Obstarávanie

Dodanie nábytku


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrický samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
19 688,00
Konečná suma(Bez DPH):
14 496,00
Zaplatené:
73.62%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom verejného obstarávania (Výzvy) je dodanie kancelárskeho nábytku a kancelárskych stoličiek pre potreby Banskobystrického samosprávneho kraja v zmysle týchto SP a všetky s tým súvisiace práce, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu. Súčasťou dodaného tovaru musí byť: - podrobný návod na ošetrovanie a údržbu v slovenskom jazyku ku každej položke predmetu zákazky, - komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou zariadenia, vrátane montáže predmetu zákazky v mieste dodania. Všetky náklady na dopravu, zmontovanie tovaru a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s dodaním tovaru musia byť súčasťou kúpnej ceny. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách SP, najmä v Prílohe č. 3 SP - Technická špecifikácia ponúkaného tovaru a ostatných prílohách Súťažných podkladov. Podrobná špecifikácia predmetnej Výzvy, jej presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie boli uvedené v predmetnej výzve č. 7 v rámci zriadeného DNS, ktorá bola zároveň zaslaná spolu so všetkými prílohami kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE. SP spolu s prílohami sú voľne dostupné na URL adrese, konkrétne: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/12011/summary.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
KLS spol. s.r.o. 6 14 496,00 Neuvedené EUR 2. Jún 2021 307077

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Informácia o uložení súťažných podkladov a o zverejňovaní ďalších dokumentov 3. Apríl 2020 3. Apríl 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3086318/content/1047573/download","filename":"Informácia o uložení podkladov a zverejnení dokumentov.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.