Obstarávanie

Predĺženie podpory pre Red Hat Enterprise Linux Server


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 400,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 148,33
Zaplatené:
82.02%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72261000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 117 a § 110 ZVO
Jednotka:
kompletný predmet zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

1. Úroveň licencie: Standard (Physical or Virtual Nodes), Množstvo: 4 fyzické CPU, SKU: RH00004, Account #: 5733402, Začiatok obdobia: 19.12.2019, Začiatok obdobia: 18.12.2020; 2. Podpora: Požaduje sa technická podpora, ktorá je poskytovaná výrobcom pre tovary a služby v predmete zákazky v slovenčine pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu.Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;; Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a e-mailom.Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované technické informácie a podpora pre tovary a služby v predmete zákazky ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory.Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu vyššej ako základnej úrovne v Slovenskej republike pre tovary a služby v predmete zákazky, ktorý je oprávnený takéto plnenie poskytovať aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor);; Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe. Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy;; Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte objednávateľa vedeného výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál výrobcu. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom.; 3. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia riešenia, záplaty, aktualizácie, prístup k dokumentácii, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");; 4. Implementácia: Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov.; 5. Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.; 6. Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
AutoCont SK a.s. 2 1 378,00 20% EUR 21. November 2019 269964

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.