Obstarávanie

Sprostredkovanie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 535 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
1 535 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55900000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je sprostredkovanie stravovania zamestnancov obstarávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t.j. vo vybraných stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania (ďalej aj ako akceptačné miesta). Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb obstarávateľa. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo Zväzku IV. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
GGFS s.r.o. 4 1 535 000,00 Neuvedené EUR 10. Marec 2020 274266

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Ponuky uchádzačov DOXX 11. Marec 2020 11. Marec 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083619/content/1041821/download","filename":"DOXX_stravne_karty.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 11. Marec 2020 11. Marec 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083627/content/1041833/download","filename":"BVS_Sprava o zakazke.pdf"}]
Zmluva Zmluva 10. Marec 2020 10. Marec 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083228/content/1041165/download","filename":"Zmluva c_ ZOPS:44:2020:BVS.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083228/content/1041166/download","filename":"Príloha č. 1_Špecifikácia karty.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083228/content/1041167/download","filename":"Príloha č. 3_Zoznam akceptačných miest.pdf"}]
Zmluva dodatok č. 1 k Rámcovej zmluve č. ZOPS/44/2020/BVS 13. Marec 2020 13. Marec 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083954/content/1042533/download","filename":"dodatok č. 1.pdf"}]
Jednotný európsky dokument - výzva Sprostredkovanie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet 24. December 2019 24. December 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3072409/content/1019795/download","filename":"jed-vyzva.xml"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3072409/content/1019796/download","filename":"jed-vyzva.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Oznámenie o vyhodnotení ponúk 24. Február 2020 24. Február 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3081088/content/1036589/download","filename":"BVS_profil_Informa´cia o vy´sledku vyhodnotenia ponu´k.pdf"}]
Ponuky uchádzačov GGFS 11. Marec 2020 11. Marec 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083618/content/1041820/download","filename":"GGFS_stravne_karty.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ticket Service 11. Marec 2020 11. Marec 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083621/content/1041823/download","filename":"TICKET_stravne_karty.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 424483.pdf 14. Január 2020 14. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3074420/content/1023859/download","filename":"Odpovede na otázky VO 424483.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 10. Marec 2020 10. Marec 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083295/content/1041282/download","filename":"Zapisnica z vyhodnotenia podmienok ucasti_sken.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083295/content/1041283/download","filename":"Zapisnica z vyhodnotenia ponuk_sken.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083295/content/1041284/download","filename":"Zapisnica z otvarania ponuk_sken.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 24. December 2019 24. December 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3072411/content/1019798/download","filename":"Sutazne podklady.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3072411/content/1019799/download","filename":"Zvazok_III_Zmluvne a obchodne podmienky.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3072411/content/1019801/download","filename":"Zvazok V_Formulare k ponuke.docx"}]
Ponuky uchádzačov Up Slovensko 11. Marec 2020 11. Marec 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3083620/content/1041822/download","filename":"Ponuka Up Slovensko pre BVS.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.