Obstarávanie

Zabezpečenie komplexných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a v oblasti ochrany pred požiarmi


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
55 642,55
Konečná suma(Bez DPH):
20 000,00
Zaplatené:
35.94%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80510000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
mesiac
Množstvo:
36.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Potreba zabezpečenia komplexných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a v oblasti ochrany pred požiarmi vzhľadom pre potreby objednávateľa.; 2. Zabezpečenie spočíva v metodickej, školiacej, výkonnej, kontrolnej a poradenskej činnosti v oblasti BOZP a v oblasti OPP pre približne 420 zamestnancov. Z celkového počtu zamestnancov sú pre približne 200 zamestnancov vyhlásené rizikové práce 3. kategórie. Miestom výkonu práce je 19 pracovísk, ktoré majú sídla v Bratislave, Trnave, Trenčíne, Nitre, Martine, Žiline, Banskej Bystrici, Prešove, Poprade a v Košiciach.; 3. Predmetom zákazky je zabezpečiť komplexnú realizáciu výkonu služieb súvisiacich s ochranou zdravia a bezpečnosti pri práci (ďalej len "BOPZ") vyplývajúcich zo zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 124/2006 Z. z.") a iných všeobecne záväzných právnych predpisov týkajúcich sa BOZP a súvisiacich s ochranou pred požiarmi (ďalej len "OPP") podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej  len"záon č. 314/2001 Z. z."); 3.1 a iných všeobecne záväzných právnych predpisov týkajúcich sa OPP.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Rozsah v oblasti BOZP, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: a) Metodická činnosť:, Hodnota / charakteristika: - poskytovať priebežnú metodickú pomoc, najmä v oblasti spracovania (aktualizácie) interných predpisov BOZP v súlade so zmenami právnych a iných predpisov; Technické vlastnosti: b) Školiaca činnosť:, Hodnota / charakteristika: - zabezpečovať vykonanie školení BOZP podľa predpisov BOZP; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - pravidelné školenie vedúcich zamestnancov; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - pravidelné školenie ostatných zamestnancov; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: - vypracovávanie harmonogramov termínov všeobecných a odborných školení zamestnancov obstarávateľa; Technické vlastnosti: c) Výkon činností:, Hodnota / charakteristika: - zabezpečiť v termínoch stanovených príslušnými právnymi predpismi výkon činnosti BOZP; Technické vlastnosti: - , Hodnota / charakteristika: - vypracovať predpisy BOZP a priebežne ich aktualizovať; Technické vlastnosti: - , Hodnota / charakteristika: - zúčastniť sa všetkých kontrol zo strany štátneho odborného dozoru; Technické vlastnosti: - , Hodnota / charakteristika: - vyšetrovať pracovné úrazy a príčiny vzniku nebezpečných udalostí; Technické vlastnosti: - , Hodnota / charakteristika: - vypracovávanie harmonogramov odborných prehliadok a skúšok technických zariadení a harmonogramov termínov lekárskych prehliadok; Technické vlastnosti: d) Kontrolná činnosť:, Hodnota / charakteristika: - vykonávať v spolupráci s vedúcimi zamestnancami podľa príslušných zákonných ustanovení kontrolu stavu BOZP v rozsahu:; Technické vlastnosti: - , Hodnota / charakteristika: a) minimálne 1 krát za šesť mesiacov vykonať previerku stavu BOZP – na ústredí a pobočkách objednávateľa; Technické vlastnosti: - , Hodnota / charakteristika: b) minimálne 1 krát za tri mesiace vykonať previerku stavu BOZP – na pracoviskách objednávateľa; Technické vlastnosti: -, Hodnota / charakteristika: c) náhodne vykonávať kontrolu dodržiavania stavu BOZP; Technické vlastnosti: - , Hodnota / charakteristika: d) spracovávanie písomnej správy z kontrolnej činnosti s určením nedostatkov a s návrhom opatrení na ich odstránenie; Technické vlastnosti: e) Poradenská činnosť:, Hodnota / charakteristika: - zabezpečovať komplexnú poradenskú službu v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a v oblasti ochrany pred požiarmi objednávateľovi; Technické vlastnosti: 2. Rozsah v oblasti OPP, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - plniť povinnosti, úlohy a oprávnenia na úrovni objednávateľa vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov pre oblasť OPP, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - spracovať, viesť, aktualizovať dokumentáciu OPP v zmysle platných právnych predpisov a poskytovať súčinnosť pri zadávaní všetkých dokumentov do praxe, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - hodnotiť stav OPP, vypracovať návrhy preventívnych opatrení a nápravných opatrení, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - viesť a vykonávať záznamy do požiarnej knihy o dôležitých skutočnostiach týkajúcich sa OPP, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - vykonávať preventívne protipožiarne prehliadky, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - určovať miesta so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru a počty členov protipožiarnych hliadok, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - vykonávať pravidelné školenia o ochrane pred požiarmi a odbornú prípravu protipožiarnych hliadok, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - zabezpečovať vykonávanie školení vedúcich zamestnancov a ostatných zamestnancov, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - zabezpečovať odbornú prípravu členov protipožiarnych hliadok a osôb zabezpečujúcich ochranu pred požiarmi, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - udelenie súhlasu ako autora objednávateľovi ako nadobúdateľovi na použitie diela , ktoré je predmetom autorského práva (licencia), Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Inštitút bezpečnosti práce, s.r.o. 9 24 000,00 20% EUR 11. Jún 2018 161674

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.