Obstarávanie

Bezpečnostné a strážne služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Stredisko sociálnej starostlivosti
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
48 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
69 150,00
Zaplatené:
144.06%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79710000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
1 hodina strážnej služby/1 zamestnanec
Množstvo:
6915.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Predmetom obstarávania je poskytovanie strážnej služby odborne spôsobilými zamestnancami dodávateľa bezpečnostnej služby podľa § 3 písma a), b),c),f),g) v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti v objekte s podlahovou plochou do 20 000 m2, kde sa poskytuje zdravotná starostlivosť na území mesta Trnava v nasledovnom rozsahu.:; 2. Výkon strážnej služby v rozsahu pracovných dňoch od 05.00 hod. do 22.00 hod., v sobotu od 06.00 hod. do 16.00 hod., v nedeľu a v dňoch pracovného pokoja okrem 01.01., Veľkonočného piatku, Veľkonočného pondelku, 25.12. a 26.12. od 06.00 hod. do 14.00 hod. jedným bezpečnostným pracovníkom v objekte objednávateľa.; 3. Nepretržité monitorovanie poplachových systémov na hlásenie narušenia, pevne zabudovaných v priestoroch objektu pripojených na stredisko registrácie poplachov uchádzača.; 4. Vykonávanie okamžitých zásahov pri prijatí poplachových alebo iných správ pri ochrane majetku a osôb (do piatich minút), minimálne dvomi dvojčlennými zásahovými jednotkami.; 5. Vykonávanie fyzickej obhliadky všetkých priestorov objektu (všetky sektory, chodby, neuzamknuté objekty a priestory) dvomi dvojčlennými hliadkami (štyria bezpečnostní pracovníci) pred aktivovaním elektrického zabezpečovacieho systému (zapnutím systému do stavu stráženia) a to raz za deň po skončení strážnej služby podľa bodu 2 časť "funkcia" tejto zákazky.; 6. Vypracovanie SPOLOČNEJ SMERNICE PRE VÝKON STRÁŽNEJ SLUŽBY v súčinnosti s verejným obstarávateľom.; 7. Kontrola a obsluha nainštalovaných elektronických zabezpečovacích systémov na objekte objednávateľa.; 8. Riešenie krízových situácií a realizácia zásahu, v súčinnosti s políciou SR, v prípade narušenia priestorov objednávateľa.; 9. Zabezpečenie úloh, vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko, úradne overenú platnú licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 2. Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko, úradne overený platný doklad oprávnený podnikať (výpis z obchodného registra) nie starší ako tri mesiace, alebo výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 157 zak. 343/2015., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 3. Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko, platný doklad že je v registri partnerov verejného sektora., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 4. Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči strážnikom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy, Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 5. Objednávateľ je oprávnený požiadať o preukázanie plnenia si záväzkov vyplývajúcich z pracovno-právnych vzťahov, predovšetkým voči strážnikom, ktorí strážia jeho majetok. Dodávateľ uvedenú skutočnosť preukazuje tým, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, alebo výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 157 zak. 343/2015., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 6. Strážnici dodávateľa budú oblečení v rovnošate s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 7. Dodávateľ je povinný vybaviť strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 8. Dodávateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 9. Dodávateľ predloží najneskôr 5 dní pred začatím poskytovania služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov (strážnikov) vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 10. V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia je dodávateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 3 dni pred termínom zmeny. Objednávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone strážnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 11. Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Faktúra bude predložená objednávateľovi za predchádzajúci mesiac do 15 dní nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 20 dní., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 12. Dodávateľ zabezpečí pripojenie poplachových systémov na hlásenie narušenia (elektrické poplachové systémy) pevne zabudovaných v objekte objednávateľa na stredisko registrácie poplachov (pult centralizovanej ochrany) dodávateľa rádiovou sieťou a bez ďalších dodatočných finančných nákladov., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 13.Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko, čestné prehlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že disponuje nepretržite 24 hodín denne v mieste objednávateľa dvomi dvojčlennými motorizovanými zásahovými jednotkami, ktoré v prípade potreby sa vedia okamžite (do 5 minút) dostaviť na miesto výkonu bezpečnostnej služby objednávateľa., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 14. Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko, čestné prehlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že predmet obstarávania bude zabezpečovaný výhradne vlastnými zamestnancami, nie iným uchádzačom na zmluvnom základe cestou ďalších fyzických alebo právnických osôb s rovnakým predmetom podnikania., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 15. Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko, predloží úradne overený platný certifikátu kvality, ktorým sa potvrdzuje, že u dodávateľa je zavedený a udržiavaný systém manažérstva kvality zodpovedajúci požiadavkám STN EN ISO 9001: 2015 pre oblasť strážnej služby podľa zákona o súkromnej bezpečnosti. Certifikát manažérstva kvality musí byť vydaný certifikačným orgánom akreditovaným Slovenskou národnou akreditačnou službou SNAS., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 16. Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko, že za predchádzajúce tri roky, vykonal minimálne tri zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 100 000 EUR bez DPH za uvedené obdobie., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 17. Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko, úradne overenou kópiou platného poistného certifikátu s minimálnou výškou poistenia 600 000,00 EUR. Uchádzač je povinný uvedenú poistnú zmluvu mať platnú počas doby vykonávania strážnej služby u objednávateľa., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: 18. Dodávateľ predloží objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko, vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (alebo bánk, ak má dodávateľ otvorené účty vo viacerých bankách) o schopnosti uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, t.j. že dodávateľ nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol ani nie je predmetom exekúcie., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.; Technické vlastnosti: Vyjadrenie banky (bánk) musí byť predložené v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej kópii tohto dokumentu a nesmie byť staršie ako tri mesiace k dňu určenom. Zároveň Dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že nemá účet v iných bankách ako v tých, z ktorých predložil vyhlásenie podpísané uchádzačom alebo osobou, oprávnenou konať v mene uchádzača., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Stráženie objektu v pracovných dňoch., Jednotka: 1 hodina strážnej služby/ 1 zamestnanec, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 17; Technické vlastnosti: Stráženie objektu v sobotu., Jednotka: 1 hodina strážnej služby/ 1 zamestnanec, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 10; Technické vlastnosti: Stráženie objektu v nedeľu., Jednotka: 1 hodina strážnej služby/ 1 zamestnanec, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 8; Technické vlastnosti: Vykonávanie fyzickej obhliadky priestorov pred aktivovaním elektrického zabezpečovacieho dvomi dvojčlennými hliadkami raz za deň., Jednotka: 1 hodina strážnej služby/ 4 zamestnanci, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1; Technické vlastnosti: Dni pracovného pokoja podľa bodu 2 časť "funkcia" tejto zákazky., Jednotka: 1 hodina strážnej služby/ 1 zamestnanec, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 8

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
TREND SECURITY, s.r.o. 6 82 980,00 20% EUR 25. Január 2018 154473

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.