ ohlásil prevádzkovú poruchu na Service Desk po dobu, kedy je objednávateľ spätne kontaktovaný dodávateľom.; Technické vlastnosti: 2. Začiatok riešenia problému - nástup na riešenie (maximálne do 4 hodín), Hodnota / charakteristika: doba trvania medzi časom spätného hlásenia poruchy na miesto zadania a začatím ich riešenia lokálne (in-site) alebo vzdialeným prístupom. ; Technické vlastnosti: D. Garantované servisné parametre IKT zariadenia:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. Servisné pokrytie výrobcu, Hodnota / charakteristika: s úrovňou 24 hodín, 7 dní v týždni s nástupom na odstránenie poruchy do 4 hodín v mieste inštalácie HW a SW.; Technické vlastnosti: 2. Potvrdením výrobcu (IBM) o uzatvorení obchodného a servisného kontraktu s dodávateľom servisného pokrytia IKT zariadení, výrobca garantuje opravu všetkých zariadení, ktoré spadajú pod túto servisnú zmluvu po dobu platnosti zmluvy., Hodnota / charakteristika:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
TEMPEST a.s. | 1 | 11 990,00 | 20% | EUR | 31. Júl 2017 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.