Predmetom zákazky je výkon strážnej a informačnej služby (ďalej len :strážnej služby") v objektoch a areáli Objednávateľa v období 01.05.2020 do 31.12.2020.; Poskytovanie strážnej služby zahŕňa najmä:; - ochranu majetku a osôb Objednávateľa a ostatných užívateľov objektov v areáli Objednávateľa proti poškodeniu, zničeniu alebo akémukoľvek inému zásahu, ktorý by mohol strážený objekt alebo majetok ohroziť, poškodiť alebo viesť k jeho odcudzeniu, neoprávnenému užívaniu alebo strate;; - poskytovanie strážnej služby v súlade s § 3 písm. a), b), c), f), g) a i) zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "Zákon") a ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov;; - statickú strážnu službu na vrátniciach dvoch objektov v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v priestoroch a areáli Objednávateľa v dohodnutých inervaloch a podľa potreby;; - odmykanie, odkódovanie budovy, zakódovanie a zamykanie budovy;; - vizuálna kontrola priestorov budovy je spojená s uzatváraním prístupných okien, zapínaním a vypínaním osvetlenia a uzatváraním tečúcej vody;; - zabezpečovanie obsluhy elektronického zabezpečovacieho zariadenia (ďalej len EZS) a elektronickej požiarnej signalizácie (EPS);; - plnenie informačných a recepčných služieb vo vzťahu k zamestnancom Objednávateľa, návštevám a iným užívateľom objektov v areáli Objedávateľa podľa pokynov Objednávateľa, usmerňovanie a poskytovanie základných informácií klientom pri vstupe do budovy.; Objekty a areál, vrátane sídla Objednávateľa, sú v hlavnom meste Slovenskej republiky Bratislava.; Objednávateľ požaduje zabezpečenie výkonu strážnej a informátorskej služby pracovníkmi ochrany (ďalej len "zamestnanci strážnej služby") nasledovne:; - 1 zamestnanec strážnej služby, vystrojený v obleku, s dobou služby 12 hodín v čase od 6.00 hod. do 18.00 hod. každý deň počas platnosti zmluvy;; - 2 zamestnanci strážnej služby, vystrojení v obleku, s dobou služby 12 hodín v čase od 6.00 hod. do 18.00 hod. každý pracovný deň počas platnosti zmluvy;; - 2 zamestnanci strážnej služby, vystrojení bezpečnostnými prostriedkami, s dobou služby 12 hodín v čase od 18.00 hod. do 06.00 hod. (noc), každý deň počas platnosti zmluvy.
Technické vlastnosti: Hlavné požiadavky na výkon strážnej služby:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 1. ochrana zamestnancov a majetku Objednávateľa i ostatných organizácií a užívateľov (nájomcov) sídliacich v objektoch Objednávateľa a v areáli Objednávateľa v súlade s režimovými opatreniami;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. režimová činnosť ochrany objektov minimálne v rozsahu vstup a pohyb osôb, vjazd a výjazd vozidiel, obchôdzková činnosť a pomoc a spolupráca pri riešení prípadov ohrozenia zdravia a životov osôb, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: alebo majetku v chránených objektoch;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod.);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. odkódovanie a zakódovanie elektronického zabezpečovacieho systému (EZS) budovy, kontrola vnútorných priestorov budov;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5. výkon pravidelných obchôdzok v priestoroch objektov, kontrola vonkajších priestorov budov a areálu;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6. kontrola neporušenosti plášťa budov ako aj uzatváracích zariadení (napr. rampy, vstupné brány, dvere);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 7. kontrola všetkých administratívnych priestorov a sociálnych zariadení po odchode zamestnancov, pozhasínanie rozsvietených svetiel;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 8. kontrola kamerového systému pre objekty a areál Objednávateľa;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 9. kontrola bezpečného uzavretia vchodových dverí a okien (formou vonkajšej obhliadky budov);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 10. kontrola a stráženie obvodového oplotenia areálu vrátane kontroly vonkajších priestorov budov a areálu spojená s hrubým upratovaním pred budovou (pozbieranie náhodne zaneseného drobného odpadu na pozemok areálu, napr. papiere, plastové fľaše a pod.);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 11. informačná služba (informátorská činnosť), poskytovanie základných informácií klientom a návštevám a ich usmerňovanie v rámci objektu;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 12. vykonávanie funkcie spojovateľa - prepájanie hovorov počas pracovnej doby stanovenej pre daný objekt;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 13. kontrola a zabezpečovanie režimu pri vstupe do objektu a odchode osôb z objektu, zamedzenie vstupu nepovolaných osôb do areálu Objednávateľa;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 14. evidencia a ohlasovanie návštev a servisných spoločností vrátane vydávania návštevných kariet;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 15. prijímanie a uvádzanie návštev a servisných spoločností, vrátane vydávania návštevníckych kariet;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 16. vykonávanie doprovodu tretím stranám v budove (servisné spoločnosti, iní zmluvní partneri);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: ,17. kontaktovanie navštívených zamestnancov Objednávateľa, či príjme návštevu, prepájanie volaní, odovzdanie písomných odkazov, mimoriadnych osobne doručených zásielok;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 18. podávanie základných informácií klientom a asertívne zvládanie agresívnych klientov;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 19. výkon kľúčovej služby, evidencia a ukladanie kľúčov (odovzdávanie a preberanie kľúčov od izieb, kancelárií, učební, zasadačiek a ostatných priestorov);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 20. výkon služieb recepcie vrátane evidencie ubytovaných, ubytovania hostí a evidencie návštev v priestoroch Objednávateľa (kontrola dodržiavania pokynov podľa ubytovacieho poriadku a nočného kľudu po 22.00 hod.);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 21. zabezpečenie plnenia úloh a opatrení na úseku ochrany pred požiarmi ustanovených v § 11 vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 22. zabezpečenie plnenia úloh ohlasovne požiaru (s osobitnou ostražitosťou v čase zníženej prevádzky a mimo pracovnej doby), v prípade vzniku požiaru vykonanie obhliadky miesta, bezodkladné privolanie Hasičského a záchranného zboru a organizovanie spoločného postupu pri likvidácii požiaru;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 23. zabezpečenie obsluhy zariadení elektronickej požiarnej signalizácie (EPS) a vykonávanie ich dennej kontroly poučenými zamestnancami spôsobom uvedeným v návode na obsluhu, v popisnom označení a v súlade s vyhláškou Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly funkčnosti požiarnych hlásičov (raz denne zaevidovať v knihe elektronickej požiarnej signalizácie), vrátane vedenia súvisiacej dokumentácie;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 24. vedenie prevádzkovej knihy zariadenia elektrickej požiarnej signalizácie, vrátane vykonávania záznamov o stave zariadenia elektrickej požiarnej signalizácie;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 25. zabezpečenie opatrení na odstránenie rizika požiaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi pre oblasť požiarnej ochrany a pokynmi Objednávateľa;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 26. zabezpečenie plnenia náhradných opatrení v mimopracovnom čase Objednávateľa z hľadiska zabezpečenia ochrany pred požiarmi chránených objektov, ak elektrická požiarna signalizácia alebo stabilné hasiace zariadenie nie je akcieschopné;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 27. otváranie mechanických bariér (rampa, vstupná brána do areálu a pod.) a obsluha automatickej vjazdovej rampy pre automobily;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 28. zabezpečenie režimu pri vjazde a výjazde motorových vozidiel, kontrola oprávnenosti vstupov a výstupov motorových vozidiel do areálu a na parkoviská v areáli Objednávateľa, kontrola oprávnenosti vstupu ako aj oprávnenosti vyvážaného a dovážaného materiálu, zamedzenie odcudzenia a poškodzovania majetku Objednávateľa i ostatných organizácií a užívateľov (nájomcov);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 29. usmerňovanie motorových vozidiel na parkovisku a pri vstupe cez vjazdovú rampu;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 30. dohľad nad parkovacou disciplínou v súlade s parkovacou politikou Objednávateľa;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 31. nahlasovanie porúch a havárií počas nepretržitej prevádzky 24 hod. (elektrina, výťahy, voda, kanalizácia, kúrenie);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 32. ohlasovacia povinnosť a plnenie úloh pri zabezpečovaní činnosti pri vzniku mimoriadnych situácií v mimopracovnom čase;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 33. zabezpečenie nevyhnutnej súčinnosti pri riešení krízových situácií (Ústavný zákon č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov);, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 34. vyhlasovanie požiarneho poplachu, plnenie úloh pri evakuácii a plnenie ostatných úloh, ktoré vyplývajú pre zamestnanca strážnej služby z dokumentácie ochrany pred požiarmi;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 35. v prípade spustenia signalizácie úniku plynov v objekte „H“, vykonať potrebné úkony v súlade s pokynmi Objednávateľa, bezodkladne informovať zamestnanca určeného Objednávateľom;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 36. v prípade signalizácie ionizujúceho žiarenia vykonať potrebné úkony v súlade s pokynmi Objednávateľa, bezodkladne informovať zamestnanca určeného Objednávateľom;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 37. zabezpečenie fyzickej ochrany osôb;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 38. riešenie krízových situácií v súčinnosti s políciou SR, organizovanie spoločného postupu proti narušiteľovi, prípadne hrozbe, v spolupráci s ďalšími zložkami (Policajný zbor Slovenskej republiky, špeciálnymi jednotkami) na vykonanie efektívneho zásahu proti prípadnému narušiteľovi objektu Objednávateľa;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 39. vykonanie účinného zásahu proti narušiteľovi v zmysle Zákona, vyhlášky Ministerstva vnútra SR č. 634/2005 Z. z. a vyhlášky Ministerstva zdravotníctva SR č. 33/2006 Z. z., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 40. evidencia výkonu služby formou písomného záznamu z výkonu služby s povinnosťou jeho predloženia na požiadanie Objednávateľovi;, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 41. kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom Dodávateľa minimálne dvakrát v mesiaci., Hodnota / charakteristika:
Technické vlastnosti: 6.00 hod. - 18.00 hod. každý deň 1 zamestnanec - Objekt 1, Jednotka: osobohodina, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2940; Technické vlastnosti: 6.00 hod. - 18.00 hod. každý pracovný deň 1 zamestnanec - Objekt 1, Jednotka: osobohodina, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2016; Technické vlastnosti: 6.00 hod. - 18.00 hod. každý pracovný deň 1 zamestnanec- Objekt 2, Jednotka: osobohodina, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2016; Technické vlastnosti: 18.00 hod. - 6.00 hod. (noc) každý deň 2 zamestnanci - Objekt 1, Jednotka: osobohodina, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 5880; Technické vlastnosti: Spolu, Jednotka: osobohodina, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 12852
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
FERDUS s. r. o. | 6 | 6,00 | 20% | EUR | 27. Apríl 2020 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.