Obstarávanie

Poskytovanie systémovej a prevádzkovej podpory vrátane maintenance, upgrade a aktualizácií a poskytovanie odborných služieb pre určené produkty SAP/Sybase.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Generálna prokuratúra SR
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
156 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
107 424,16
Zaplatené:
68.86%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72600000-6
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
ks
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom obstarania je zabezpečenie poskytovania systémovej a prevádzkovej podpory vrátane maintenance, upgrade a aktualizácií a poskytovanie odborných služieb (ďalej aj ako „servisná podpora“) pre softvérové počítačové programové vybavenie (ďalej aj ako „podporované produkty“ alebo jednotlivo „podporovaný produkt“). Podrobný opis servisnej podpory sa nachádza v časti A a zoznam podporovaných produktov sa nachádza v časti B.; A. Opis servisnej podpory; A.a. Servis podporovaných produktov; Servisom podporovaných produktov sa rozumejú najmä opravy a odstraňovanie chýb a chybových stavov podporovaných produktov, kontrola a analýza chybových štatistík podporovaných produktov v prípade podozrení na chybu podporovaných produktov, nastavenie optimálnej softvérovej konfigurácie podporovaných produktov, riešenie problémov súvisiacich s kompatibilitou podporovaných produktov a súčastí IT prostredia Obstarávateľa, riešenie a odstraňovanie akýchkoľvek iných vád, chýb, problémov, nedostatkov a porúch podporovaných produktov, servisná pohotovosť a pod.; „Chybou“ alebo „chybami“ sa rozumejú akékoľvek vady, chyby, závady, nedostatky, poruchy alebo akékoľvek iné problémy podporovaných produktov spôsobujúce ich čiastočnú alebo úplnú nefunkčnosť, resp. obmedzenie ich prevádzky. Súčasťou plnenia musí byť plnohodnotný maintenance výrobcu na podporované produkty.; A.b. Služby podpory podporovaných produktov; A.b.1. Telefonická podpora - Dodávateľ poskytuje prostredníctvom klientského servisného pracoviska a certifikovaných špecialistov telefonickú podporu podporovaných produktov v slovenskom jazyku každý deň okrem sobôt a dní pracovného pokoja Slovenskej republiky (ďalej len „pracovné dni“ alebo jednotlivo „pracovný deň“) od 8.00 hod. do 16.00 hod. (ďalej len „pracovná doba“).; A.b.2. Elektronická podpora - Dodávateľ poskytuje elektronickú podporu podporovaných produktov prostredníctvom elektronického prístupu k elektronickým službám technickej podpory, ako sú napríklad zákaznícke stránky výrobcu, elektronické šírenie softvéru a diskusné skupiny na kontaktných údajoch, resp. kontaktných adresách objednávateľa.; A.b.3. On site podpora - On-site podpora označuje servisné práce vykonávané priamo u Obstarávateľa. Servisný zásah sa vykonáva v prípade, kedy nie je možné nahlásený prípad technickej podpory vyriešiť iným spôsobom.; A.b.4. Iná podpora - Na základe žiadosti Obstarávateľa poskytuje Dodávateľ Obstarávateľovi aj inú technickú a prevádzkovú podporu, poradenskú činnosť, konzultácie a iné odborné služby pre podporované produkty (ďalej len „iná podpora“). Dodávateľ poskytuje súčinnosť tretím stranám – dodávateľom aplikácií Obstarávateľa, ktoré využívajú ASE prostredie v rámci svojej prevádzky.; A.c. Aktualizácie podporovaných produktov; A.c.1. Výrobca vykonáva vylepšenia a aktualizácie podporovaných produktov v rámci ich vývojovej rady.; A.c.2. Dodávateľ bude priebežne informovať Obstarávateľa o aktuálnom stave vývoja nových verzií podporovaných produktov a o ich uvedení na trh na zákazníckych stránkach výrobcu.; A.c.3. Dodávateľ bude poskytovať Obstarávateľovi v rámci poskytovania nových verzií a vylepšení, resp. aktualizácií podporovaných produktov podľa tohto bodu najmä:; A.c.3.1. Opravné verzie a náhradné riešenia. Výrobca na požiadanie poskytne opravné verzie alebo náhradné riešenia – v miere ktorá je primerane možná – na opravu všetkých chýb v podporovaných produktoch ktoré spôsobujú, že podporované produkty nefungujú v súlade s príslušnou dokumentáciou a to minimálne pre aktuálnu a jej bezprostredne predchádzajúcu verziu podporovaných produktov.; A.c.3.2. Nové verzie. Dodávateľ poskytne rozšírenia podporovaných produktov, ktoré označí ako „vnútorné vylepšenia“. Pojem „rozšírenie“ znamená každý program, jeho časť alebo iný materiál, ktorý nebol súčasťou podporovaných produktov v čase nadobudnutia licencií podporovaných produktov a ktorý upravuje alebo zlepšuje existujúce funkcie podporovaných produktov. Rozšírenia nezahŕňajú nové moduly podporovaných produktov,ktoré výrobca označuje ako softvérové produkty a bude ich predávať samostatne, alebo nové softvérové produkty, ktoré označí iným produktovým názvom a bude ich predávať samostatne.; A.c.3.3. Udržiavacie verzie. Výrobca poskytne udržiavacie verzie (tzv. Maintenance release) podporovaných produktov s plne testovanými opravami podporovaných produktov.; A.d. Definícia chybovosti; Dodávateľ posudzuje závažnosti chýb podporovaných produktov podľa nasledovných priorít:; A.d.1. „Priorita 1 („P1“)“. Podporovaný produkt nie je prevádzkyschopný a neexistuje náhradné riešenie, alebo existuje náhradné riešenie, ktoré však nie je akceptovateľné Obstarávateľom pre negatívny dopad na činnosť Obstarávateľa. Vývoj alebo prevádzka podporovaného produktu sú zastavené, alebo chyba má závažný dopad na Obstarávateľovu schopnosť pokračovať vo vývoji alebo prevádzke podporovaného produktu.; A.d.2. „Priorita 2 („P2“)“. Podporovaný produkt je prevádzkyschopný, ale jeho funkčnosť je vážne obmedzená. Môže existovať náhradné riešenie, ale jeho použitie je časovo náročné a vážne ovplyvní Obstarávateľovu činnosť alebo prevádzku.; A.d.3. „Priorita 3 („P3“)“. Podporovaný produkt je použiteľný, ale vývoj alebo prevádzka podporovaného produktu sú ovplyvnené. Vývoj, alebo prevádzka podporovaného produktu môže existovať iba rozumný čas, kým sa chyba stane kritickou. Náhradné riešenie existuje a je akceptovateľné Obstarávateľom.; A.d.4. „Priorita 4 („P4“)“. Podporovaný produkt je použiteľný, ale Obstarávateľ má otázku alebo chce navrhnúť rozšírenie funkčnosti podporovaného produktu.; Závažnosť chyby (Prioritu P1 – P4) podporovaného produktu musí jednoznačne určiť Obstarávateľ v hlásení chyby poskytovateľovi podpory.; A.e. Reakčná doba a doba na odstránenie chýb; Reakčná doba (doba, v rámci ktorej výrobca začne odstraňovať chybu) je uvedená v nasledovnej tabuľke:; Závažnosť/Priorita "P1" - Reakčná doba od nahlásenia chyby Obstarávateľom dodávateľovi 2 hodiny - Doba odstránenia vady 24 hodín; Závažnosť/Priorita "P2" - Reakčná doba od nahlásenia chyby Obstarávateľom dodávateľovi 4 hodiny - Doba odstránenia vady 48 hodín; Závažnosť/Priorita "P3" - Reakčná doba od nahlásenia chyby Obstarávateľom dodávateľovi 6 hodin - Doba odstránenia vady 72 hodín; Závažnosť/Priorita "P4" - Reakčná doba od nahlásenia chyby Obstarávateľom dodávateľovi 8 hodin - Doba odstránenia vady dohodou; A.f. Autorizované kontakty; Obstarávateľ bude komunikovať s Dodávateľom prostredníctvom určených kontaktných osôb. Zoznam kontaktných osôb Obstarávateľ poskytne po podpise zmluvy Dodávateľovi v lehote do 5 pracovných dní.; A.g. Poskytovanie informácií o stave riešenia; Obstarávateľ si môže kedykoľvek overiť stav riešenia svojho prípadu na servisnom webportáli Dodávateľa, prípadne môže požiadať o zmenu priority svojho prípadu.; A.h. Prístup na zákaznícky portál; V rámci technickej podpory Obstarávateľ automaticky získava privilegovaný prístup na portál, ktorý slúži ako jednotný zdroj technologických informácií, prostriedok na zadávanie servisných prípadov a na prístup k podporovaným produktom, patchom, opravám, novým a udržiavacím verziám podporovaným produktov a pod.; B. Zoznam podporovaných produktov; 1.PRODUKT "SAP/Sybase Adaptive Server Enterprise Ent. Edition" - LICENCIA "server" - PLATFORMA "all" - POČET "12"; 2.PRODUKT "SAP/Sybase Adaptive Server Enterprise Ent. Edition" - LICENCIA "Netw.Seat" - PLATFORMA "all" - POČET "64"; 3.PRODUKT "SAP/Sybase Encrypted Columns, Core License" - LICENCIA "CPU/Cere" - PLATFORMA "all" - POČET "32"; 4.Encrypted Columns, Core License CPU/Cere all 16; Doba poskytovania servisnej podpory: Predmetom dodávky je poskytovanie kontinuálnych servisných služieb na obdobie od 1.9.2019 do 31.12.2020 pre produkty 1.-3. a pre 4. produkt od 7.12.2019 do 31.12.2020

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
TEMPEST a.s. 1 128 909,00 20% EUR 20. August 2019 264492

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.