Obstarávanie

Preprava materiálu v súvislosti s pandémiou koronavírusu COVID-19


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
405 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
405 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60000000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Odbor dopravy požaduje zabezpečenie prepravy materiálu v súvislosti s pandémiou koronavírusu COVID-19, a to z dôvodu, obmedzených možností vozového parku pri preprave zdravotníckeho materiálu (testy) a ďalšieho materiálu, pričom verejný obstarávateľ nie je schopný túto možnosť zabezpečovať pre celé územie SR. Z dôvodu povinnosti zabezpečiť rozvoz zdravotníckeho a ďalšieho materiálu v súvislosti s celoplošným alebo regionálnym testovaním vznikla potreba zazmluvniť prepravnú spoločnosť, ktorej vozidlá budú schopné prevážať materiál nad 5°C, čiže chladiarenskými vozidlami s možnosťou vykurovania, aby nedochádzalo k znehodnoteniu materiálu. Vozidlá, ktoré budú tento materiál prevážať musia mať FRC certifikát s vyhodnocovačom teplôt, nakoľko každý druh materiálu sa má prevážať pri inej teplote. Zabezpečenie prepravy potrebujeme zabezpečiť na obdobie počas pandémie a prevoz materiálu bude zodpovedať cca 225 000 km (výsledkom bude uzatvorenie Rámcovej dohody).

Pri obstarávaní bolo použité priame rokovacie konanie

Priame rokovacie konanie

Vyhlásené:
22. Marec 2021
Vestník:
72/2021
Predpoklad uzatvorenia v:
19. Marec 2021
Typ:
Služby
Odhadovaná suma:
405 000,00
Mena:
EUR

Oslovený dodávateľ

Názov:
IGGY-TRADE s.r.o.
IČO:
46729445

Odôvodnenie:

Druh postupu:

Podmienka použitia priameho rokovacieho konania: zákazka na dodanie tovaru, na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby sa zadáva z dôvodu mimoriadnej udalosti nespôsobenej verejným obstarávateľom, ktorú nemohol predvídať, a vzhľadom na vzniknutú časovú tieseň nemožno uskutočniť verejnú súťaž, užšiu súťaž ani rokovacie konanie so zverejnením

Vysvetlenie:

Vzhľadom na obmedzený počet znakov je odôvodnenie uverejnené ako samostatná príloha v príslušnej zákazke.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
IGGY-TRADE s.r.o. 1 405 000,00 Neuvedené EUR 18. Marec 2021 301778

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Iný dokument k zákazke Informácia k zverejňovaniu na profile 18. Marec 2021 18. Marec 2021 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3135073/content/1146310/download","filename":"Zverejnenie v Profile ÚVO (9).pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.