Obstarávanie

Servisná podpora, maintenance a rozvoj IS Digitálny archív


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
153 040,00
Konečná suma(Bez DPH):
122 458,33
Zaplatené:
80.01%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222300-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
komplet
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena bez DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Predmetom zákazky je poskytnutie služieb servisnej podpory, technickej podpory a maintenance IS Digitálny archív za účelom udržania a prípadného rozvoja jeho funkčnosti. Informačný systém Digitálny archív používa viaceré technológie. Podľa požiadavky na zabezpečenie servisnej podpory a maintenance sú rozdelené do 2 skupín.; Do prvej skupiny patria systémy a technológie, ktorých servisnú podporu, maintenance a funkčné prepojenie na technológie uvedené v druhej skupine požaduje objednávateľ od dodávateľa. Patrí sem:• IBM Content Manager v8.5• IBM Content Navigator v2.0• IBM Content Analytics v3.5• Modulárny digitalizačný systém Sirius• yAgenda; Do druhej skupiny patria technológie používané v IS Digitálny archív, ktorých servisná podpora a maintenance nie je predmetom zákazky a bude v plnom rozsahu zabezpečovaná vlastnými kapacitami objednávateľa: • Jasper Reports • Apache Camel • IIP Image • ESRI ArcGIS server API • Jv Dj • Oracle databáza 11.2.0.4

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu servisná podpora a maintenance technológií počas platnosti zmluvy, Hodnota / charakteristika: 1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb servisnej podpory a maintenance IS Digitálny archív na obdobie platnosti zmluvy (18 mesiacov) v nasledovnom rozsahu:; Technické vlastnosti: a. Sprístupnenie Helpdesk-u pre nahlasovanie a evidenciu všetkých vád Digitálneho archívu., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: b. Poskytovanie servisnej podpory Digitálneho archívu odbornými zamestnancami počas pracovných dní., Hodnota / charakteristika: V prípade vzniku vád SW aplikácie budú služby servisnej podpory SW aplikácie poskytované počas pracovných dní od pondelka do piatka, 8 hodín denne, v čase od 8:00 do 16:00 hod. v Slovenskej republike.; Technické vlastnosti: c. Pri odstraňovaní hlásených vád sa požaduje dodržiavať nasledovné časy plnenia:, Hodnota / charakteristika: Vzniknuté vady budú nahlasované primárne prostredníctvom HelpDesku dodávateľa resp. v prípade nefunkčnosti helpdesku, na základe telefonického a následného e-mailového nahlásenia vady.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: Hlásenia, ktoré prídu do HelpDesk po 16,00 hod, budú chápané ako by sa objavili na začiatku nasledujúceho pracovného dňa.; Technické vlastnosti: • Vada kategórie A (IS nie je použiteľný vo svojich základných funkciách, alebo sa vyskytuje kritická funkčná vada znemožňujúca jeho činnosť a zakladajúca možnosť vzniku škody)., Hodnota / charakteristika: Požadovaná doba odozvy 1 pracovný deň. Požadované odstránenie 3 pracovné dni.; Technické vlastnosti: • Vada kategórie B (funkčnosť IS je vo svojich funkciách znížená tak, že tento stav obmedzuje alebo ohrozuje bežnú prevádzku)., Hodnota / charakteristika: Požadovaná doba odozvy 2 pracovné dni. Požadované odstránenie 5 pracovných dní.; Technické vlastnosti: • Vada kategórie C (ostatné drobné vady IS, ktoré nespadajú do kategórie vád A a B)., Hodnota / charakteristika: Požadovaná doba odozvy 3 pracovné dni. Požadované odstránenie 10 pracovných dní.; Technické vlastnosti: d. Telefonické poradenstvo poskytované počas pracovných dní, v čase od 8.00 do 16.00 hod, ktoré zahŕňa:, Hodnota / charakteristika: Konzultácie pri riešení incidentov a problémov IS, identifikáciu a hľadanie riešenia pri odstraňovaní vád.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: Poradenstvo v otázkach, ktoré sa môžu vyskytovať pri používaní IS, ktoré nie je možné vyriešiť pomocou prevádzkovej dokumentácie.; Technické vlastnosti: e. Maintenance oprávňuje objednávateľa získať bez ďalších poplatkov najnovšie aktualizácie (update) a/alebo nové verzie jednotlivých technológií uvedených v skupine 2 (upgrade) v rozsahu zakúpenej licencie., Hodnota / charakteristika: Do 1 mesiaca od vydania a oficiálnej distribúcie počas platnosti zmluvy.; Technické vlastnosti: f. Upgrade Digitálneho archívu pri prechode na vyššie verzie webových prehliadačov., Hodnota / charakteristika: Do 6 mesiacov od uvoľnenia vyššej verzie. Minimálne pre prehliadače Edge, Mozilla, Firefox a Google Chrome.; Technické vlastnosti: g. Upgrade Digitálneho archívu vrátane administrátorskej podpory pri upgrade systému na novú verziu (podpora implementácie/testovacej prevádzky, technická dokumentácia, testovacie postupy)., Hodnota / charakteristika: Do 6 mesiacov po uvoľnení vyššej verzie využívaného softvéru 3. strán.; Technické vlastnosti: h. Aktualizácia užívateľskej dokumentácie pri upgrade IS Digitálneho archívu., Hodnota / charakteristika: Do 1 mesiaca od ukončenia činnosti. Aktuálnu verziu dokumentácie poskytne objednávateľ.; Technické vlastnosti: i. Architektonické, systémové a užívateľské konzultácie k pripravovaným novým verziám (upgrade) IS., Hodnota / charakteristika: Do 1 mesiaca pred ich plánovaným nasadením.; Technické vlastnosti: j. Poradenstvo v otázkach, ktoré sa môžu vyskytnúť pri používaní/reinštalácií Digitálneho archívu, ktoré nie je možné vyriešiť pomocou užívateľskej alebo administrátorskej dokumentácie a nie sú zapríčinené chybou Digitálneho archívu., Hodnota / charakteristika: Priebežne počas platnosti zmluvy počas pracovných dní v týždni od pondelka do piatka v čase od 08.00 do 16.00 hod.; Technické vlastnosti: k. Priame telefonické konzultácie určených osôb Objednávateľa s personálom podpory Dodávateľa., Hodnota / charakteristika: Priebežne počas platnosti zmluvy počas pracovných dní v týždni od pondelka do piatka v čase od 08.00 do 16.00 hod.; Technické vlastnosti: l. Analýza a odstránenie havarijných stavov serverových pracovísk Digitálneho archívu a príslušných integračných rozhraní na spolupracujúce systémy Objednávateľa a odstraňovanie havarijných a nefunkčných stavov Digitálneho archívu, ktoré nie sú spôsobené chybou v programovom kóde (dátová nekonzistencia, spolupráca s operačnými/ databázovými systémami, integračnými platformami a pod.)., Hodnota / charakteristika: Termín do 3 pracovných dní od odstránenia vady, ktorá vznikla na strane objednávateľa.; Technické vlastnosti: m. Zaškolenie na pracovisku Objednávateľa (on site) po zásahu podpory, reinštalácii Digitálneho archívu, alebo nutného operačného, databázového alebo iného systému., Hodnota / charakteristika: Do 3 dní od ukončenia činnosti.; Technické vlastnosti: n. Konverzia PSP balíkov do SIP balíkov a archivácia SIP balíkov na archivačné pásky., Hodnota / charakteristika: Termín 2x do roka, celkovo 3 krát počas platnosti zmluvy.; Technické vlastnosti: 2. Vykonávanie a zabezpečovanie rozvoja systému počas platnosti zmluvy, Hodnota / charakteristika: Služby technickej podpory a rozvoja IS na obdobie platnosti zmluvy (18 mesiacov) v maximálnom rozsahu 200 človekohodín.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: V rámci služieb rozvoja systému sa budú vykonávať úpravy a rozšírenia funkcionalít IS Digitálneho archívu, aktualizácia dátového modelu a naviazaných funkcií IS Digitálneho archívu.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: Súčasťou je aj podpora pri obnove a úprave dát podľa požiadaviek objednávateľa.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: Služby technickej podpory budú vykonávané len na základe zadania požiadavky objednávateľa na technickú podporu do HelpDesk dodávateľa.; Technické vlastnosti: ., Hodnota / charakteristika: Odhadovaná časová náročnosť na realizáciu zadanej požiadavky objednávateľa bude s objednávateľom dopredu prerokovaná a schválená. E-mailová forma je postačujúca

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: 1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb typu servisná podpora a maintenance technológií počas platnosti zmluvy, Jednotka: mesiac, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 18; Technické vlastnosti: 2. Vykonávanie a zabezpečovanie rozvoja systému počas platnosti zmluvy, Jednotka: človekohodina, Minimum: , Maximum: 200, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
YMS, a.s. 2 146 950,00 20% EUR 19. Máj 2021 305979

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.