Obstarávanie

Združený nákup zemného plynu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Trnava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
120 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
83 327,19
Zaplatené:
69.43%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
09123000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
celok
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1.       Predmetom verejného obstarávania (ďalej len „Predmet súťaže“) je obstaranie zemného plynu a s tým súvisiacich služieb  (ďalej len „Obstarávateľ“) a ďalšie subjekty, ktoré splnomocnili  Obstarávateľa (ďalej len „Splnomocnitelia“) na obstaranie služieb združenej dodávky zemného plynu  a s tým súvisiacich služieb v rozsahu týchto podmienok.; 2.       Zoznam odberných miest zemného plynu, dátum ich priradenia k bilančnej skupine“; na „dátum ich budúceho zaradenia odberných miest zemného plynu do bilančnej skupiny poskytovateľa služieb združenej dodávky zemného plynu a ich predpokladaná ročná spotreba a typ merania sú uvedené v technickej špecifikácii, ktoré sú súčasťou týchto podmienok.; 3. Predmet súťaže sa obstaráva na obdobie 12 mesiacov, teda od 1.1.2018 do 31.12.2018. Pre jednotlivé odberné miesta zmluvné podmienky platia od dátumu ich priradenia do bilančnej skupiny uvedeného v špecifikácii každého odberného miesta, najskôr od 01.01.2018, vždy do 31.12.2018.; 4. Jediné kritérium pre stanovenie Poskytovateľa služby je jednotková cena komodity (sadzba služby obchodníka za odobratý plyn) + fixná mesačná sadzba obchodníka (štruktúrovanie) + sadzba za odobratý plyn prepravy + sadzba za prepravnú kapacitu vrátane služby prevzatia zodpovednosti za odchýlku v EUR za MWh. Cena služieb distribúcie zemného plynu a s tým súvisiacich služieb nie je predmetom súťaže, ale uchádzač sa zaväzuje tieto služby zabezpečiť v rozsahu a za podmienok uvedených v tejto súťaži. Platné rozhodnutie ÚRSO predloží víťazný uchádzač do 14 dní po podpise zmluvy.; 5.       Poskytovateľ služby sa zaväzuje, že jednotková cena silovej zložky zemného plynu vrátane služby prevzatia zodpovednosti za odchýlku je platná pre všetky odberné miesta Obstarávateľa a Splnomocniteľov uvedené v technickej špecifikácii v zmysle bodu 2 počas celého zmluvného obdobia.; 6.       Poskytovateľ služby poskytne do 14 dní po podpise zmluvy Obstarávateľovi cenový rozklad jednotkovej ceny.; 7. Uchádzač predloží do 14 dní po podpise zmluvy Obstarávateľovi referencie preukazujúce aktívnu účasť na trhu so zemným plynom v podobe preukázaných realizácií minimálne troch zákaziek rovnakého charakteru ako je predmet tejto súťaže počas posledných dvoch rokov s objemom každej z nich vo výške minimálne 100 000 EUR bez DPH za nepretržité obdobie jedného roka.; 8. Uchádzač predloží do 14 dní po podpise zmluvy Obstarávateľovi dokumenty preukazujúce plnenie požiadaviek noriem ISO 9001 – systém riadenia kvality, ISO 14001 – systém environmentálneho manažérstva a OHSAS 18001 - systém manažérstva bezpečnosti, a to buď originálom alebo kópiou certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorý potvrdzuje ich splnenie, alebo plnením podľa rovnocenných systémov platných v EU.; 9.       Uchádzač nesmie byť v konkurze a nesmie mať nedoplatky na daniach a odvodoch.; 10.   Zoznam Splnomocniteľov, ich korešpondenčné a fakturačné adresy, oznámi Obstarávateľ víťaznému uchádzačovi do 15 dní od vyhlásenia výsledkov tohto verejného obstarávania.; 11.   Obstarávateľ oznámi Poskytovateľovi služby  požadované agregácie jednotlivých skupín odberných miest do spoločných faktúr, kontaktné osoby a e-mailové adresy na elektronickú komunikáciu do 15 dní od vyhlásenia výsledkov obstarávania. Poskytovateľ služby sa zaväzuje viesť evidenciu Splnomocniteľov a ich odberných miest samostatne, vrátane vedenia písomného a elektronického styku a fakturácie, v súlade s podmienkami uvedenými v tejto súťaži.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Predpokladaná celková spotreba plynu za všetky odberné miesta počas zmluvného obdobia, Jednotka: MWh, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4802,72

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
MET Slovakia, a. s. 1 99 992,63 20% EUR 20. November 2017 150553

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.