Obstarávanie

Ochranné pracovné prostriedky pre asistované služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
108 425,00
Konečná suma(Bez DPH):
15 422,91
Zaplatené:
14.22%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33140000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
zákazka
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Jednorazové ochranné rukavice  pre bežný chod zariadenia a zvýšená ochrana z dôvodu pandémie Covid-19

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: materiál, Hodnota / charakteristika: z prírodného latexu resp. nitrilové; Technické vlastnosti: tvar, Hodnota / charakteristika: plne automaticky tvarované, dobrá hmatová citlivosť; Technické vlastnosti: balené, Hodnota / charakteristika: sterilné, hygienické balenie, ktoré neprepúšťa ozón, zapečatené v plochom sterilnom obale s indikátorom sterilizácie; Technické vlastnosti: balenie, Hodnota / charakteristika: balenie po 5 ks (maximálne 10 ks); Technické vlastnosti: veľkosť, Hodnota / charakteristika: L resp. univerzálna; Technické vlastnosti: hladký povrch, Hodnota / charakteristika: áno; Technické vlastnosti: ďalšie požiadavky na splnenie noriem, Hodnota / charakteristika: 425/2016 nariadenie EU, spĺňajúce normy  a certifikáty preukazujúce:  chemickú odolnosť,  odolnosť voči mechanickým vplyvom,  dodržiavanie štandardu pre ochranu zdravia pri práci

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Počet, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 50000; Technické vlastnosti: hrúbka steny oblasti dlane, Jednotka: mm, Minimum: 0,19, Maximum: 0,23, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: pevnosť ťahu EN 455-2, Jednotka: N, Minimum: 12, Maximum: , Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
ANIROLL spol. s.r.o. 12 18 507,50 20% EUR 16. Apríl 2021 303134

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.