Predmetom zákazky/zmluvy sú služby Microsoft Premier Support - služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation. Podporné služby Microsoft Premier sú jedinečnou a špeciálnou ponukou spoločnosti Microsoft Corporation.; Charakter služby vyplýva z faktu, že spoločnosť Microsoft Corporation je vlastníkom zdrojového kódu produktov na základe čoho vytvorila špecifickú službu pozostávajúcu z proaktívnej a reaktívnej starostlivosti o portfólio Microsoft produktov. Tieto dve zložky sú navzájom integrálne prepojené prostredníctvom softvérových nástrojov, špecifickej metodológie a manažéra dodávky služby.; Významná časť informačných systémov (IS) verejného obstarávateľa/objednávateľa je založená na aplikáciách Microsoft, kde v prípade poruchy hrozí kritická nefunkčnosť týchto aplikácií, čo by malo za následok významné narušenie kľúčových interných procesov verejného obstarávateľa/objednávateľa, ako aj ohrozenie plnenia povinností, ktoré musí verejný obstarávateľ/objednávateľ zabezpečovať vo verejnom záujme a ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy;; I. Hlavné oblasti služieb predmetu zákazky/zmluvy:; I.1. RAP as a Service PLUS; I.2. Remediačné služby; I.3. Proaktívne služby; I.4. Reaktívne služby; II. Všeobecný popis služieb – popisuje základné služby, ktoré zabezpečuje dodávateľ v rámci plnenia predmetu zákazky/zmluvy (uvedené nižšie vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu - časť Technické vlastnosti)
Technické vlastnosti: I. Hlavné oblasti služieb predmetu zákazky/zmluvy:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: I.1. RAP as a Service PLUS:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Dodávateľ prostredníctvom alebo v spolupráci s akreditovanými špecialistami Microsoft, ak si to vyžadujú technické parametre služby pomocou služby RAP (Risk Assessment Program) a Service PLUS podrobne zanalyzuje prostredie z hľadiska efektivity, stability a bezpečnosti. Výstupom tejto analýzy je podrobný report s popisom chýb a návrhom možných zlepšení., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Služba RAP je poskytovaná prostredníctvom alebo v spolupráci s akreditovaným špecialistami spoločnosti Microsoft, ak si to vyžadujú technické parametre služby, pre nasledovné MS technológie: Windows Server, Windows klient, Hyper-V, Active Directory, Group policy object, Failover cluster, MS Exchange, MS SQL, MS SharePoint, System Center Configuration Manager, System Center Operation Manager, Internet Information Service a prípadné ďalšie, ktoré budú počas trvania platnosti zmluvy dostupné. Služby pre všetky uvedené MS technológie sú poskytované na rovnakom princípe za účelom, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: identifikácie a prevencie udalostí ohrozujúcich prevádzky schopnosť jednotlivých technológií., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Služba sa skladá z nasledovných krokov:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. Zber údajov automatizovaným spôsobom, a to konfiguračných nastavení danej technológie, jej topológie a architektúry., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. Vyplnenie dotazníku pre identifikáciu procesov týkajúcich sa prevádzky a administrácie danej technológie., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. Automatické vyhodnotenie zozbieraných údajov a ich následné kategorizovanie do dvoch skupín:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: a) definovanie zdravia alebo kondície systému (len pre službu RAP as a Service);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b) definovanie prevádzkových rizík., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Každá kategória bude členená podľa závažnosti - ako Kritická, Veľmi závažná, Stredne závažná, Nízko závažná a Informatívna. Vyhodnotené údaje budú dostupné na jednom mieste, a každý jeden nález bude zaradený do príslušnej kategórie, závažnosti, dátum vzniku, dátum zmeny, stav (Aktívny, Neuzavretý, Vyriešený), stručný popis, detailný popis (odkaz na znalostnú databázu objednávateľa), doporučený spôsob riešenia, poznámky a dotknuté objekty., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. Vytvorenie plánu odstránenia všetkých nálezov obsahujúceho prioritu vyriešenia, termín vyriešenia a zodpovednej osoby za odstránenie nálezu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5. Vytvorenie záverečnej správy obsahujúcej všetky nálezy., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6. Možnosť opakovania zakúpených RAP služieb v internej réžii objednávateľa ľubovoľne veľakrát po dobu jedného roka od aktivácie služby., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: I.2. Remediačné služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: sú nadväzné služby po poskytnutí služby RAP. Dodávateľ prostredníctvom alebo v spolupráci s certifikovanými špecialistami spoločnosti Microsoft, ak si to vyžadujú technické parametre služby, a v spolupráci s objednávateľom na základe výstupov z RAP (časť plán odstránenia nálezov) zrealizujú nápravu zistených nedostatkov (remediácia) podľa požiadaviek definovaných v pláne, a to buď koučovaním lokálnych administrátorov, odborným dohľadom a transferom know-how alebo samotným výkonom jednotlivých úkonov remediácie., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: V rámci predplatených hodín na proaktívne služby bude zabezpečené poradenstvo akreditovaného špecialistu v oblasti technológií pre optimalizáciu prevádzky a správy Microsoft technológií, ako sú napríklad plány, zálohy a obnovy, patchovanie, príprava pred migráciou, poradenstvo pri migrácií a iné., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: I.3. Proaktívne služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Služba ADFS: Health Monitoring and Analytics Premium identifikuje problémy na pozadí ADFS a ponúka súbor odporúčaných krokov a riešení pre zachovanie najvyššej úrovne služby. Taktiež identifikuje a monitoruje rizikové časti súvisiace s prevádzkovými aktivitami a postupmi, ktoré by mohli prispieť k nestabilite prostredia. Tieto vedomosti sú odovzdané spolu so zaškolením IT zamestnancov objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Služba POP (Proactive Operations Program) Active Directory and Domain Controller Hardening pomáha zamestnancom objednávateľa v oblasti IT efektívne konfigurovať a zabezpečiť doménové radiče. Dodávateľ, prostredníctvom alebo v spolupráci s akreditovanými špecialistami Microsoft – Premier Field Engineer, ak si to vyžadujú technické parametre služby, a v spolupráci s zamestnancami objednávateľa identifikujú a vyladia konfiguráciu zabezpečenia doménových radičov v súlade so súborom odporúčaní spoločnosti Microsoft., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Poradenstvo prevádzky IT technológií Microsoft:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: a. Služby, ktoré pomáhajú pri vytváraní, nasadzovaní a podpore aplikácií vytvorených pomocou technológií spoločnosti Microsoft. Vyhodnotenie návrhu, operácií technickej implementácie a odborný dohľad nad samotnou implementáciou, zaškolenie a transfer know how., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b. Analýza a posúdenie aktuálneho stavu. Analýza a posúdenie aktuálneho stavu infraštruktúry pomocou postupov a programov vyvinutých spoločnosťou Microsoft pre zistenie stavu konfiguračných nastavení, „zdravia“ informačných technológií Microsoft a procesov pre riadenie prevádzky jednotlivých technológií., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: c. Stabilizácia. Riešenie problémov a rizík identifikovaných v predchádzajúcej fáze a implementovanie optimalizačných opatrení pre zvýšenie spoľahlivosti a efektívnosti prevádzky manažmentu zmien technológií v porovnaní s odporúčanými postupmi spoločnosti Microsoft., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: I.4. Reaktívne služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Reaktívne služby budú poskytované 24 hodín denne, 7 dní v týždni, všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií vyvíjaných a dodávaných firmou Microsoft, ktorých úroveň je riešená a priorizovaná na základe závažnosti problému s možnosťou podpory návštevy na pracovisku poskytovania predmetu zmluvy objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Reaktívna podpora prostredníctvom priamej technickej podpory od vendora, prostredníctvom vendorskej garantovanej podpory s garantovanou SLA. Garantovaný prístup ku expertom spoločnosti Microsoft pre podporu 24 hodín denne, 7 dní do týždňa pre rýchle a presné riešenie všetkých problémov súvisiacich s prevádzkou počítačových systémov a technológií, vyvíjaných a dodávaných firmou Microsoft., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: Termíny jednotlivých implementačných krokov pri dodaní remediačných, proaktívnych a reaktívnych služieb Microsoft Premier Support si dohodnú kontaktná osoba dodávateľa a kontaktná osoba objednávateľa podľa technických a personálnych možností objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Rozsah poskytnutia služieb Microsoft Premier Support sa týka počítačových systémov a technológií Microsoft vo všetkých prevádzkach objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Termíny a formy školení a transferu know-how v rámci služby Microsoft Premier Support si dohodnú kontaktná osoba dodávateľa a kontaktná osoba objednávateľa podľa technických a personálnych možností objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Miestom plnenia zmluvy je Bratislava (sídlo objednávateľa). Objednávateľ zaistí vo svojich informačných systémoch vzdialené pripojenie tak, aby mohol dodávateľ poskytovať službu Microsoft Premier Support vo všetkých prevádzkach objednávateľa z miesta plnenia predmetu zmluvy., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Pracovnou dobou objednávateľa sa rozumie doba od 8:00 do 14:00 h., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: Incidenty v rámci reaktívnej podpory sú riešené a priorizované v závislosti od ich závažnosti. Popis postupov pri jednotlivých úrovniach:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. Katastrofický dopad na prevádzku objednávateľa: objednávateľ prišiel kompletne o zásadné (kľúčové) procesy objednávateľa a nemôže poriadne pokračovať v práci, Hodnota / charakteristika: situáciu je nutné začať riešiť okamžite; ohlásenie iba prostredníctvom telefónu; Technické vlastnosti: Dodávateľ v prípadoch podľa úrovne 1 (katastrofický dopad na prevádzku objednávateľa) zabezpečí nasledovnú reakciu:, Hodnota / charakteristika: • reakcia na prvý telefonát objednávateľa maximálne počas 1 hodiny; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • čo najrýchlejší presun personálu a ďalších zdrojov spoločnosti Microsoft na pracovisko objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • riešenie situácie (24 hodín, 7 dní v týždni); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • urýchlená eskalácia na produktové skupiny v rámci spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • informovanie vyššieho vedenia spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: Objednávateľ bude v prípadoch podľa úrovne 1 (katastrofický dopad na prevádzku objednávateľa) poskytovať nasledovnú súčinnosť pri reaktívnych službách:, Hodnota / charakteristika: • informovanie vyššieho vedenia objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti (24 hodín, 7 dní v týždni); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • urýchlená spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien; Technické vlastnosti: A Kritický dopad na prevádzku objednávateľa: prevádzka objednávateľa vykazuje závažné straty alebo poškodenie služieb, Hodnota / charakteristika: situáciu je nutné začať riešiť počas 1 hodiny; ohlásenie iba prostredníctvom telefónu; Technické vlastnosti: Dodávateľ v prípadoch podľa úrovne A (kritický dopad na prevádzku objednávateľa) zabezpečí nasledovnú reakciu:, Hodnota / charakteristika: • reakcia na prvý telefonát objednávateľa počas maximálne 1 hodiny; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • personál a ďalšie zdroje spoločnosti Microsoft na pracovisku objednávateľa podľa potreby; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • riešenie situácie (24 hodín, 7 dní v týždni); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • informovanie vyšších manažérov spoločnosti Microsoft; Technické vlastnosti: Objednávateľ bude v prípadoch podľa úrovne A (kritický dopad na prevádzku objednávateľa) poskytovať nasledovnú súčinnosť pri reaktívnych službách:, Hodnota / charakteristika: • pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti 24 hodín, 7 dní v týždni); Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • urýchlená spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • informovanie vedenia; Technické vlastnosti: B Stredne závažný dopad na prevádzku objednávateľa: prevádzka objednávateľa vykazuje stredne závažné straty alebo narušenie služieb, avšak práca môže primerane pokračovať provizórnym spôsobom, Hodnota / charakteristika: situáciu je nutné začať riešiť počas 2 pracovných hodín v rámci pracovnej doby objednávateľa; ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu; Technické vlastnosti: Dodávateľ v prípadoch podľa úrovne B (stredne závažný dopad na prevádzku objednávateľa) zabezpečí nasledovnú reakciu:, Hodnota / charakteristika: • reakcia na prvý telefonát alebo oznámenie situácie na web počas maximálne 2 hodín; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • riešenie situácie počas pracovnej doby objednávateľa; Technické vlastnosti: Objednávateľ bude v prípadoch podľa úrovne B (stredne závažný dopad na prevádzku objednávateľa) poskytovať nasledovnú súčinnosť pri reaktívnych službách:, Hodnota / charakteristika: • pridelenie vhodných zdrojov na zaistenie nepretržitej činnosti počas pracovnej doby; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • spolupráca a reakcie orgánu riadenia zmien najneskôr do 4 hodín počas pracovnej doby objednávateľa; Technické vlastnosti: C Malý dopad na prevádzku objednávateľa: prevádzka objednávateľa funguje s menej závažným alebo so žiadnym poškodením služieb, Hodnota / charakteristika: situáciu nie je potrebné riešiť skôr ako počas 4 hodín pracovnej doby; ohlásenie prostredníctvom telefónu alebo webu; Technické vlastnosti: Dodávateľ v prípadoch podľa úrovne C (malý dopad na prevádzku objednávateľa) zabezpečí nasledovnú reakciu:, Hodnota / charakteristika: • reakcia na prvý telefonát objednávateľa alebo oznámenie situácie na web počas maximálne 4 hodín v rámci pracovnej doby objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • riešenie situácie počas pracovnej doby objednávateľa; Technické vlastnosti: Objednávateľ bude v prípadoch podľa úrovne C (malý dopad na prevádzku objednávateľa) poskytovať nasledovnú súčinnosť pri reaktívnych službách:, Hodnota / charakteristika: • poskytnutie presných kontaktných údajov dodávateľovi o kontaktnej osoby objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: • schopnosť reagovať najneskôr do 24 hodín; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: Táto reaktívna podpora zahŕňa aj Rýchlu podporu formou návštevy experta na mieste poskytovania predmetu zmluvy objednávateľa., Hodnota / charakteristika: Podporu formou návštevy na mieste poskytovania predmetu zmluvy objednávateľa bude možné čerpať z počtu hodín dohodnutých na reaktívne služby . Po vyčerpaní dohodnutého počtu hodín na reaktívne služby; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: je možné použiť na reaktívnu podporu hodiny dohodnuté pre proaktívne služby.; Technické vlastnosti: I.4.1. V prípade kritických incidentov (závažnosť 1 a A) dodávateľ zabezpečí plnú súčinnosť 24x7 nielen technických expertov ale aj eskalačného manažéra, ktorý bude zabezpečovať potrebné technické zdroje pre riešenie incidentu, zabezpečovať eskaláciu problému na vyššie úrovne podpory až k tvorcom zdrojového kódu, poskytovať pravidelné informácie o riešení incidentu a po vyriešení daného problému poskytnúť exekutívny sumárny status report., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: I.4.2. Na účely reaktívnej podpory dodávateľ zabezpečí reaktívne služby špecialistami akreditovaných spoločnosťou Microsoft na podporu všetkých nasadených a používaných Microsoft technológií. Nahlasovanie incidentov je možné prostredníctvom telefónu, mailu a webovou aplikáciou s evidenciou celej komunikácie a prehľadom stavu riešenia jednotlivých incidentov v online režime. Nahlasovanie a riešenie samotných incidentov je v nepretržitom režime 24x7., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: *, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: II. Všeobecný popis služieb - popisuje základné služby, ktoré zabezpečuje dodávateľ v rámci plnenia predmetu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: *; Technické vlastnosti: • technický manažment objednávateľa,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • možnosť objednávateľom využívať služby Microsoft Premier Support, predĺženú technickú podporu verzií produktov (hot fix), pre ktoré už skončila komerčná podpora a je mimo túto službu nedostupná,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • 24/7 Podpora Premier pri riešení problémov,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • odborné pracovné stretnutia Premier (workshopy),, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • odborné školenie osobou oprávnenou poskytovať školenia produktov Microsoft,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • priamy prístup k tvorcom softvéru Microsoft a zdrojovému kódu súčasných a budúcich produktov Microsoft,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • pravidelné návštevy Technical account managera (ďalej len "TAM") u objednávateľa (Bratislava), minimálne dve návštevy mesačne,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • proaktívne informovanie kontaktných osôb objednávateľa o nových technológiách, vylepšeniach, aktualizáciách zabezpečenia,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • manažment riešenia problémov. V prípade závažného problému typu CritSit návšteva u objednávateľa (Bratislava) v najbližšom možnom termíne z pohľadu dostupnosti TAMa,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • v prípade neprítomnosti TAMa je vždy zaňho určená náhrada, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • pri proaktívnych službách (Healthchecky, Supportability Reviews, Workshopy), TAM organizuje poskytovanie týchto služieb,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • konzultácie 1x za mesiac s osobou oprávnenou poskytovať konzultácie k produktom Microsoft, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • on-site support je určený najmä na profylaktiku, jednoduchú údržbu a riešenie jednoduchších problémov priamo na mieste technikom podpory,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • pravidelné kontroly stavu spojené s poradenstvom a návrhom ďalších krokov v rámci aplikácie proaktívnych služieb,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • reaktívne služby,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • riešenie nahlásených problémov prostredníctvom Global Technical Support centra Microsoft, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • neobmedzený užívateľský prístup na Premier ServiceDesk,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • prístup do znalostnej databázy určenej pre zákazníkov Microsoft Premier Support,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • Healthcheck (RAP) podľa aktuálnej ponuky Microsoft,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • kontrola nastavenia infraštruktúry,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • kontrola správnosti a konfigurácie z hľadiska výkonnosti, potenciálnych hrozieb,, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: • návrhy a odporúčania pre ďalšiu prevádzku., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Termíny a formy poskytnutia jednotlivých služieb Microsoft Premier Support (workshopy, školenia, návštevy, konzultácie,...) si dohodnú kontaktná osoba dodávateľa a kontaktná osoba objednávateľa podľa technických a personálnych možností objednávateľa., Hodnota / charakteristika:
Technické vlastnosti: I. Hlavné oblasti služieb predmetu zákazky/zmluvy:, Jednotka: *, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: *; Technické vlastnosti: I.1. RAP as a Service PLUS:, Jednotka: *, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: *; Technické vlastnosti: Active Directory - RAP as a service PLUS pre Active Directory, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: AD - GPO - RAP as a service PLUS pre Group Policy Objects, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Hyper-V - RAP as a service PLUS pre Hyper-V, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Sharepoint - RAP as a service PLUS pre Sharepoint, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: I.2. Remediačné služby:, Jednotka: *, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: *; Technické vlastnosti: Active Directory - Remediation Side by Side for Active Directory, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: AD – GPO - Remediation Side by Side for Group Policy Objects, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Hyper-V - Remediation Side by Side for Hyper-V, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: SharePoint - Remediation Side by Side for SharePoint, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Všetky technológie - Remediation Side by Side, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: I.3. Proaktívne služby:, Jednotka: *, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: *; Technické vlastnosti: Active Directory - ADFS: Health Monitoring and Analytics Premium, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Active Directory - POP: AD Security: Domain and DC Hardening, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Posudok; Active Directory - RAP as a Service PLUS pre Active Directory + Remediation Side by Side pre AD, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Posudok; Active Directory-RAP as a Service PLUS pre Group Policy Objects + Remediation Side by Side pre GPO, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Posudok; Hyper-V - RAP as a Service PLUS pre Hyper-V + Remediation Side by Side pre Hyper-V, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Posudok; SharePoint - RAP as a Service PLUS pre SharePoint + Remediation Side by Side pre SharePoint, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Poradenstvo/Optimalizácia/Vzdelávane - Proactive Operations Program - AD Security: Domain and Domain Controller, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Poradenstvo/Optimalizácia/Vzdelávane - Active Directory -Proactive Operations Program – AD Security: Domain and Domain Controller Hardening, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Poradenstvo/Optimalizácia/Vzdelávane - Všetky technológie - Remediation Side by Side, Jednotka: počet, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Poradenstvo/Optimalizácia/Vzdelávane - Všetky technológie - Poradenské služby k prevádzkovým problémom, transfer vedomostí, on-site support, vzdelávanie formou špecializovaných Workshopov, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 272, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: I.4. Reaktívne služby:, Jednotka: *, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: *; Technické vlastnosti: Všetky MS technológie: reaktívne služby pri riešení incidentov, Jednotka: počet hodín, Minimum: , Maximum: 40, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
AutoCont SK a.s. | 2 | 117 490,00 | 20% | EUR | 2. Január 2018 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.