Obstarávanie

Softvérové a licenčné požiadavky - rozšírenie systému Genesys/ZOOM a integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
82 011,00
Konečná suma(Bez DPH):
49 166,66
Zaplatené:
59.95%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
Celý predmet zákazky
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Softvérové a licenčné požiadavky - rozšírenie systému Genesys/ZOOM a integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou. Verejný obstarávateľ akceptuje ekvivalent, ak pôjde o SW licencie, ktoré zabezpečia 100% kompatibilitu s nižšie uvedenými licenciami a požadovanú funkčnosť.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: 1. Softvérové a licenčné požiadavky: Genesys Social Engagement package - SUB, Hodnota / charakteristika: licencie sú požadované s platnosťou 3.rokov alebo s platnosťou do 22.12.2023; Technické vlastnosti: 2. Integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Všeobecné požiadavky na riešenie:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.1 Riešenie pre spracovanie Facebook interakcií musí byť plne integrované s existujúcim on-premise Genesys riešením (v infraštruktúre objednávateľa), tak aby Facebook interakcie boli smerované, spracovávané a reportované v tomto Genesys riešení., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.2 Rozšírenie systému Genesys pre spracovanie Facebook interakcií musí pokrývať kapacitne 20 paralelne funkčných operátorských pracovísk., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.3 Všetky softvérové licencie vo forme OPEX modelu na obdobie 3. rokov alebo do 22.12.2023, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.4 Zabezpečenie softvérovej podpory na obdobie 3. rokov alebo do 22.12.2023, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.5 Zabezpečenie nových softvérových verzií na obdobie 3. rokov alebo do 22.12.2023, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.6 Zabezpečenie SLA podpory implementácie riešenia integrácie systému Genesys s Facebook sociálnou sieťou na obdobie 3.rokov alebo do alebo do 22.12.2023, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.7 Riešenie musí zabezpečiť plnú kompatibilitu a integráciu aktuálne prevádzkovaného systému Genesys vrátane všetkých parametrov, nastavení, klientských a prevádzkových dát (užívateľov, prístupové práva, nastavenia médií, dostupnosť znalostnej DB, kontaktných historických dát a ďalších súvisiacich atribútov)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.8 Riešenie Genesys musí umožňovať rozšírenie o ďalšie komunikačné kanály bez potreby dodatočného vývoja., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.9 Riešenie musí umožňovať prácu z domu (vrátane spracovávania a záznamu hlasových interakcií)., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.10 Riešenie Genesys musí umožňovať omnichannel prístup - plynulý prechod medzi komunikačnými kanálmi., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 2.11 Riešenie pre spracovanie Facebook interakcií môže zahŕňať komponenty umiestnené v Cloud-e a vytvoriť tak hybridné riešenie, za predpokladu že všetky osobné dáta budú ukladané v on-premise časti Genesys riešenia., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3. Funkčné a implementačné požiadavky na riešenie, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.1 Riešenie musí zabezpečiť spracovanie Facebook interakcií okrem kmeňových zamestnancov objednávateľa aj pre vybraného externého marketingového partnera formou vzdialeného prístupu do systému Genesys prostredníctvom VPN., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.2 Požadované je spracovanie komunikácie cez Facebook Messanger a súčasne aj verejných komentárov na FB príspevky., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.3 Riešenie musí zabezpečiť pre všetkých užívateľov mimo kontaktného centra objednávateľa limitáciu komunikácie iba na spracovanie FB interakcií ., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.4 Požadované je riešenie, ktoré umožní prístup ku kontaktnej histórií (konverzácii s koncovým klientom) cez iné ako Facebook kanály iba kmeňovým zamestnancom objednávateľa, nie pre externého marketingového partnera., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.5 Riešenie musí pokrývať jeden FB profil/stránku objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.6 Riešenie reportingu musí pokrývať štandardnú množinu reportov, ktorá je dostupná v súčasnom systéme Genesys bez možnosti prístupu k reportingovým štatistikám zo strany externého marketingového partnera. Samotné vyhodnocovanie/spracovanie marketingových ukazovateľov bude prebiehať samostatne mimo systém Genesys a je v zodpovednosti objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.7 Požadované je spracovanie FB Messanger interakcií výlučne v systéme Genesys., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.8 Požadované je riešenie smerovania/distribúcie FB Messanger interakcií buď na základe preferencií podľa oddelenia (KC, marketingové odd. alebo externý partner) prípadne rovnomerná distribúcia interakcií., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.9 Požadované je interaktívne riešenie spracovania FB Messanger interakcií formou analógie s Web chat komunikáciou, kde objednávateľ má možnosť parametrizácie doby čakania na spracovanie interakcie, prípadne odpovedania definovanou správou/textom ak napr. komunikácia je mimo pracovnú dobu alebo v inom špecifikovanom prípade. Použitie emotikon (Emoji) nie je požadované., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.10 Požadované je spracovanie FB komentárov výlučne v systéme Genesys. Publikovanie samotných príspevkov/postov na FB stránku objednávateľa je riešené samostatne mimo systém Genesys a je v zodpovednosti objednávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.11 Požadované je riešenie smerovania/distribúcie všetkých FB komentárov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.12 Riešenie musí umožňovať primárne smerovanie/distribúciu FB komentárov na externého marketingového partnera, ktorý v prípade potreby bude môcť danú interakciu transferovať na interné odd objednávateľa. Použitie emotikon (Emoji) nie je požadované., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.13 V rámci implementácie riešenia je požadovaná inštalácia, konfigurácia a customizácia Genesys modulov pre spracovanie Facebook interakcií., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.14 V rámci implementácie riešenia je požadovaná úprava Genesys WDE operátorskej desktop aplikácie pre spracovanie Facebook interakcií., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.15 Súčasťou dodávky riešenia je primerané zaškolenie používateľov systému Genesys, primárne operátorov KC, na spracovanie Facebook interakcií z pohľadu práce s aplikáciou. Iné obsahovo zamerané školenia, napr. z procesného hľadiska a pre pravidlá komunikácie cez Facebook kanál, budú zabezpečené objednávateľom, v zodpovednosti ktorého je aj prípadné ďalšie zaškolenie pracovníkov iných oddelení objednávateľa alebo aj pracovníkov externého marketingového partnera., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: 3.16 Súčasťou dodávky je aj príslušná aktualizácia/doplnenie užívateľskej príručky, prevádzkovej dokumentácie a implementačného protokolu riešenia., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Genesys Social Engagement package – SUB, Jednotka: Ks, Minimum: , Maximum: 20, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou podľa technických parametrov, Jednotka: Ks, Minimum: , Maximum: 1, Presná hodnota:

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Dimension Data Slovakia, s.r.o. 2 59 000,00 20% EUR 22. Júl 2021 310055

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.