Obstarávanie

Monitory vitálnych funkcií


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzitná nemocnica Bratislava
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
26 650,00
Konečná suma(Bez DPH):
26 650,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33195100-4
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
2

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka 18 ks monitorov vitálnych funkcií - min. 10" dotyková obrazovka s vysokým rozlíšením, min. konfigurácia EKG, NIBP, SpO2, 2 x TT, RESP, PR, IBP) do Nemocnice sv. Cyrila a Metoda, Antolská 11, Bratislava, Súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, montáž a zapojenie a dodanie sprievodnej dokumentácia potrebnej na riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel (najmä návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, všetkých platných certifikátov a osvedčení, dokladu o pridelení ŠÚKL kódu a iné). Tovar musí byť dodaný v požadovanom rozsahu s určenými minimálnymi technicko-medicínskymi parametrami.do troch pracovných dni od doručenia objednávky. Nástup servisného technika do 24 hodín od nahlásenia poruchy.

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
28. December 2020
Vestník:
270/2020
Predpoklad uzatvorenia v:
24. December 2020
Typ:
Tovary
Odhadovaná suma:
30 000,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
NIMAG, spol. s r.o.
IČO:
31337775
Názov:
Media Comp. s.r.o.
IČO:
35731486

Odôvodnenie:

Druh postupu:

Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením

Vysvetlenie:

Na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 587/2020 zo dňa 30. 9. 2020 k návrhu na vyhlásenie núdzového stavu podľa čl. 5 ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov vláda Slovenskej republiky vyhlásila v súlade s čl. 5 ods. 1 ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov dňom 1. októbra 2020 na obdobie 45 dní na postihnutom území Slovenskej republiky núdzový stav. Predmet zákazky je nevyhnutný na zabezpečenie zdravotnej starostlivosti kriticky chorých pacientov s diagnózou SARS COVID-19. vytvorenie nového COVID oddelenia nemocnice.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
NIMAG, spol. s r.o. 1 13 050,00 Neuvedené EUR 24. December 2020 294708
Media Comp. s.r.o. 1 13 600,00 Neuvedené EUR 24. December 2020 294707

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke 18. Január 2021 18. Január 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3125902/content/1128163/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica z priameho rokovacieho konania 18. Január 2021 18. Január 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3125901/content/1128161/download","filename":"Zápisnica z rokovania .pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy INV84/3/12.20 18. Január 2021 18. Január 2021 []
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 15. Január 2021 18. Január 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3125713/content/1128148/download","filename":"Informacia o výsledku vyhodnotenia ponúk.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy INV83/3/12.20 18. Január 2021 18. Január 2021 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.