Predmetom priameho rokovacieho konania tejto zákazky je rokovanie, o podmienkach zákazky, najmä administratívnych, technických a finančných a zmluvných podmienkach poskytnutia služby. OPIS ZÁKAZKY: Predmetom zákazky je poskytnutie služby- zabezpečenia doručovania vybraných elektronických úradných dokumentov verejného obstarávateľa do elektronických schránok adresátov a v prípade, ak elektronická schránka niektorého adresáta nie je aktivovaná, zabezpečenie vyhotovenia listinnej podoby elektronického úradného dokumentu vo forme listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu a zabezpečenia jeho doručenia adresátovi v listinnej podobe, a to za podmienok a spôsobom špecifikovaným v Rámcovej dohode o poskytnutí služby a v príslušných právnych predpisoch a v súlade s touto výzvou. Verejný obstarávateľ je oprávnený určiť, ktoré (množstvo a druh) elektronické úradné dokumenty bude doručovať prostredníctvom poskytovaných služieb. Poskytnutie služby musí byť zabezpečené v súlade s § 31a zákona č. 305/2013 Z. z., v súlade s Vyhláškou Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 85/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o spôsobe vyhotovenia a náležitostiach listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu (ďalej len Vyhláška) a v súlade s uzatvorenou zmluvou medzi NASES a Slovenskou poštou, a. s., (ďalej len Poštová zmluva). Ide o nasledujúce služby: a)odoslanie elektronického úradného dokumentu do aktivovanej elektronickej schránky, b)vyhotovenie listinného rovnopisu elektronického úradného dokumentu v prípade, ak elektronická schránka nie je aktivovaná c)vytvorenie poštových zásielok univerzálnej služby, d)distribúciu vytvorených poštových zásielok univerzálnej služby, e)odoslanie informácie o výsledku doručenia, potvrdzujúcu moment doručenia alebo dôvody nedoručenia, f)zničenie nedoručiteľných poštových zásielok univerzálnej služby, g)podpora prevádzky pre služby uvedené v písm. a) až f) tohto bodu Zmluvy (služby uvedené v písm. a) až g) ďalej spolu aj ako Služby CUD) Predpokladané množstvo poskytnutej služby - zásielok za obdobie trvania zmluvy je 110 963 ks zásielok. Verejný obstarávateľ nie je povinný odobrať predpokladané množstvo služby- zásielok . V prípade, ak verejný obstarávateľ odoberie od uchádzača vyššie alebo nižšie množstvo služby zásielok ako je predpokladané, nie je verejný obstarávateľ povinný uhradiť spôsobenú škodu vyplývajúcu z porušenia zmluvných povinností a ušlý zisk uchádzača. Uchádzač si nebude uplatňovať voči verejnému obstarávateľovi žiadne sankcie za odobratie vyššieho alebo nižšieho množstva služieb ako je predpokladané množstvo služieb zásielok.
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby | 1 | 347 713,00 | Neuvedené | EUR | 16. Apríl 2021 |
Typ dokumentu | Názov | Dátum zverejnenia | Dátum úpravy | Files | Súbory |
---|---|---|---|---|---|
Správa o zákazke | Správa o zákazke podľa § 24 ZVO | 21. Apríl 2021 | 21. Apríl 2021 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3139988/content/1158483/download","filename":"správa podľa § 24.pdf"}] | |
Zmluva | RáMCOVá DOHODA o poskytovaní služieb | 21. Apríl 2021 | 21. Apríl 2021 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3139987/content/1158482/download","filename":"rámcová dohoda ÚE_NASES_231_2021.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3139987/content/1158526/download","filename":"príloha k rámcovej dohode ÚE_NASES_231_2021.pdf"}] | |
Ponuky uchádzačov | Ponuka uchádzača | 21. Apríl 2021 | 21. Apríl 2021 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3139990/content/1158489/download","filename":"ponuka_ NASES.pdf"}] | |
Zápisnica | Zápisnica z PRK + zápisnica z vyhodnotenia ponuky a vyhodnotenia splnenia podmienok účasti | 21. Apríl 2021 | 21. Apríl 2021 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3139989/content/1158485/download","filename":"zapisnica z PRK_11.3.2021.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3139989/content/1158486/download","filename":"zapisnica z vyhodnotenia ponuky a splnenia podm. ucasti v PRK_11.3.2021.pdf"}] | |
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk | Informácia o výsledku vyhodnotenia ponuky v PRK a poradie | 12. Marec 2021 | 12. Marec 2021 | [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3134187/content/1144485/download","filename":"informácia o vysledku_ profil.pdf"}] |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.