Technické vlastnosti: 1. Dodávateľ riešenia sa zaväzuje poskytovať obstarávateľovi služby technickej podpory, pre systémy, zariadenia a software ktoré sú predmetom zmluvy počas 48 mesiacov od dňa prevzatia diela, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. Dodávateľ riešenia zabezpečí počas 48 mesiacov manažment náhradných dielov a musí preukázať dostupnosť servisného skladu obsahujúceho kľúčové komponenty dodaného riešenia do 50 km od miesta inštalácie, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. Service Desk, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. Incident management na zariadenia podľa rozsahu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Priority 1 až 4 podľa závažnosti incidentu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - SLA úroveň a reakčné doby podľa Prílohy - Zoznam služieb, lokalít, kontaktných osôb a zariadení, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5. Dostupnosť Service Desku je 24*7*365:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Service Desk musí byť prevádzkovaný v Slovenskej republike, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Service Desk zabezpečuje vytváranie a evidenciu všetkých hlásených a vygenerovaných Ticketov a sledovanie ich životného cyklu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6. Monitoring pre zariadenia ktoré sú súčasťou dodávky - zabezpečuje konštantný dohľad nad kritickými službami a infraštruktúrou, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 7. ADM (Account Delivery Manager) - pracovník dodávateľa priamo zodpovedný za zabezpečovanie plnenia tejto zmluvy, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 8. Školenia správcov a dokumentácia, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - zaškolenie administrátorov na každý modul, ak to je možné aj komentovanou implementáciou, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Vypracovanie a dodanie dokumentácie, prehľadne popisujúcej nakonfigurované riešenie implementované u obstarávateľa, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 9. Kritické aktualizácie: dodávateľ bude obstarávateľa bezprostredne informovať v prípade, ak bude zistená alebo hardvérovým výrobcom oznámená kritická hardvérová zraniteľnosť alebo softvérová aktualizácia pre dodanú infraštruktúru. Dodávateľ kritické aktualizácie aplikuje okamžite po schválení obstarávateľom. Aktualizácie musia byť pred nasadením testované tak, aby sa predišlo neočakávaným zlyhaniam, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť chod organizácie obstarávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 10. Cena dodávky obsahuje predplatené hodiny na riešenie incidentov, konzultácií a prác na vyžiadanie v počte min. 1 hodiny mesačne s možnosťou prenosu nevyčerpaných hodín do ďalších období v rámci obdobia 48 (štyridsiatichôsmich) mesiacov od prevzatia dodávky., Hodnota / charakteristika:
Technické vlastnosti: Počet:, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
SOITRON, s.r.o. | 4 | 212 000,00 | 20% | EUR | 17. Máj 2021 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.