Predmetom zákazky je poskytnutie služieb servisnej podpory, technickej podpory a maintenance IS Digitálny archív za účelom udržania a prípadného rozvoja jeho funkčnosti. Informačný systém Digitálny archív používa viaceré technológie. Podľa požiadavky na zabezpečenie servisnej podpory a maintenance sú rozdelené do 2 skupín.; Do prvej skupiny patria systémy a technológie, ktorých servisnú podporu, maintenance a funkčné prepojenie na technológie uvedené v druhej skupine požaduje objednávateľ od dodávateľa. Patrí sem:• IBM Content Manager v8.5• IBM Content Navigator v2.0• IBM Content Analytics v3.5• Modulárny digitalizačný systém Sirius• yAgenda; Do druhej skupiny patria technológie používané v IS Digitálny archív, ktorých servisná podpora a maintenance nie je predmetom zákazky a bude v plnom rozsahu zabezpečovaná vlastnými kapacitami objednávateľa: • Jasper Reports • Apache Camel • IIP Image • ESRI ArcGIS server API • Jv Dj • Oracle databáza 11.2.0.4
Technické vlastnosti: 1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu servisná podpora a maintenance technológií počas platnosti zmluvy, Hodnota / charakteristika: 1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb servisnej podpory a maintenance IS Digitálny archív na obdobie platnosti zmluvy (18 mesiacov) v nasledovnom rozsahu:; Technické vlastnosti: a. Sprístupnenie Helpdesk-u pre nahlasovanie a evidenciu všetkých vád Digitálneho archívu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b. Poskytovanie servisnej podpory Digitálneho archívu odbornými zamestnancami počas pracovných dní., Hodnota / charakteristika: V prípade vzniku vád SW aplikácie budú služby servisnej podpory SW aplikácie poskytované počas pracovných dní od pondelka do piatka, 8 hodín denne, v čase od 8:00 do 16:00 hod. v Slovenskej republike.; Technické vlastnosti: c. Pri odstraňovaní hlásených vád sa požaduje dodržiavať nasledovné časy plnenia:, Hodnota / charakteristika: Vzniknuté vady budú nahlasované primárne prostredníctvom HelpDesku dodávateľa resp. v prípade nefunkčnosti helpdesku, na základe telefonického a následného e-mailového nahlásenia vady.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: Hlásenia, ktoré prídu do HelpDesk po 16,00 hod, budú chápané ako by sa objavili na začiatku nasledujúceho pracovného dňa.; Technické vlastnosti: • Vada kategórie A (IS nie je použiteľný vo svojich základných funkciách, alebo sa vyskytuje kritická funkčná vada znemožňujúca jeho činnosť a zakladajúca možnosť vzniku škody)., Hodnota / charakteristika: Požadovaná doba odozvy 1 pracovný deň. Požadované odstránenie 3 pracovné dni.; Technické vlastnosti: • Vada kategórie B (funkčnosť IS je vo svojich funkciách znížená tak, že tento stav obmedzuje alebo ohrozuje bežnú prevádzku)., Hodnota / charakteristika: Požadovaná doba odozvy 2 pracovné dni. Požadované odstránenie 5 pracovných dní.; Technické vlastnosti: • Vada kategórie C (ostatné drobné vady IS, ktoré nespadajú do kategórie vád A a B)., Hodnota / charakteristika: Požadovaná doba odozvy 3 pracovné dni. Požadované odstránenie 10 pracovných dní.; Technické vlastnosti: d. Telefonické poradenstvo poskytované počas pracovných dní, v čase od 8.00 do 16.00 hod, ktoré zahŕňa:, Hodnota / charakteristika: Konzultácie pri riešení incidentov a problémov IS, identifikáciu a hľadanie riešenia pri odstraňovaní vád.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: Poradenstvo v otázkach, ktoré sa môžu vyskytovať pri používaní IS, ktoré nie je možné vyriešiť pomocou prevádzkovej dokumentácie.; Technické vlastnosti: e. Maintenance oprávňuje objednávateľa získať bez ďalších poplatkov najnovšie aktualizácie (update) a/alebo nové verzie jednotlivých technológií uvedených v skupine 2 (upgrade) v rozsahu zakúpenej licencie., Hodnota / charakteristika: Do 1 mesiaca od vydania a oficiálnej distribúcie počas platnosti zmluvy.; Technické vlastnosti: f. Upgrade Digitálneho archívu pri prechode na vyššie verzie webových prehliadačov., Hodnota / charakteristika: Do 6 mesiacov od uvoľnenia vyššej verzie. Minimálne pre prehliadače Edge, Mozilla, Firefox a Google Chrome.; Technické vlastnosti: g. Upgrade Digitálneho archívu vrátane administrátorskej podpory pri upgrade systému na novú verziu (podpora implementácie/testovacej prevádzky, technická dokumentácia, testovacie postupy)., Hodnota / charakteristika: Do 6 mesiacov po uvoľnení vyššej verzie využívaného softvéru 3. strán.; Technické vlastnosti: h. Aktualizácia užívateľskej dokumentácie pri upgrade IS Digitálneho archívu., Hodnota / charakteristika: Do 1 mesiaca od ukončenia činnosti. Aktuálnu verziu dokumentácie poskytne objednávateľ.; Technické vlastnosti: i. Architektonické, systémové a užívateľské konzultácie k pripravovaným novým verziám (upgrade) IS., Hodnota / charakteristika: Do 1 mesiaca pred ich plánovaným nasadením.; Technické vlastnosti: j. Poradenstvo v otázkach, ktoré sa môžu vyskytnúť pri používaní/reinštalácií Digitálneho archívu, ktoré nie je možné vyriešiť pomocou užívateľskej alebo administrátorskej dokumentácie a nie sú zapríčinené chybou Digitálneho archívu., Hodnota / charakteristika: Priebežne počas platnosti zmluvy počas pracovných dní v týždni od pondelka do piatka v čase od 08.00 do 16.00 hod.; Technické vlastnosti: k. Priame telefonické konzultácie určených osôb Objednávateľa s personálom podpory Dodávateľa., Hodnota / charakteristika: Priebežne počas platnosti zmluvy počas pracovných dní v týždni od pondelka do piatka v čase od 08.00 do 16.00 hod.; Technické vlastnosti: l. Analýza a odstránenie havarijných stavov serverových pracovísk Digitálneho archívu a príslušných integračných rozhraní na spolupracujúce systémy Objednávateľa a odstraňovanie havarijných a nefunkčných stavov Digitálneho archívu, ktoré nie sú spôsobené chybou v programovom kóde (dátová nekonzistencia, spolupráca s operačnými/ databázovými systémami, integračnými platformami a pod.)., Hodnota / charakteristika: Termín do 3 pracovných dní od odstránenia vady, ktorá vznikla na strane objednávateľa.; Technické vlastnosti: m. Zaškolenie na pracovisku Objednávateľa (on site) po zásahu podpory, reinštalácii Digitálneho archívu, alebo nutného operačného, databázového alebo iného systému., Hodnota / charakteristika: Do 3 dní od ukončenia činnosti.; Technické vlastnosti: n. Konverzia PSP balíkov do SIP balíkov a archivácia SIP balíkov na archivačné pásky., Hodnota / charakteristika: Termín 2x do roka, celkovo 3 krát počas platnosti zmluvy.; Technické vlastnosti: 2. Vykonávanie a zabezpečovanie rozvoja systému počas platnosti zmluvy, Hodnota / charakteristika: Služby technickej podpory a rozvoja IS na obdobie platnosti zmluvy (18 mesiacov) v maximálnom rozsahu 200 človekohodín.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: V rámci služieb rozvoja systému sa budú vykonávať úpravy a rozšírenia funkcionalít IS Digitálneho archívu, aktualizácia dátového modelu a naviazaných funkcií IS Digitálneho archívu.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: Súčasťou je aj podpora pri obnove a úprave dát podľa požiadaviek objednávateľa.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: Služby technickej podpory budú vykonávané len na základe zadania požiadavky objednávateľa na technickú podporu do HelpDesk dodávateľa.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: Odhadovaná časová náročnosť na realizáciu zadanej požiadavky objednávateľa bude s objednávateľom dopredu prerokovaná a schválená. E-mailová forma je postačujúca
Technické vlastnosti: 1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu servisná podpora a maintenance technológií počas platnosti zmluvy, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 18; Technické vlastnosti: 2. Vykonávanie a zabezpečovanie rozvoja systému počas platnosti zmluvy, Jednotka: človekohodina, Minimum: , Maximum: 200, Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
YMS, a.s. | 2 | 146 950,00 | 20% | EUR | 19. Máj 2021 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.