Obstarávanie

Obnova aktívnych prvkov počítačovej siete, prebudovanie chrbticovej siete


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
213 499,11
Konečná suma(Bez DPH):
176 666,66
Zaplatené:
82.74%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
32420000-3
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
celok
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Dodávateľ riešenia sa zaväzuje poskytovať obstarávateľovi služby technickej podpory, pre systémy, zariadenia a software ktoré sú predmetom zmluvy počas 48 mesiacov od dňa prevzatia diela, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2. Dodávateľ riešenia zabezpečí počas 48 mesiacov manažment náhradných dielov a musí preukázať dostupnosť servisného skladu obsahujúceho kľúčové komponenty dodaného riešenia do 50 km od miesta inštalácie, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. Service Desk, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 4. Incident management na zariadenia podľa rozsahu zmluvy:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Priority 1 až 4 podľa závažnosti incidentu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - SLA úroveň a reakčné doby podľa Prílohy - Zoznam služieb, lokalít, kontaktných osôb  a zariadení, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 5. Dostupnosť Service Desku je 24*7*365:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Service Desk musí byť prevádzkovaný v Slovenskej republike, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Service Desk zabezpečuje vytváranie a evidenciu všetkých hlásených a vygenerovaných Ticketov a sledovanie ich životného cyklu, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 6. Monitoring pre zariadenia ktoré sú súčasťou dodávky  - zabezpečuje konštantný dohľad nad kritickými službami a infraštruktúrou, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 7. ADM (Account Delivery Manager) - pracovník dodávateľa priamo zodpovedný za zabezpečovanie plnenia tejto zmluvy, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 8. Školenia správcov a dokumentácia, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - zaškolenie administrátorov na každý modul, ak to je možné aj komentovanou implementáciou, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Vypracovanie a dodanie dokumentácie, prehľadne popisujúcej nakonfigurované riešenie implementované u obstarávateľa, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 9. Kritické aktualizácie: dodávateľ bude obstarávateľa bezprostredne informovať v prípade, ak bude  zistená alebo hardvérovým výrobcom oznámená kritická hardvérová zraniteľnosť alebo softvérová aktualizácia pre dodanú infraštruktúru. Dodávateľ kritické aktualizácie aplikuje okamžite po schválení obstarávateľom. Aktualizácie musia byť pred nasadením testované tak, aby sa predišlo neočakávaným zlyhaniam, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť chod organizácie obstarávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 10. Cena dodávky obsahuje predplatené hodiny na riešenie incidentov, konzultácií a prác na vyžiadanie v počte min. 1 hodiny mesačne s možnosťou prenosu nevyčerpaných hodín do ďalších období v rámci obdobia 48 (štyridsiatichôsmich) mesiacov od prevzatia dodávky., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Počet:, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SOITRON, s.r.o. 4 212 000,00 20% EUR 17. Máj 2021 305784

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.