Obstarávanie

Pozáručný autorizovaný servis produkčných rýchlotlačiarní RICOH


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
181 800,00
Konečná suma(Bez DPH):
111 000,00
Zaplatené:
61.05%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50312600-1
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
cena celkom
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je pozáručný autorizovaný servis 2 kusov produkčných rýchlotlačiarní RICOH InfoPrint 4100, TS2 prevádzkovaných v objekte objednávateľa v Bratislave v rozsahu:; 1. Paušálny servis, ktorý zahŕňa odstránenie poruchy do max. 48 hodín od nahlásenia, náhradné diely bez definovania životnosti, pravidelnú diagnostika (2xročne), vrátane práce servisných technikov, zmeny konfigurácie.; 2. Poplatok za 1000 vytlačených strán pokrývajúci dodávku a výmenu náhradných dielov s definovanou životnosťou (valce, remene, pásy, koróny, čistiace jednotky a pod.) vrátane práce servisných technikov

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. PAUŠÁLNY SERVIS, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.1 Dodávateľ zabezpečí odstránenie porúch, výmenu chybných náhradných dielov (ucelených častí) rýchlotlačiarní bez definovania životnosti tak, aby rýchlotlačiareň uviedol do opätovnej plnohodnotnej prevádzky., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.2 Dodávateľ pre potreby opráv rýchlotlačiarní použije len originálne komponenty, ktoré sú na tento účel doporučené alebo certifikované výrobcom predmetných rýchlotlačiarní., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.3 V rámci paušálneho servisu dodávateľ vykoná aj diagnostiku rýchlotlačiarní 1x/ 6 mesiacov v nasledovnom rozsahu:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - overenie správnej funkčnosti, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - kontrola chybových kódov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - diagnostický protokol - správa, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - testovanie riadiaceho panelu,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - preskúšanie komplexného chodu rýchlotlačiarne, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.4. Paušálny servis zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené so servisnými činnosťami - dopravu, prácu technika, dodávku náhradných dielov bez definovania životnosti., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. POPLATOK ZA VYTLAČENÉ STRANY, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.1 Poplatok za vytlačené strany (jednotka je 1000 vytlačených strán) pokrýva dodávku a výmenu náhradných dielov s definovanou životnosťou (valce, remene, pásy, koróny, čistiace jednotky a pod.), Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2 Stanovených 4,5 mil. vytlačených strán je kvalifikovaný odhad vytlačených strán za 18 mesiacov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3 Množstvo vytlačených strán bude zrejmé z protokolu o vytlačených stranách s uvedením počtu vytlačených strán na jednotlivých tlačiarňach, podpísaného zodpovedným zástupcom objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: 3. SPÔSOB NAHLASOVANIA PORÚCH A SERVISNÉ PODMIENKY, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1 Na základe nahlásenia poruchy objednávateľom alebo na základe jeho požiadavky na opravu zariadenia, alebo dodávku a výmenu náhradného dielu, dodávateľ zabezpečí:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.1 nástup na poruchu do 4 hodín od požiadavky objednávateľa, na mieste poruchy vykonať diagnostiku zariadenia, odstránenie poruchy a uvedenie zariadenia do prevádzky do 48 hodín., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.2 objednávateľ bude hlásiť poruchy alebo oznamovať požiadavky na opravu zariadení a dodávku a výmenu náhradných dielov dodávateľovi v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail), v odôvodnených prípadoch (v čase časovo ohraničených hromadných spracovaní) aj v inom čase telefonicky, Hodnota / charakteristika: na e-mailovú adresu alebo na telefónne číslo dodávateľa v súlade s článkom IV., bodom 1 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie; Technické vlastnosti: 3.1.3 objednávateľ bude vykonávať hlásenie poruchy a požiadavku na opravu alebo požiadavku na opravu alebo dodávku a výmenu náhradných dielov prostredníctvom zamestnancov plniacich úlohy centrálneho dispečingu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.4 dodávateľ bude prijímať hlásenie poruchy alebo požiadavku na opravu alebo dodávku a výmenu náhradných dielov. Súčasťou hlásení o poruche alebo požiadaviek na opravu bude minimálne:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: a) miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zákazky,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b) predbežný rozsah poruchy alebo predpokladaný rozsah opravy, dodávka a výmena náhradných dielov, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.5 dodávateľ písomne potvrdí (elektronicky) objednávateľovi prijatie požiadavky na opravu, na dodanie a výmenu náhradných dielov do 1 hodiny od ich nahlásenia., Hodnota / charakteristika: na e-mailovú adresu objednávateľa v súlade s článkom 4, bodom 2 časti zmluvy Osobitné požiadavky na plnenie; Technické vlastnosti: 3.1.6 zodpovedný zamestnanec objednávateľa priebežne potvrdí v protokole o servisnom úkone, vedenom zástupcom dodávateľa, časy rozhodujúce pre priebeh servisného úkonu (čas hlásenia poruchy, čas nástupu na opravu, čas zdržania nezavineného dodávateľom, čas ukončenia servisného úkonu, …). Protokol o servisnom úkone sa vyhotoví v dvoch rovnopisoch a podpíšu ho zástupcovia obidvoch strán. V protokole bude uvedená záručná doba na vykonanú prácu min. 24 mesiacov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.7 po ukončení servisného úkonu zástupca dodávateľa preukáže funkčnosť opraveného zariadenia zodpovednému zástupcovi objednávateľa a ten potvrdí zástupcovi dodávateľa vykonaný servisný úkon v protokole o servisnom úkone. Potvrdený protokol bude prílohou k faktúre predkladanej dodávateľom., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1.8 Do doby odstránenia poruchy sa bude započítavať nepretržitý čas 7x24 hodín., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. PAUŠÁLNY SERVIS, Jednotka: Kvartál (3 mesiace), Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 6; Technické vlastnosti: 2. POPLATOK ZA VYTLAČENÉ STRANY, Jednotka: 1000 strán, Minimum: , Maximum: 4500, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
TREND SLOVAKIA, s.r.o. 5 133 200,00 20% EUR 2. Január 2018 153786

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.