Predmetom zmluvy je zabezpečovanie služieb hromadného stravovania, v súlade s platnými právnymi predpismi na území Slovenskej republiky, pre zamestnancov Objednávateľa a prostredníctvom stravných lístkov (poukážok) u zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení poskytovať stravovacie služby a Dodávateľ má s nimi uzatvorený zmluvný vzťah.; Stravné lístky (poukážky) v súčasnosti požaduje Objednávateľ v nominálnej hodnote 3,60 EUR. ; Stravný lístok (poukážka) musí spĺňať nasledovné: (i) musí byť označený nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jeho platnosti, číselným alebo čiarovým kódom a minimálne štyrmi ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov, (ii) musí byť označený názvom a logom Dodávateľa, (iii) musí byť na ňom uvedené poučenie pre spotrebiteľa upravujúce možnosť jeho použitia.; Stravné lístky (poukážky) dodané verejnému obstarávateľovi v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roku musia byť vydané s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka.; Dodávateľ sa zaväzuje dodať Odberateľovi predmet Rámcovej dohody, na základe ktorých budú zamestnancom Objednávateľa poskytované stravovacie služby v rozsahu, množstve, balení, kvalite, nominálnej hodnote a mieste plnenia špecifikovanom v objednávke. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi objednané stravné lístky (poukážky) v lehote uvedenej v časti Osobitné požiadavky na plnenie.; Dodávateľ je povinný na požiadanie Objednávateľa dodať Objednávateľovi personalizované stravné lístky (poukážky) v rozsahu množstve balení kvalite, nominálnej hodnote na miesto plnenia špecifikovanom v písomnej objednávke. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi stravné lístky (poukážky) v lehote uvedenej v Rámcovej dohode.; Personalizácia je spôsob objednávania na meno každého zamestnanca jednotlivo, v množstve a v nominálnej hodnote uvedenej v objednávke.; Predmet Rámcovej dohody v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, Objednávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené technológie a zariadenia určené.
Technické vlastnosti: Predpokladané množstvo stravných lístkov (poukážok), Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: 61300, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Nominálna hodnota, Jednotka: Eur, Minimum: 3,60, Maximum: , Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o | 3 | 0,00 | 0% | EUR | 20. September 2018 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.