Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov na rok 2020


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Banskej Bystrici
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
101 400,00
Konečná suma(Bez DPH):
100 882,86
Zaplatené:
99.49%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
komplet 26 000 poukážok
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Služba zahŕňa dopravu kuriérom na miesto plnenia.; Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.; Stravovacie zariadenia zmluvných partnerov dodávateľa oprávnení túto službu poskytovať - minimálne dve v okruhu 500 m od ulice Cesta k nemocnici a Partizánska cesta v Banskej Bystrici.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Stravný lístok obsahuje, Hodnota / charakteristika: názov a logo dodávateľa; Technické vlastnosti: Stravný lístok obsahuje, Hodnota / charakteristika: ochranné prvky proti falšovaniu ; Technické vlastnosti: Stravný lístok obsahuje, Hodnota / charakteristika: rok platnosti stravného lístka; Technické vlastnosti: Stravná lístok obsahuje, Hodnota / charakteristika: nominálnu hodnotu stravného lístka

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Predpokladané množstvo papierových stravných poukážok na rok 2020, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 26000; Technické vlastnosti: Nominálna hodnota jedného stravného lístka, Jednotka: €, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 3,90

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o 4 100 882,86 0% EUR 10. December 2019 270890

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.