Obstarávanie

Softvérová podpora produktov Symantec


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská konsolidačná, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 500,00
Konečná suma(Bez DPH):
7 083,33
Zaplatené:
52.46%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
48761000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor položiek zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Ochrana výpočtovej techniky pred bezpečnostnými hrozbami typu vírus, malware, phishing, spam, spyware.; Predmetom zákazky je obstaranie nových licencií antivírusového systému „Symantec Protection Suite Enterprise Edition “ s podporou na 36 mesiacov od 23.12.2017 do 22.12.2020 a predĺženie existujúcich licencií Symantec Protection Suite Enterprise Edition 4.0 s podporou na obdobie 36 mesiacov od 23.12.2017 do 22.12.2020 vrátane reinštalácie a rekonfigurácie klientskeho a serverového prostredia na aktuálne verzie.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Predĺženie licencie Symantec Protection Suite Enterprise Edition 4.0 (CERTIFICATE: 15582064) o 36 mesiacov  od 23.12.2017 do 22.12.2020., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 150; Technické vlastnosti: 2. Nová licencia Symantec Protection Suite Enterprise s podporou na 36 mesiacov od 23.12.2017 do 22.12.2020., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 20; Technické vlastnosti: 3. Prechod (reinštalácia a rekonfigurácia) na aktuálne verzie klientského riešenia bezpečnosti pre koncové stanice (PC a NTB), servery a na aktuálne verzie zabezpečenia mailového systému (mailový systém, antispam a content filtering)., Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
airo, s. r. o. 5 8 500,00 20% EUR 7. December 2017 152213

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.