Obstarávanie

Informačný systém pre Personalistiku a mzdy


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
374 607,00
Konečná suma(Bez DPH):
374 607,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania je dodávka Informačného systému pre Personalistiku a mzdy (skrátene: IS PAM), ktorý je určený na vedenie a spracovanie personálnej a mzdovej agendy. Súčasťou predmetu zákazky je aj systémová údržba predmetného systému, vrátane ďalších služieb. Súčasťou zákazky je dodávka a implementácia komplexného informačného systému PAM, predaj a dodávka nevyhnutných licencií a súvisiacich služieb (analýza požiadaviek, migrácia dát z jestvujúceho IS, zaškolenie administrátorov a užívateľov systému a ostatných podporných služieb nevyhnutných na implementáciu IS a prevádzku po dobu 48 mesiacov od spustenia do produkčnej prevádzky) pre Banskobystrický samosprávny kraj (skrátene: BBSK) a Organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja (skrátene: OvZP). Verejný obstarávateľ si 60 kalendárnych dní pred uplynutím platnosti licenčnej a servisnej zmluvy, vyhradzuje právo uplatniť opciu v trvaní 1 rok (12 mesiacov), a to za rovnakých podmienok, aké sú uvedené v licenčnej a servisnej zmluve. Verejný obstarávateľ si 60 kalendárnych dní pred uplynutím platnosti licenčnej a servisnej zmluvy predĺženej 1 ročnou opciou, vyhradzuje právo uplatniť druhú opciu v trvaní 1 rok (12 mesiacov), a to za rovnakých podmienok, aké sú uvedené v licenčnej a servisnej zmluve. Uplatnením uvedených opcií sa zároveň predlžuje platnosť licenčnej a servisnej zmluvy. Pravidlá súvisiace s opciou sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov Návrh licenčnej a servisnej zmluvy. Opis predmetu zákazky tvorí časť B súťažných podkladov. Ďalšie požiadavky na predmet zákazky týkajúce sa doplnkových služieb spolu s predpokladanými množstvami osobohodín, sa nachádzajú v článku 2 Návrhu licenčnej a servisnej zmluvy, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
HOUR, spol. s r.o. 2 374 607,00 Neuvedené EUR 3. Jún 2019 254282

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Informácia o uložení súťažných podkladov 18. Marec 2019 18. Marec 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3029608/content/927573/download","filename":"informacia o ulozeni podkladov.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.