Funkčná špecifikácia
1. Funkcionalita: Softvér zabezpečujúci vzdialený prístup a vzdialenú správu koncových zariadení (pracovné stanice, servery) cez komunikačnú sieť internet.; 2. Množstvo: Predĺženie predplatných licencií TeamViewer Corporate v najnovšej dostupnej verzii (14+) a podpora na 1 rok pre vzdelávaciu inštitúciu v rozsahu 5 kanálov (#09-31204-611024-770896 tj. základná korporátna licencia rozšírená o 2 dodatočné súbežné kanály).; 3. Technické vlastnosti: - Plné originálne a nepoužité licencie pre počítače s časovým obmedzením podpory na 12 mesiacov do 25.11.2021. - Súčasťou licencie je zabezpečenie služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory existujúcich licencií pre obstarávateľa počas doby 12 mesiacov.- Operačný systém použitia agentov – Windows, Linux a Mac. - Podporované jazyky GUI aplikácie a on-line Pomocníka – Angličtina, Slovenčina, Multilingual. - Typ licencie – elektronická. - Obsahuje softvérové komponenty automaticky v najnovších aktualizáciách.;; Možnosť vzdialenej podpory mobilných zariadení. –Android, iOS, Windows 10 mobile a BlackBerry. -Možnosť vzdialenej podpory z mobilného zariadenia. -Okamžitá vzdialená podpora a prístup v bezobslužnom režime.- Nadviazanie núdzového spojenia s technikom na jedno kliknutie.-Tlač dokumentov na lokálnej tlačiarni zo vzdialeného počítača ku ktorému objednávateľ pristupuje. -Vzdialený prístup medzi platformami.- Alternatíva k VPN. -Zdieľanie súborov. - Vzdialený prístup k zariadeniam, ktoré sú v režime spánku. - Konzola pre správu aplikácie. -Servisný front. -Automatické hromadné nasadenie aplikácie;; - Pripojenie viac používateľov k prebiehajúcej relácii. - Opakované procesy jedným kliknutím. - Správa konfigurácie a oprávnení používateľov. - Nastavenie skupín kanálov pre podporu používateľov. - Podpora virtuálnej tabule. - Správa kontaktov a počítačov pre vzdialený prístup. - Hlasový aj textový chat. - Nahrávanie relácií vzdialeného prístupu. - Vzdialený monitoring iných zariadení. - Prispôsobenie a integrácia. - Najvyššie štandardy a nástroje zabezpečenia. - Tímová spolupráca a vytváranie správ. - Prispôsobenie a dizajn spoločnosti. - Tmavý režim grafického rozhranie.; 4. Podpora: - Technická podpora výrobcu a predplatné aktualizácií softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu. - Požaduje sa možnosť vytvárať a spravovať tikety k incidentom cez zákaznícky portál výrobcu po registrácii zákazníka. - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň.;; - Požaduje sa jazyková mutácia webového portálu výrobcu s informáciami v slovenčine. - Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu najvyššej kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor). Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).; 5. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky, najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora riešenia, a pod. (okrem priamych prevádzkových nákladov na strane objednávateľa) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Technická špecifikácia textová
Technická špecifikácia číselná