Obstarávanie

Zabezpečenie poskytovania služieb podpory Microsoft Premier Support


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
154 776,00
Konečná suma(Bez DPH):
97 908,33
Zaplatené:
63.25%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
cena celkom
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky/zmluvy sú služby Microsoft Premier Support - služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation. Podporné služby Microsoft Premier sú jedinečnou a špeciálnou ponukou spoločnosti Microsoft Corporation.; Charakter služby vyplýva z faktu, že spoločnosť Microsoft Corporation je vlastníkom zdrojového kódu produktov na základe čoho vytvorila špecifickú službu pozostávajúcu z proaktívnej a reaktívnej starostlivosti o portfólio Microsoft produktov. Tieto dve zložky sú navzájom integrálne prepojené prostredníctvom softvérových nástrojov, špecifickej metodológie a manažéra dodávky služby.; Významná časť informačných systémov (IS) verejného obstarávateľa/objednávateľa je založená na aplikáciách Microsoft, kde v prípade poruchy hrozí kritická nefunkčnosť týchto aplikácií, čo by malo za následok významné narušenie kľúčových interných procesov verejného obstarávateľa/objednávateľa, ako aj ohrozenie plnenia povinností, ktoré musí verejný obstarávateľ/objednávateľ zabezpečovať vo verejnom záujme a ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy;; I. Hlavné oblasti služieb predmetu zákazky/zmluvy:; I.1. RAP as a Service PLUS; I.2. Remediačné služby; I.3. Proaktívne služby; I.4. Reaktívne služby; II. Všeobecný popis služieb – popisuje základné služby, ktoré zabezpečuje dodávateľ v rámci plnenia predmetu zákazky/zmluvy (uvedené nižšie vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu - časť Technické vlastnosti)

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: I. Hlavné oblasti služieb predmetu zákazky/zmluvy:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: I.1. RAP as a Service PLUS:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Dodávateľ prostredníctvom alebo v spolupráci s akreditovanými špecialistami Microsoft, ak si to vyžadujú technické parametre služby pomocou služby RAP (Risk Assessment Program) a Service PLUS podrobne zanalyzuje prostredie z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti. Výstupom tejto analýzy je podrobný report s popisom chýb a návrhom možných zlepšení., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Služba RAP je poskytovaná prostredníctvom alebo v spolupráci s akreditovaným špecialistami spoločnosti Microsoft, ak si to vyžadujú technické parametre služby, pre nasledovné MS technológie: Windows Server, Windows klient, Hyper-V, Active Directory, Group policy object, Failover cluster, MS Exchange, MS SQL, MS SharePoint, System Center Configuration Manager, System Center Operation Manager, Internet Information Service a prípadné ďalšie, ktoré budú počas trvania platnosti zmluvy dostupné. Služby pre všetky uvedené MS technológie sú poskytované na rovnakom princípe za účelom, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: identifikácie a prevencie udalostí ohrozujúcich prevádzky schopnosť jednotlivých technológií., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Služba sa skladá z nasledovných krokov:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. Zber údajov automatizovaným spôsobom, a to konfiguračných nastavení danej technológie, jej topológie a architektúry., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. Vyplnenie dotazníku pre identifikáciu procesov týkajúcich sa prevádzky a administrácie danej technológie., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. Automatické vyhodnotenie zozbieraných údajov a ich následné kategorizovanie do dvoch skupín:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: a) definovanie zdravia alebo kondície systému (len pre službu RAP as a Service);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b) definovanie prevádzkových rizík., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Každá kategória bude členená podľa závažnosti - ako Kritická, Veľmi závažná, Stredne závažná, Nízko závažná a Informatívna. Vyhodnotené údaje budú dostupné na jednom mieste, a každý jeden nález bude zaradený do príslušnej kategórie, závažnosti, dátum vzniku, dátum zmeny, stav (Aktívny, Neuzavretý, Vyriešený), stručný popis, detailný popis (odkaz na znalostnú databázu objednávateľa), doporučený spôsob riešenia, poznámky a dotknuté objekty., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. Vytvorenie plánu odstránenia všetkých nálezov obsahujúceho prioritu vyriešenia, termín vyriešenia a zodpovednej osoby za odstránenie nálezu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5. Vytvorenie záverečnej správy obsahujúcej všetky nálezy., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6. Možnosť opakovania zakúpených RAP služieb v internej réžii objednávateľa ľubovoľne veľakrát po dobu jedného roka od aktivácie služby., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: I.2. Remediačné služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: sú nadväzné služby po poskytnutí služby RAP. Dodávateľ prostredníctvom alebo v spolupráci s certifikovanými špecialistami spoločnosti Microsoft, ak si to vyžadujú technické parametre služby, a v spolupráci s objednávateľom na základe výstupov z RAP (časť plán odstránenia nálezov) zrealizujú nápravu zistených nedostatkov (remediácia) podľa požiadaviek definovaných v pláne, a to buď koučovaním lokálnych administrátorov, odborným dohľadom a transferom know-how alebo samotným výkonom jednotlivých úkonov remediácie., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: V rámci predplatených hodín na proaktívne služby bude zabezpečené poradenstvo akreditovaného špecialistu v oblasti technológií pre optimalizáciu prevádzky a správy Microsoft technológií, ako sú napríklad plány, zálohy a obnovy, patchovanie, príprava pred migráciou, poradenstvo pri migrácií a iné., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: I.3. Proaktívne služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Služba ADFS: Health Monitoring and Analytics Premium identifikuje problémy na pozadí ADFS a ponúka súbor odporúčaných krokov a riešení pre zachovanie najvyššej úrovne služby. Taktiež identifikuje a monitoruje rizikové časti súvisiace s prevádzkovými aktivitami a postupmi, ktoré by mohli prispieť k nestabilite prostredia. Tieto vedomosti sú odovzdané spolu so zaškolením IT zamestnancov objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Služba POP (Proactive Operations Program) Active Directory and Domain Controller Hardening pomáha zamestnancom objednávateľa v oblasti IT efektívne konfigurovať a zabezpečiť doménové radiče. Dodávateľ, prostredníctvom alebo v spolupráci s akreditovanými špecialistami Microsoft – Premier Field Engineer, ak si to vyžadujú technické parametre služby, a v spolupráci s zamestnancami objednávateľa identifikujú a vyladia konfiguráciu zabezpečenia doménových radičov v súlade so súborom odporúčaní spoločnosti Microsoft., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Poradenstvo prevádzky IT technológií Microsoft:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: a. Služby, ktoré pomáhajú pri vytváraní, nasadzovaní a podpore aplikácií vytvorených pomocou technológií spoločnosti Microsoft. Vyhodnotenie návrhu, operácií technickej implementácie a odborný dohľad nad samotnou implementáciou, zaškolenie a transfer know how., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b. Analýza a posúdenie aktuálneho stavu. Analýza a posúdenie aktuálneho stavu infraštruktúry pomocou postupov a programov vyvinutých spoločnosťou Microsoft pre zistenie stavu konfiguračných nastavení, „zdravia“ informačných technológií Microsoft a procesov pre riadenie prevádzky jednotlivých technológií., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: c. Stabilizácia. Riešenie problémov a rizík identifikovaných v predchádzajúcej fáze a implementovanie optimalizačných opatrení pre zvýšenie spoľahlivosti a efektívnosti prevádzky manažmentu zmien technológií v porovnaní s odporúčanými postupmi spoločnosti Microsoft., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: I.4. Reaktívne služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Reaktívne služby budú poskytované 24 hodín denne, 7 dní v týždni, všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií vyvíjaných a dodávaných firmou Microsoft, ktorých úroveň je riešená a priorizovaná na základe závažnosti problému s možnosťou podpory návštevy na pracovisku poskytovania predmetu zmluvy objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Reaktívna podpora prostredníctvom priamej technickej podpory od vendora, prostredníctvom vendorskej garantovanej podpory s garantovanou SLA. Garantovaný prístup ku expertom spoločnosti Microsoft pre podporu 24 hodín denne, 7 dní do týždňa pre rýchle a presné riešenie všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií, vyvíjaných a dodávaných firmou Microsoft., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: Termíny jednotlivých implementačných krokov pri dodaní remediačných, proaktívnych a reaktívnych služieb Microsoft Premier Support si dohodnú kontaktná osoba dodávateľa a kontaktná osoba objednávateľa podľa technických a personálnych možností objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Rozsah poskytnutia služieb Microsoft Premier Support sa týka počítačových systémov a technológií Microsoft vo všetkých prevádzkach objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Termíny a formy školení a transferu know-how v rámci služby Microsoft Premier Support si dohodnú kontaktná osoba dodávateľa a kontaktná osoba objednávateľa podľa technických a personálnych možností objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Miestom plnenia zmluvy je Bratislava (sídlo objednávateľa). Objednávateľ zaistí vo svojich informačných systémoch vzdialené pripojenie tak, aby mohol dodávateľ poskytovať službu Microsoft Premier Support vo všetkých prevádzkach objednávateľa z miesta plnenia predmetu zmluvy., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Pracovnou dobou objednávateľa sa rozumie doba od 8:00 do 14:00 h., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: Incidenty v rámci reaktívnej podpory sú riešené a priorizované v závislosti od ich závažnosti. Popis postupov pri jednotlivých úrovniach:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1.   Katastrofický dopad na prevádzku objednávateľa: objednávateľ prišiel kompletne o zásadné (kľúčové) procesy objednávateľa a nemôže poriadne pokračovať v práci, Hodnota / charakteristika: situáciu je nutné začať riešiť okamžite; ohlásenie iba prostredníctvom telefónu; Technické vlastnosti: Dodávateľ v prípadoch podľa úrovne 1 (katastrofický dopad na prevádzku objednávateľa) zabezpečí nasledovnú reakciu:, Hodnota / charakteristika: • reakcia na prvý telefonát objednávateľa maximálne počas 1 hodiny; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • čo najrýchlejší presun personálu a ďalších zdrojov spoločnosti Microsoft na pracovisko objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • riešenie situácie (24 hodín, 7 dní v týždni); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • urýchlená eskalácia na produktové skupiny v rámci spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • informovanie vyššieho vedenia spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: Objednávateľ bude v prípadoch podľa úrovne 1 (katastrofický dopad na prevádzku objednávateľa) poskytovať nasledovnú súčinnosť pri reaktívnych službách:, Hodnota / charakteristika: • informovanie vyššieho vedenia objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti (24 hodín, 7 dní v týždni); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • urýchlená spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien; Technické vlastnosti: A    Kritický dopad na prevádzku objednávateľa: prevádzka objednávateľa vykazuje závažné straty alebo poškodenie služieb, Hodnota / charakteristika: situáciu je nutné začať riešiť počas 1 hodiny; ohlásenie iba prostredníctvom telefónu; Technické vlastnosti: Dodávateľ v prípadoch podľa úrovne A (kritický dopad na prevádzku objednávateľa) zabezpečí nasledovnú reakciu:, Hodnota / charakteristika: • reakcia na prvý telefonát objednávateľa počas maximálne 1 hodiny; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • personál a ďalšie zdroje spoločnosti Microsoft na pracovisku objednávateľa podľa potreby; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • riešenie situácie (24 hodín, 7 dní v týždni); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • informovanie vyšších manažérov spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: Objednávateľ  bude v prípadoch podľa úrovne A (kritický dopad na prevádzku objednávateľa) poskytovať nasledovnú súčinnosť pri reaktívnych službách:, Hodnota / charakteristika: • pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti 24 hodín, 7 dní v týždni); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • urýchlená spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • informovanie vedenia; Technické vlastnosti: B Stredne závažný dopad na prevádzku objednávateľa: prevádzka objednávateľa vykazuje stredne závažné straty alebo narušenie služieb, avšak práca môže primerane pokračovať provizórnym spôsobom, Hodnota / charakteristika: situáciu je nutné začať riešiť počas 2 pracovných hodín v rámci pracovnej doby objednávateľa; ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu; Technické vlastnosti: Dodávateľ v prípadoch podľa úrovne B (stredne závažný dopad na prevádzku objednávateľa) zabezpečí nasledovnú reakciu:, Hodnota / charakteristika: • reakcia na prvý telefonát alebo oznámenie situácie na web počas maximálne 2 hodín; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • riešenie situácie počas pracovnej doby objednávateľa; Technické vlastnosti: Objednávateľ  bude v prípadoch podľa úrovne B (stredne závažný dopad na prevádzku objednávateľa) poskytovať nasledovnú súčinnosť pri reaktívnych službách:, Hodnota / charakteristika: • pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti počas pracovnej doby; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien najneskôr do 4 hodín počas pracovnej doby objednávateľa; Technické vlastnosti: C   Malý dopad na prevádzku objednávateľa: prevádzka objednávateľa funguje s menej závažným alebo so žiadnym poškodením služieb, Hodnota / charakteristika: situáciu nie je potrebné riešiť skôr ako počas 4 hodín pracovnej doby; ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu; Technické vlastnosti: Dodávateľ v prípadoch podľa úrovne C (malý dopad na prevádzku objednávateľa) zabezpečí nasledovnú reakciu:, Hodnota / charakteristika: • reakcia na prvý telefonát objednávateľa alebo oznámenie situácie na web počas maximálne 4 hodín v rámci pracovnej doby objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • riešenie situácie počas pracovnej doby objednávateľa; Technické vlastnosti: Objednávateľ bude v prípadoch podľa úrovne C (malý dopad na prevádzku objednávateľa) poskytovať nasledovnú súčinnosť pri reaktívnych službách:, Hodnota / charakteristika: • poskytnutie presných kontaktných údajov dodávateľovi o kontaktnej osoby objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • schopnosť reagovať najneskôr do 24 hodín; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: Táto reaktívna podpora zahŕňa aj Rýchlu podporu formou návštevy experta na mieste poskytovania predmetu zmluvy objednávateľa., Hodnota / charakteristika: Podporu formou návštevy na mieste poskytovania predmetu zmluvy objednávateľa bude možné čerpať z počtu hodín dohodnutých na reaktívne služby . Po vyčerpaní dohodnutého počtu hodín na reaktívne služby; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: je možné použiť na reaktívnu podporu hodiny dohodnuté pre proaktívne služby.; Technické vlastnosti: I.4.1. V prípade kritických incidentov (závažnosť 1 a A) dodávateľ zabezpečí plnú súčinnosť 24x7 nielen technických expertov ale aj eskalačného manažéra, ktorý bude zabezpečovať potrebné technické zdroje pre riešenie incidentu, zabezpečovať eskaláciu problému na vyššie úrovne podpory až k tvorcom zdrojového kódu, poskytovať pravidelné informácie o riešení incidentu a po vyriešení daného problému poskytnúť exekutívny sumárny status report., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: I.4.2. Na účely reaktívnej podpory dodávateľ zabezpečí reaktívne služby špecialistami akreditovaných spoločnosťou Microsoft na podporu všetkých nasadených a používaných Microsoft technológií. Nahlasovanie incidentov je možné prostredníctvom telefónu, mailu a webovou aplikáciou s evidenciou celej komunikácie a prehľadom stavu riešenia jednotlivých incidentov v online režime. Nahlasovanie a riešenie samotných incidentov je v nepretržitom režime 24x7., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: II. Všeobecný popis služieb - popisuje základné služby, ktoré zabezpečuje dodávateľ v rámci plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: • technický manažment objednávateľa,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • možnosť objednávateľom využívať služby Microsoft Premier Support, predĺženú technickú podporu verzií produktov (hot fix), pre ktoré už skončila komerčná podpora a je mimo túto službu nedostupná,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • 24/7 Podpora Premier pri riešení problémov,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • odborné pracovné stretnutia Premier (workshopy),, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • odborné školenie osobou oprávnenou poskytovať školenia produktov Microsoft,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • priamy prístup k tvorcom softvéru Microsoft a zdrojovému kódu súčasných a budúcich produktov Microsoft,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • pravidelné návštevy Technical account managera (ďalej len "TAM") u objednávateľa (Bratislava), minimálne dve návštevy mesačne,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • proaktívne informovanie kontaktných osôb objednávateľa o nových technológiách, vylepšeniach, aktualizáciách zabezpečenia,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • manažment riešenia problémov. V prípade závažného problému typu CritSit návšteva u objednávateľa (Bratislava) v najbližšom možnom termíne z pohľadu dostupnosti TAMa,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • v prípade neprítomnosti TAMa je vždy zaňho určená náhrada, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • pri proaktívnych službách (Healthchecky, Supportability Reviews, Workshopy), TAM organizuje poskytovanie týchto služieb,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • konzultácie 1x za mesiac s osobou oprávnenou poskytovať konzultácie k produktom Microsoft, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • on-site support je určený najmä na profylaktiku, jednoduchú údržbu a riešenie jednoduchších problémov priamo na mieste technikom podpory,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • pravidelné kontroly stavu spojené s poradenstvom a návrhom ďalších krokov v rámci aplikácie proaktívnych služieb,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • reaktívne služby,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • riešenie nahlásených problémov prostredníctvom Global Technical Support centra Microsoft, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • neobmedzený užívateľský prístup na Premier ServiceDesk,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • prístup do znalostnej databázy určenej pre zákazníkov Microsoft Premier Support,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Healthcheck (RAP) podľa aktuálnej ponuky Microsoft,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • kontrola nastavenia infraštruktúry,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • kontrola správnosti a konfigurácie z hľadiska výkonnosti, potenciálnych hrozieb,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • návrhy a odporúčania pre ďalšiu prevádzku., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Termíny a formy poskytnutia jednotlivých služieb Microsoft Premier Support (workshopy, školenia, návštevy, konzultácie,...) si dohodnú kontaktná osoba dodávateľa a kontaktná osoba objednávateľa podľa technických a personálnych možností objednávateľa., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: I. Hlavné oblasti služieb predmetu zákazky/zmluvy:, Jednotka: *, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: *; Technické vlastnosti: I.1. RAP as a Service PLUS:, Jednotka: *, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: *; Technické vlastnosti: Active Directory - RAP as a service PLUS pre Active Directory, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: AD - GPO - RAP as a service PLUS pre Group Policy Objects, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Hyper-V - RAP as a service PLUS pre Hyper-V, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Sharepoint - RAP as a service PLUS pre Sharepoint, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: I.2. Remediačné služby:, Jednotka: *, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: *; Technické vlastnosti: Active Directory - Remediation Side by Side for Active Directory, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: AD – GPO - Remediation Side by Side for Group Policy Objects, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Hyper-V - Remediation Side by Side for Hyper-V, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: SharePoint - Remediation Side by Side for SharePoint, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Všetky technológie - Remediation Side by Side, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: I.3. Proaktívne služby:, Jednotka: *, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: *; Technické vlastnosti: Active Directory - ADFS: Health Monitoring and Analytics Premium, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Active Directory - POP: AD Security: Domain and DC Hardening, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Posudok; Active Directory - RAP as a Service PLUS pre Active Directory + Remediation Side by Side pre AD, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Posudok; Active Directory-RAP as a Service PLUS pre Group Policy Objects + Remediation Side by Side pre GPO, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Posudok; Hyper-V  -  RAP as a Service PLUS pre Hyper-V + Remediation Side by Side pre Hyper-V, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Posudok; SharePoint  -  RAP as a Service PLUS pre SharePoint + Remediation Side by Side pre SharePoint, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Poradenstvo/Optimalizácia/Vzdelávane - Proactive Operations Program - AD Security: Domain and Domain Controller, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Poradenstvo/Optimalizácia/Vzdelávane - Active Directory -Proactive Operations Program – AD Security: Domain and Domain Controller Hardening, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Poradenstvo/Optimalizácia/Vzdelávane - Všetky technológie - Remediation Side by Side, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Poradenstvo/Optimalizácia/Vzdelávane  - Všetky technológie  - Poradenské služby k prevádzkovým problémom, transfer vedomostí, on-site support, vzdelávanie formou špecializovaných Workshopov, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 272, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: I.4. Reaktívne služby:, Jednotka: *, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: *; Technické vlastnosti: Všetky MS technológie: reaktívne služby pri riešení incidentov, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
AutoCont SK a.s. 2 117 490,00 20% EUR 2. Január 2018 153789

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.