Obstarávanie

Zabezpečenie celodenného zmluvného stravovania VÚ 8116 Trenčín formou prenájmu stravovacieho zariadenia


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 711,00
Konečná suma(Bez DPH):
11 711,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie celodenného zmluvného stravovania profesionálnych vojakov a zamestnancov Ministerstva obrany Slovenskej republiky VÚ 8116 Trenčín formou prenájmu stravovacieho zariadenia VÚ 8116 Trenčín.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
GASTRO-SYST 1 11 711,00 Neuvedené EUR 30. Jún 2021 310598

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti - Stravovanie VÚ 8116 Trenčín 30. Január 2020 30. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3077248/content/1029077/download","filename":"Zápisnica splnenie podmienok účasti.pdf"}]
Súťažné podklady Správa o zákazke - Zabezpečenie celodenného zmluvného stravovania VÚ 8116 Trenčín formou prenájmu stravovacieho zariadenia 6. November 2019 6. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3064922/content/1002993/download","filename":"SP stravovanie VÚ 8116 Trenčín.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3064922/content/1002994/download","filename":"Oddiel B.2. Opis predmetu zákazky.docx"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3064922/content/1002995/download","filename":"Oddiel B.1. Návrh Rámcovej dohody.docx"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk- Stravovanie VÚ 8116 Trenčín 30. Január 2020 30. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3077246/content/1029076/download","filename":"Zápisnica_z_otvárania_ponúk.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady - Zabezpečenie celodenného zmluvného stravovania VÚ 8116 Trenčín formou prenájmu stravovacieho zariadenia 6. November 2019 6. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3064921/content/1002992/download","filename":"SP stravovanie VÚ 8116 Trenčín.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda č. 2020/500 30. Január 2020 30. Január 2020 []
Správa o zákazke Správa o zákazke - Stravovanie VÚ 8116 Trenčín 30. Január 2020 30. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3077261/content/1029095/download","filename":"§ 24 sprava o rámcovej dohode.pdf"}]
Zápisnica o vyhodnotení ponúk Zápisnica o vyhodnotení ponúk - Stravovanie VÚ 8116 Trenčín 30. Január 2020 30. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3077250/content/1029078/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponúk - záverečná.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk - Stravovanie VU 8116 Trenčín 30. Január 2020 30. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3077233/content/1029060/download","filename":"Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk - Stravovanie VU 8116 Trenčín.pdf"}]
Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu Odôvodnenie nezrušenia použitého postupu - Stravovanie VÚ 8116 Trenčín 30. Január 2020 30. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3077236/content/1029067/download","filename":"Odôvodnenie nezrušenia zákazky.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača GASTRO - SYST, s.r.o. 30. Január 2020 30. Január 2020 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3077251/content/1029094/download","filename":"Ponuka uchádzača GASTRO - SYST, s.r.o..pdf"}]
Iný dokument k zákazke Odpovede na otázky VO 423578.pdf 13. November 2019 13. November 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3066104/content/1004885/download","filename":"Odpovede na otázky VO 423578.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.